Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Millainen peli tuoli?

Nahkatuoli. Se on vaan kesällä aika ikävä, kun meinaa tulla vähän hiki, mutta eihän kesällä tarvitse pelatakkaan niin paljoa.
 
Itse pelaan yleensä sohvalla maaten, mutta toisinaan pelituolinani toimii korkeintaan 40 cm korkea ikivanha puujakkara, missä perse puutuu kivasti muutaman tunnin pelisession jälkeen. ;)
 
Yleensä rojahdan, minulle niin rakkaseen nojatuoliini, otan tottumuksesta mukavan asennon ja alan pelata. Toisinaan taas eläydyn hyvin vahvasti peleihin ja asento täytyy hakea uusiksi. :)

Sohvaan on turvauduttava taas silloin, kun kavereita tai muita vieraita tulee kyläilemään ja haluavat pelata.
 
Sohvalta, kuten muutkin. Joskus tulee lattialtakin pelattua, mutta en ikinä saisi päähäni istua lattialla. Pakarathan siinä menevät.
 
Perfektionisti iskee... Säkkituoli on luonnollisesti ykkösvalinta, kun pelataan kapulalla väännettäviä pelejä, mutta autopelejä varten olen väsännyt säädettävän kehikon nojatuoliin kiinni, jotta ratin ja polkimet saa juuri oikeaan paikkaan. Toimii kuin unelma. Piti nähdä pirusti vaivaa ja sietää sääliviä katseita, mutta onpahan parempi kuin ne kehikot/rattituolit, mitä kaupasta saa.
 
Ylös Bottom