Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Vertailu GTAhan on kyllä tämän pelin kirous, koska tekijänä käsittääkseni on samaa porukkaa, mutta resurssit on varmasti ihan eri luokkaa. Yleisellä tasolla peli tuntuu olevan yhtä rikki kuin Cyberpunk aikoinaan, joten valtamediasta ei ylistyssanoja heru.Turhaa haukutte tätä peliä suurin osa ei ole pelannut ja myös sitten haukkuu vaan ja toi kaveri pelaa välillä ihan väärin tuota pelua se ei ole gta
sitä ei voi mitenkää verrata gta sen virhee tekee kaikki arvosteliat ja osa ihmistä vaikka ei ole pelannyt peliä ei mitään tekemistä gta kanssa oleVertailu GTAhan on kyllä tämän pelin kirous, koska tekijänä käsittääkseni on samaa porukkaa, mutta resurssit on varmasti ihan eri luokkaa. Yleisellä tasolla peli tuntuu olevan yhtä rikki kuin Cyberpunk aikoinaan, joten valtamediasta ei ylistyssanoja heru.
Pelkän puolustelun sijaan olisi kiva kuulla vähän arvostelua pelistä. Mikä toimii ja mikä ei, selvästikin tykkäät pelistä niin avaa vähän kokemuksia?
ooko pelannyt sitä kuten sanoin minulla ei ole tullut mitään bukeja koska en ole yrittänyt pelata kuin gta minun miellestä hyvä tarina ja henkilötItse en yleensä arvostelijoiden tai muiden pelaajien mielipiteistä välitä, mutta jos pelistä liikkuu näin paljon juttua, että on aika keskeneräinen niin ei silloin uskalla ostaa täyteen hintaan. Cyberpunkin ostin ja se edelleen kesken, kun meni motivaatio edes pelata sitä, kun oli itsellä todella outoja bugeja julkaisussa.
Okei, kuulostaa siis siltä että joillakin ei ole hyvällä tuurilla isompia bugeja, kuten Cyberpunkin kanssa kävi.ooko pelannyt sitä kuten sanoin minulla ei ole tullut mitään bukeja koska en ole yrittänyt pelata kuin gta minun miellestä hyvä tarina ja henkilöt
Kiitos, siinä olikin hyvin avattu pelin hyviä puolia ja jaettu omaa kokemusta pelistäsitä ei voi mitenkää verrata gta sen virhee tekee kaikki arvosteliat ja osa ihmistä vaikka ei ole pelannyt peliä ei mitään tekemistä gta kanssa ole
ooko pelannyt sitä kuten sanoin minulla ei ole tullut mitään bukeja koska en ole yrittänyt pelata kuin gta minun miellestä hyvä tarina ja henkilöt
vasta kun tarinan läpäisee aukee freeroam jossa ei varmasti ole mitään tekemistä.
Ei olekaan. Tai no on siellä ilmeisesti yks tai kaks "tehtävää".
Tuo kuvan hahmo on muuten sitten oikeasti se ainoa hahmo jolla tuota free roamia pelataan eikä sitä voi customoida ja käytössä on myös edelleen vain yksi auto. Mitään muuta autoa ei voi ajaa.
Ei tarvitse mitään tuuria kuin pelaa niikuin se on taroiitettu pelaan itse ps5proOkei, kuulostaa siis siltä että joillakin ei ole hyvällä tuurilla isompia bugeja, kuten Cyberpunkin kanssa kävi.
Ja jos tarina ja henkilöt ovat hyviä, niin kyllä tämän voisi itsekkin joskus hankkia. Muutaman päivityksen jälkeen ihan varmuuden vuoksi. Sekä jos hinta laskee sopivalle tasolle.
Ei se silti noinkaan ole. Bugit ovat aika lailla tuurihommia. Itsekin olin onnellisessa asemassa, että XSX:llä Cyberpunkia pelatessani en törmännyt bugeihin juurikaan. Enkä varsinkaan mihinkään pelaamista pahemmin haittaaviin bugeihin. Käsittääkseni XSX-versio Cyberpunkista oli julkaisussa parhaiten toimiva versio, mutta ei sekään läheskään kaikille pelaajille ongelmaton ollut. Se, että sinä tai minä emme satu törmäämään pahempiin bugeihin, ei tarkoita, etteikö pelissä voisi olla monelle ilmeneviä kestämättömiäkin bugeja. Bugit ovat aika lailla henkimaailman juttuja ja usein myös tuurista kiinni.Ei tarvitse mitään tuuria kuin pelaa niikuin se on taroiitettu pelaan itse ps5pro
Tuota on vaikea uskoa. Tuskin kaikki kerrotut bugit ovat kuitenkaan ihan tuulesta temmattuja. Eli kyllä tuurilla on tässä myös osansa.Ei tarvitse mitään tuuria kuin pelaa niikuin se on taroiitettu pelaan itse ps5pro
Se, ettei sinulle ole bugeja tullut juurikaan vastaan, ei tarkoita silti sitä, etteikö monille voisi bugeja paljonkin tulla. Näin ne pelit toimivat, ettei kaikille tule samaa pelikokemusta bugien suhteen. Mutta jos peli on kuitenkin kaiken kaikkiaan varsin buginen, niin aika monille se buginenkin pelikokemus sitten osuu kuitenkin kohdalle. Et voi vain toitottaa, ettei bugeja ole pelissä ollenkaan, jos olet itse ollut onnekas, ja niiltä välttynyt, mutta sitten enemmistö peliä pelaavista kärsii bugeista.Kyllä osa on ihan vaan yritetty vaan löytää ja sitten liiotella itse ole pelannyt 5 tuntia eikä yhtään bukia ole tullut vastaan ja ekö ole yrittänyt pelata kyseistä peliä niikuin gta koska se ei ole gta klooni
Kyllä osa on ihan vaan yritetty vaan löytää ja sitten liiotella itse ole pelannyt 5 tuntia eikä yhtään bukia ole tullut vastaan ja ekö ole yrittänyt pelata kyseistä peliä niikuin gta koska se ei ole gta klooni
Juu, ihmiset pelaa väärin minkä takia on huono peli ja buginen. Jos pelaa oikein ei ole bugeja.Nii nii, että ihmiset vaa pelaa tätä väärin? Sen takia saa niin huonoja arvosteluja?
eihän edes cyperpunk pelissä pääse mihinkaa rakennukseen sisäänPelkästään jo se että pelin tarina on semmoset 8-10h on mulle "deal braker". Ei mua kesto peleissä yleensä haittaa jos kyseessä on joku laatu indiepeli mutta tämmönen "eeppinen openworld" joka ei edes ole openworld vasta kun tarinan läpäisee aukee freeroam jossa ei varmasti ole mitään tekemistä. Vaikka välillä onkin pelejä jossa porukka lähtee helposti siihen haukkumiseen mukaan, en usko että tässä tapauksessa on kyse pelkästään siitä.
Sen verran paljon varoitusmerkkejä tästä on että tämän hetken 60e hintalapulla en todellakaan laittais rahojani tähän kun tarjolla on varmasti paljon muutakin.
Mutta varmasti ihan jees rykäsy sit ku hinta on semmonen 10e tai plussa pelinä.