Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mindy - ajattelupeli

Vezzano

New Member
Eli tosiaan kyse on ajattelupelistä ja suhteellisen haastavasta sellaisesta. Tietysti kaikki riippuu ihmisestä miten pystyy ratkomaan vaikeitakin kompia ja entistä erikoisempia "kysymyksiä" jos näitä sillä sanalla pystyy kuvaamaan.
Kaverilla näin kun oli löytänyt joltain foorumilta tällaisen topicin, niin päätin laittaa sitten tännekkin vähän purtavaa aivoille.

Tänne voi myös laittaa vinkkejä tehtävistä, muttei mielellään ratkaisuja koska muuten menee joka suuntaan liian helpoksi.

Mindy
Tästä pääsette alkuun ja mielellään kommentteja tänne sitten ja myös ongelman tullessa, kysymystä tähän topiciin vain.

Itse menen nyt level 8 ja vaikeaksi alkaa mennä jo. Pelissä on tasoja 30, että aikaa voi kulua tämän kanssa jos vähääkään kiinnostaa ratkoa pulmia.

Hyvää matkaa vain! ;)

Pienenä vihjeenä annan, että Google tulee joissain tehtävissä olemaan tarpeen ja kaikki vihjeet eivät sijaitse kuvassa tai tekstissä. Hiiren kumpaakin näppäintä kannattaa käyttää hyväkseen.
 
Vastaus: Mindy - ajattelupeli

Helposti meni 4:teen asti, sitten alkoi töppimään..... Hyvä peli
 
Vastaus: Mindy - ajattelupeli

Pitäisikö tuossa kun painaa Start ,niin tulla jotain kuvia / tekstiä?
 
Vastaus: Mindy - ajattelupeli

Sain saman tuloksen eli jummasin kakkoselle.

Hävettää :eek:
Itse oon pässy level 26 saakka. Pientä apua kyllä olen saanut kaverilta, mutta google tulee todella tarpeeseen monissa tehtävissä. Apua saa kysellä, jos kiinnostaa.

Vinkkinä kakkoseen: CTRL + A
 
Vastaus: Mindy - ajattelupeli

En osaa edes ensimmäistä...

Sama tilanne... Onko lähdekoodilla jotain tekemistä tän kanssa?

E: no hitto, olipa hauska. Nyt ollaan jumissa nelostasossa.
EE: nyt meni sekin
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mindy - ajattelupeli

Miks mulla ei näy mitään tekstiä/kuvaa tossa ekassakaan tehtävässä?
Käytän Mozillaa selaimena.
 
Vastaus: Mindy - ajattelupeli

Todella pieni vinkki tuohon ensimmäiseen:
"Write correct password to the textfield and press OK." jos tuo lukee, lukee kaikki tarvittava.
 
Vastaus: Mindy - ajattelupeli

Antakaahan jotain vinkkiä tohon neloseen! Tsekkasin jo lähdekoodin ja ctrl+A keinot....
Hauska peli, vaikka vähän meinas mennä hermot tohon kolmoseen näin väsyneenä.
 
Vastaus: Mindy - ajattelupeli

Neloseen sen verran apua, että liittyy
URL-osoitteeseen. Sitä pitää muuttaa hieman

Itse jumituin level 7:seen, kun pitää 1024MB muuttaa joksikin KiB:ksi. Wikipediasta vähän sain apuja mutta ei jaksanut alkaa yöllä sen kummemmin pohtimaan ja laskeskelemaan.
 
Vastaus: Mindy - ajattelupeli

jelpatkaapaa enpääse 3 eteempäin (eli olen tyhmä) nii auttakaapa

Kuvittele se kuva taulukkona... Siinä on ne kolme lukua suluissa... Koitapa etsiä ne luvut siitä taulukosta... Vastaus on kolme merkkinen. Suluissa oleva pilkkua ennen tuleva luku löytyy vaakariviltä ja se pilkun jälkeinen luku löytyy pystyriveiltä...

Ja haluan edelleen lisää apua tohon neloseen!
 
Vastaus: Mindy - ajattelupeli

Ihan mukavasti kutkuttelevat väsyneitä aivosoluja tämänlaiset pähkinät. Yöllä tuli kahvin juomisen lomassa pohdittua kämppiksen kanssa läpi viimeinenkin pulma. Kiitos ja kumarrus Vezzanolle linkityksestä.
 
Vastaus: Mindy - ajattelupeli

Kuvittele se kuva taulukkona... Siinä on ne kolme lukua suluissa... Koitapa etsiä ne luvut siitä taulukosta... Vastaus on kolme merkkinen. Suluissa oleva pilkkua ennen tuleva luku löytyy vaakariviltä ja se pilkun jälkeinen luku löytyy pystyriveiltä...
5,11 WAT??:confused:
 
Vastaus: Mindy - ajattelupeli

Koordinaatisto, etsit kolmen koordinaatin kohdalta kirjaimet/numerot.
 
Ylös Bottom