Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mindy - ajattelupeli

Vastaus: Mindy - ajattelupeli

Haha! Naurattaa, kun olen vasta ekassa. :)
Nää ei sovi mulle..

Edit: tää oli toka päivä kun yritin 1. tehtävää, ja just kun kirjotin, etten osaa, niin se tuli sieltä. Kohtalon ivaa.
Olen jumissa neljännessä.. "Haha, mikään täällä annettu salasana ei toimi. Salasana on silti jossain.." ?

Kojo, vastaus kolmoseen
:
esim. piste (8,3) löytyy näin: katso kahdeksas piste vaakariviltä. Sitten kolmas piste ylhäältä. Se ei siis tarkoita, että kun olet 8. pisteen päällä/kohdalla vaakarivillä, menisit siitä pisteestä kolme ylös; Silloin olisit jo edennyt 4 pistettä ylös! Tein itse kyseisen virheen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mindy - ajattelupeli

Haha! Naurattaa, kun olen vasta ekassa. :)
Nää ei sovi mulle..

Edit: tää oli toka päivä kun yritin 1. tehtävää, ja just kun kirjotin, etten osaa, niin se tuli sieltä. Kohtalon ivaa.
Olen jumissa neljännessä.. "Haha, mikään täällä annettu salasana ei toimi. Salasana on silti jossain.." ?

Kojo, vastaus kolmoseen
:
esim. piste (8,3) löytyy näin: katso kahdeksas piste vaakariviltä. Sitten kolmas piste ylhäältä. Se ei siis tarkoita, että kun olet 8. pisteen päällä/kohdalla vaakarivillä, menisit siitä pisteestä kolme ylös; Silloin olisit jo edennyt 4 pistettä ylös! Tein itse kyseisen virheen.

Katso osoitepalkkia, voitko muuttaa sieltä jotakin?

Itse en vain tajua tota 21..:(
 
Vastaus: Mindy - ajattelupeli

Mikä ihmeen gyborg toi vitonen on?
Välttääkseni turhan vaivan, kysyn että
pitääkö tohon pistää noi kirjaimet koordinaatteina?

Läpi meni, nyt nro 11.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mindy - ajattelupeli

Itse en ole päässyt edes ykköstä läpi parin kokeilun jälkeen :D Haluisiko joku heittää vinkkiä?
 
Vastaus: Mindy - ajattelupeli

Itse en ole päässyt edes ykköstä läpi parin kokeilun jälkeen :D Haluisiko joku heittää vinkkiä?

Ehkä kaikkien aikojen legendaarisin ja yksinkertaisin pulma mitä voi ikinä keksiä... Kirjoita oikea salasana ja paina OK... Mitä käsketään kirjoittamaan?
 
Vastaus: Mindy - ajattelupeli

Eli
Kun siinä koordinaatistossa on gyborg- sanan kirjaimet, niin otat jokaisen kirjaimen alla olevan värin englanniksi.
 
Vastaus: Mindy - ajattelupeli

Näin, juuri, meni mun vinkit just väärinpäin
 
Vastaus: Mindy - ajattelupeli

siis 8 !=T wtf... selvis!!!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mindy - ajattelupeli

Antakaa ny tarkat ohjeet tuohon neloseen.

vaikka kuinka olen muutellut sitä osotepalkkia mutta en pääse vitosee.
 
Ylös Bottom