Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mindy - ajattelupeli

Vastaus: Mindy - ajattelupeli

Nyt pakko saada tietää tuon Mindyn level 13. En saa tuota ääntä edes kuulumaan, joten vastaus olisi ihan kiva.
 
Vastaus: Mindy - ajattelupeli

Joku kertokaa vastaus 7 tasoo!! Vaikka yksityis viesti jos ei muuten, tein käyttäjänki ihan sitä varten =D viimiset 2 päivää ollu tässä, suora vastaus eikä mitää vinkkejä
 
Vastaus: Mindy - ajattelupeli

Tahtois kanssa vastauksen seiskaan, olen käyttänyt tätä, tätä ja tätä ja noista tuleva 1048576 ei kelpaa vastaukseksi. Pitääkö se jotenkin matemaattisesti kääntää vai miten?
 
Vastaus: Mindy - ajattelupeli

Tahtois kanssa vastauksen seiskaan, olen käyttänyt tätä, tätä ja tätä ja noista tuleva 1048576 ei kelpaa vastaukseksi. Pitääkö se jotenkin matemaattisesti kääntää vai miten?

Jos seiska on se missä pitää niitä jotain bittejä muunnella niin vastaus taitaa olla

1000000

Jos oikein muistan.
 
Vastaus: Mindy - ajattelupeli

Kiitos joona, oli se
100000
;P

mutta nyt etittäis vastausta tohon 13? Tai edes vinkkejä!! tohon asti meni heittämällä mutta nyt tökkii
 
Vastaus: Mindy - ajattelupeli

Muistan, ett joskus pääsin kymppiin asti ja siinä ois pitäny laittaa ip siihe, mut ei toiminu vaik laitoin. Sit en enää jaksanu pelata ku ei toiminu.

Edit. Kyllä se vieläki näköjää sinne kymppii asti menee, mut sit ei enää pääse eteepäi.
 
Vastaus: Mindy - ajattelupeli

Suora vastaus toho 26:een olis aika kiva, ku sitä tullu mietittyä liiiiiiiiiiiiiian kauan
 
Vastaus: Mindy - ajattelupeli

Jotain vinkkiä tohon 4 kun en millään nyt keksi? 3 ensimmäistä oli kyl ihan helppoja jotenki silti tää tuntuu vaikeelta.
 
Vastaus: Mindy - ajattelupeli

Ja lvl 13 ois kiva saada tietää.. (Ysiin vinkki) Paina vain yhtä nappia joka on sivustolla ja älä kirjoita mitään.









E: Pääsin läpi..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mindy - ajattelupeli

Tota jos kakskymppiseen apua niin se on An Apple...

P.S Kaksnelosee vinkkei

E: Pääsin läpi
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mindy - ajattelupeli

Lvl 10?

Kun sehän on IP, niin pitääkö siihen vaan kirjottaa se osote vai joku tietty sanamuoto: esim. IP on...
 
Vastaus: Mindy - ajattelupeli

Muistaakseni täällä oli niitä "tyhmiä" jotka ei päässyt edes 3 leveliä läpi. Toivottavasti näillä eväillä pääset Lvl kahteenkymmenee. (loput saatte keksii ite:rolleyes:)

Vinkkejä tehtäviin 1-20

Level 1: Vastaus löytyy lauseesta: Write correct password to the textfield and press OK.
Level 2: Mustaa lause. Vastaus on siinä.
Level 3: Esim jos tulee (8,2) niin se menee näin: kahdeksan pykälää oikealle ja kaksi ylös. Ja mikä kirjain taikka numero on pisteen kohdalla vastaus on siinä.
Level 4: Vastaus on linkissä http://www.kammo.net/mindy/4/?levelpassed=0 Muutat yhden numeron (linkin viimeisen) ykköseksi.
Level 5: Kaikilla lukee siinä että GYBORG ja se on helppo. Eli G:llä alkava väri on (englanniksi) Green joten laitan vihreän täplän päällä olevan kirjaimen alas. Ja taas Y eli Yellow ja sen päällä oleva kirjain alas. Ja jatka samaan tapaan..
Level 6: 101010 on vaikea selittää mutta sanon että se on jokin 40-50 numeroiden välillä. Esim 46.
Level 7: 1024 Mb on vaikea selittää mutta kumita 024 pois ja lisää nollia. Esim. 10000
Level 8: !=T? Tästä lauseesta pitäisi jo päätellä. "Haenpa kupposen kuumaa." (Ei ole teetä)
Level 9: Mieti, painat yhtä nappia joka alkaa O:lla ja on yleisin vastausnappi ;)
Level 10: On helppo menet: What Is My IP Address? - Lookup IP, Hide IP, Change IP, Trace IP and more... tonne ja sitten siitä katsot mikä on sinun Ip:si.
Level 11: Se on Japania mutta jospa sana olisi L_V_ (Englannilla)
Level 12: Se on torvi joka alkaa S:ällä ja loppuu O:hon (Englanniksi kirjoitettuna)
Level 13: Monia vaivaava, mutta helppo se löytyy numerosarjasta 1234(numerot vastaukseen)2345671234567...
Level 14: Helppo, vastauksen löytää googlen kuvahausta. Linkki: http://www.doorsofnight.com/IMOBlog/wp-content/uploads/2009/04/o_rly-ya-rly.jpg
Level 15: Kaikki on värikoodeja joista pitäisi tulla yhden sotavihollisemme lippu. (kirjoita englanniksi) Värikoodikartta: http://www.ratol.fi/opensource/xhtml/vari.htm
Level 16: Pöljästi tehty, mutta lisäileppä numeroon 64 nollia. Esim 640000 tai 640 yms..
Level 17: Tämäkin hyvin pöljä, mutta tässäpä vinkki: vastauksen sana on ro_ _t_d
Level 18: Helppo on tämäkin. Vastaus on se mitä opettaja sanoo enkuntunnin alussa. Tämä englanniksi: Nouskaa ylös.
Level 19: Ei edes kysymystä! No vastaus löytyy http://www.kammo.net/mindy/19/ tuosta linkin SANOISTA.
Level 20: En voi muuta sanoa kuin vastauksen. App .. siis Ome.. siis..

4N 4PPL3
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mindy - ajattelupeli

Olin tänään menossa pelaamaan mindyä, mutta sivu ei minulla enää toimi. Siihen tuli vain teksti: Oops! This link appears to be broken. MIKSI?
 
Vastaus: Mindy - ajattelupeli

Olin tänään menossa pelaamaan mindyä, mutta sivu ei minulla enää toimi. Siihen tuli vain teksti: Oops! This link appears to be broken. MIKSI?
Sama juttu. Olen jo viikon testaillut että tomisiko. Ja EI. Joko on jotakin käynyt vai sivu kaatunut? Vai päivitetäänkö Mindyä? Ois toki kiva tietää..









*Jos tietää se sen sanokoon.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mindy - ajattelupeli

Mistä ne lvl 28:n cookiesit saa näkyviin?

edit. Löyty. Nyt tarttis jelppiä toho 29

edit2. Sekin meni :) Mut toi 30 ei sano mitää, joku yhtälö tai jtn varmaa :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom