Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Minkä näköistä porukkaa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mikko
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Minkä näköistä porukkaa?

Vois vaekka päivittää omaa pärstää sielukkaan katseen kera.
lejokobssonathstrangene.jpg
Omistan samanlaisen paidan... :D
 
Vastaus: Minkä näköistä porukkaa?

Tälläinen pitkätukka täälläkin:

Sarkasmi • IRC-Galleria

Edit: Ja Kainin viimesistä (varsinkin ekasta) tulee mieleen jonkinsortin Suomen Snoop Dogg :)


NIII ja jos täällä joku kisa hiuspituudesta oli niin http://irc-galleria.net/user/Sarkasmi/picture/94975856 ;P

Kyllä mä vielä jokupäivä saan kasaan rahat käydä parturissa.... tai ostaa sakset. :)
No ei, myönnettäköön että leikkelin jokin aika sitten ainakin puolet pois ja nyt on vähän yli olkapäiden.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Minkä näköistä porukkaa?

Täytyy varmaan päivittää omaa olemusta tännekin, kun jouduin viikonloppuna zombien hyökkäyksen kohteeksi.

ps. Huomioikaa tilanteeseen sopiva kauhistunut ilme sekä seksikäs punainen parta.
 
Vastaus: Minkä näköistä porukkaa?

Jotenkin tuo rakastunut ilme ei sovi tuohon kuvakokonaisuuteen. Ei tsonpeja ole tarkoitus pussata vaan ampua ja juosta karkuun. :D
 
Vastaus: Minkä näköistä porukkaa?

Jotenkin tuo rakastunut ilme ei sovi tuohon kuvakokonaisuuteen. Ei tsonpeja ole tarkoitus pussata vaan ampua ja juosta karkuun. :D

Sanoppa muuta. Nämä penteleet olivat kuitenkin niin "hellyyttäviä" tapauksia, että en saanut tuon pelokkaampa ilmettä kasvoille:D.
 
Vastaus: Minkä näköistä porukkaa?

Päätin kokeilla parran kasvattamista ja seuraavassa näkyy tämän hetkinen tilanne. Palautetta saapi antaa ihan vapaasti:D. Kuva räpsäisty eilen uuden vuoden juhlinnan tiimellyksessä. Olimme juuri lähdössä tsekkaaman stadin meininkejä.
 
Vastaus: Minkä näköistä porukkaa?

Ehdottomasti parempi tuon pitemmän parran kanssa. Alkaa olemaan jo äijä lookkia.
 
Vastaus: Minkä näköistä porukkaa?

Joo, paljon parempi pitkän parran kanssa, kuten ylläällä mainittiin, tulloo miäleen Viikatteen laulaja :)
 
Vastaus: Minkä näköistä porukkaa?

Kiitoksia itse partajeesukselle ja Timpalle hyvästä ja rehellisestä palautteesta:). Suoraa palautetta foorumin todellisilta äijiltä. Päätin tosiaan repästä ja kokeilla, että miten tuo parta lähtee todellisuudessa kasvamaan. Samansuuntaista kommenttia on tullut muuten ihan naamatustenkin. Eli kaipa se on sitten itsekin uskottava, että nyt löytyy vähän enemmän äijä-lookkia.
 
Vastaus: Minkä näköistä porukkaa?

Kiitoksia itse partajeesukselle ja Timpalle hyvästä ja rehellisestä palautteesta:). Suoraa palautetta foorumin todellisilta äijiltä. Päätin tosiaan repästä ja kokeilla, että miten tuo parta lähtee todellisuudessa kasvamaan. Samansuuntaista kommenttia on tullut muuten ihan naamatustenkin. Eli kaipa se on sitten itsekin uskottava, että nyt löytyy vähän enemmän äijä-lookkia.

Minä vastustan kovalla äänellä kaikkia hippitukkia, partajeppejä ja varsinkin viiksivalluja!!
;)
 
Ylös Bottom