Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Minkä Nintendo 64 -pelin haluaisit GameCubelle?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
Eihän se Halo pelattuna Xboxin "v**un huonolla" ohjaimella tarjoa KUIN konsoli-fps:sien parhaan ohjaustuntuman. Yhdistelmä on ainoa, joka pääsee lähelle hiiri&näppis -yhdistelmää. Eiköhän siis Perfect Dark:kin voisi tuolla kapulalla toimia.

Kaikki eivät pidä Halosta. Varsinkaan nelinpelinä, nyki todella hirveästi. Ja sehän on selvää että toisista xboxin ohjain on hyvä. Ne varmaan nauttivatkin sillä pelaamisesta, LÄHES kaikki eivät kuitenkaan...

[edit: kerro vielä guruna kun Halo on se maailman paras FPS että mitä muita FPS-pelejä ja millä konsoleilla olet pelannut?]

[edit 2: ei s**tana, kohta täällä on slasserifanboykin messissä... Topic karkaa käsistä...]
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Kaikki eivät pidä Halosta. Varsinkaan nelinpelinä, nyki todella hirveästi. Ja sehän on selvää että toisista xboxin ohjain on hyvä. Ne varmaan nauttivatkin sillä pelaamisesta, LÄHES kaikki eivät kuitenkaan...
Hehheh.... Valitat Halon nelinpelin nykimistä ja hehkutat Perfect Darkin nelinpeliä!

Mihin perustat, että LÄHES kaikki eivät nauttisi Xboxin ohjaimella pelaamisesta? Ainakin tällä boardilla Keiu on ollut ainoa Xboxin omistaja, joka ohjainta on haukkunut. Muut omistajat tuntuvat ohjaimesta sen sijaan pitävän. Erät Xboxia omistamattomat omiin koneisiinsa kovasti kiintyneet sen sijaan kritisoitavaa tuntuvat kovasti löytävän. Xboxin omistajilta erityisesti Halon loistava ohjaustuntuma saa kehuja. En myöskään muista yhtään Halon peliarvostelua, jossa ohjausta olisi haukuttu pelin tai ohjaimen takia. Kehuja sen sijaan on riittänyt.

[edit: kerro vielä guruna kun Halo on se maailman paras FPS että mitä muita FPS-pelejä ja millä konsoleilla olet pelannut?]
Ylimielisyyteen viittaamisesi jätän omaan arvoonsa. Voin silti kertoa pelaamistani FPS-peleistä. Ensimmäinen konsoli-FPS taisi olla Doom (ei tosin paljon kiinnostanut, kun oli tietokoneversio oli parempi). Sen jälkeen on tullut tahkottua läpi tai kokeiltua suurin osa merkittävistä konsoliräiskinnöistä. Golden Eye, Perfect Dark, Medal of Honorit, Time Splitters, yms. sekä tietysti Halo. Ennen Haloa genre ei konsoleilla hirveästi kiinnostanut. Golden Eye oli upea niin kauan, kun Half Life ilmestyi, mutta sen jälkeen, Haloon asti, PC hoiti homman hienommilla grafiikoilla, paremmalla ohjauksella ja kaikin puolin paremmilla peleillä.

[edit 2: ei s**tana, kohta täällä on slasserifanboykin messissä... Topic karkaa käsistä...]
Ainoa, joka täällä on käyttäytynyt kuin fanboy olet sinä.
 
Sinänsä vanhoja kunnon N64-pelejä pelailen mieltuiten itse kuusnelosella, mutta GoldenEye parannetuilla graffoilla olisi kieltämättä aika jeesh ;)

Jatko-osia sellaisiin suosikkipeleihin, kuten Lylat Wars, F-Zero, Mario ja Zelda onkin jo tulossa joten mitä niitä vanhoja haikaillessa? Tosin onhan se ihan hauska vajota nostalgiaan niiden parissa, mutta sehän onnistuu parhaiten itse Nintendo 64:llä.

Tosin PSX:ltä voisi tulla Metal Gear Solid uusituilla grafiikoilla Cubelle ja miksei myös Pleikka kakkoselta Metal Gear Solid 2: Substance :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
Hehheh.... Valitat Halon nelinpelin nykimistä ja hehkutat Perfect Darkin nelinpeliä!

Mihin perustat, että LÄHES kaikki eivät nauttisi Xboxin ohjaimella pelaamisesta? Ainakin tällä boardilla Keiu on ollut ainoa Xboxin omistaja, joka ohjainta on haukkunut. Muut omistajat tuntuvat ohjaimesta sen sijaan pitävän. Erät Xboxia omistamattomat omiin koneisiinsa kovasti kiintyneet sen sijaan kritisoitavaa tuntuvat kovasti löytävän. Xboxin omistajilta erityisesti Halon loistava ohjaustuntuma saa kehuja. En myöskään muista yhtään Halon peliarvostelua, jossa ohjausta olisi haukuttu pelin tai ohjaimen takia. Kehuja sen sijaan on riittänyt.

Ylimielisyyteen viittaamisesi jätän omaan arvoonsa. Voin silti kertoa pelaamistani FPS-peleistä. Ensimmäinen konsoli-FPS taisi olla Doom (ei tosin paljon kiinnostanut, kun oli tietokoneversio oli parempi). Sen jälkeen on tullut tahkottua läpi tai kokeiltua suurin osa merkittävistä konsoliräiskinnöistä. Golden Eye, Perfect Dark, Medal of Honorit, Time Splitters, yms. sekä tietysti Halo. Ennen Haloa genre ei konsoleilla hirveästi kiinnostanut. Golden Eye oli upea niin kauan, kun Half Life ilmestyi, mutta sen jälkeen, Haloon asti, PC hoiti homman hienommilla grafiikoilla, paremmalla ohjauksella ja kaikin puolin paremmilla peleillä.

Ainoa, joka täällä on käyttäytynyt kuin fanboy olet sinä.


Ei jaksa quottailla oikeisiin väleihin. :)

Perfect Dark nykii nelinpelinä. Kyllä. Jos luet aiemman viestini tässä topicissa niin myös hahmotat että siitä jo mainitsinkin ("Samat graffat eivät harmittaisi jos konetehon myötä saataisiin ruudunpäivitykset kohdalleen.") vaikken nyt PD:tä erikseen maininutkaan. Silti, PD valmistui aika vanhalle konsolille joten siitä ei täydellisyyttä voinutkaan odottaa. Playstation-maailmassa neljän pelaajan FPS-peli konsolille oli aika helvetin kova juttu, eikös? Monta neljän pelaajan FPS-peliä esim. PS:lle tuli? Siksi sen ymmärsi että kone oli välillä vähän polvillaan.

Sanoin että LÄHESKÄÄN kaikki konsolipelaajat eivät pidä Xboxin ohjaimesta. Ehkäpä siksi he eivät ole hankkineet konsolia... Ne jotka ovat pitäneet, ovat konsolin hankkineet. Ja toiset ostivat sokkona. Ei sen kummempaa. Se että suurin osa Xboxin omistajista kehuu omaa ohjaintaan ei ole siis suuri ihme. Ymmärtänet?

Ihmettelen että Halon pelattavuus on niin hurja että se hakkaa näppis-hiiri-yhdistelmän. Jos kerran PC:si olet syrjäyttänyt sen tultua. Huh...

Jos muuten olen fanboy niin mitä konsolia olen koko ajan hehkuttanut? Putosin tuosta väitteestäsi aika pahasti...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Voi kun joku tekisi hyvän emulaattorin...
Xboxille on tulossa N64-emulaattori :)

Besides, ei Tonppa ole mikään fanipoika. Hän vain sattuu vihaamaan Microsoftia ja tietysti ei pidä myöskään Xboxista juuri tästä syystä. Tämän takia hän takertuu jokaiseen vähänkin negatiiviseen asiaan, jota Xboxista sanotaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Xboxille on tulossa N64-emulaattori :)

Besides, ei Tonppa ole mikään fanipoika. Hän vain sattuu vihaamaan Microsoftia ja tietysti ei pidä myöskään Xboxista juuri tästä syystä. Tämän takia hän takertuu jokaiseen vähänkin negatiiviseen asiaan, jota Xboxista sanotaan.

Onko oikeasti tulossa?! Loistavaa, ehkä muillekin konsoleille sitten!

Miten niin "tartun jokaiseen vähänkin negatiiviseen asiaan"? Hassu väite. Xboxin ohjaimen ongelmiin olen puuttunut, mutta näytäpä mulle jokin toinen topic jossa "puutun toisiin negatiivisiin ongelmiin" kuten väitit. Ohjaimesta en itse pidä ja ne ongelmat tuntuvat olevan tosi rankkoja, monet niistä valittelevat.

En ole mielestäni Xboxia haukkunut missään muussa kuin ohjaimen suhteen. Ehkä olen nyt väärässä, mutta siitä haluaisin todisteen. :)

Bäk in topik: Kunnon N64-emulaattori riittäisi. Mutta se taitaa olla aika homma väkertää, noin niinkuin "tavallisille koodareille". Joten jos Nintendo itse sen tekisi niin olisipa hurjan hieno juttu...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Onko oikeasti tulossa?! Loistavaa, ehkä muillekin konsoleille sitten!
Jooh, Daedulus-nimisen N64-emulaattorin tekijä oli portannut kys. emun Xboxille.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Jooh, Daedulus-nimisen N64-emulaattorin tekijä oli portannut kys. emun Xboxille.

Oletan siis että tuo Daedulus on pc:lle. Oletko kokeillut sitä? Tai tuota Xbox-versiota?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Oletan siis että tuo Daedulus on pc:lle. Oletko kokeillut sitä? Tai tuota Xbox-versiota?
Jep, PC:lle tehty emu on kyseessä. Vähän huono kokeilla kys. emua, kun sitä ei ole vielä julkaistu virallisesti. Emulaattorin tekijä kuulemma haluaa ekaksi tehdä loppuun PC-version, ja sitten portata finaaliversion Xboxille. Ruutukaappauksia on tosin julkaistu, joten ihan oikeasta emusta on kyse.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Perfect Dark nykii nelinpelinä. Kyllä. Jos luet aiemman viestini tässä topicissa niin myös hahmotat että siitä jo mainitsinkin ("Samat graffat eivät harmittaisi jos konetehon myötä saataisiin ruudunpäivitykset kohdalleen.") vaikken nyt PD:tä erikseen maininutkaan. Silti, PD valmistui aika vanhalle konsolille joten siitä ei täydellisyyttä voinutkaan odottaa. Playstation-maailmassa neljän pelaajan FPS-peli konsolille oli aika helvetin kova juttu, eikös? Monta neljän pelaajan FPS-peliä esim. PS:lle tuli? Siksi sen ymmärsi että kone oli välillä vähän polvillaan.
Minun on mahdotonta sanoa tarkasti tuosta Halon nelinpelistä, kun olen sen vain kerran nähnyt ja oma kokemus rajoittuu yksin- ja kaksinpeliin. Ei se silloin nelipelissä kyllä näyttänyt nykivän. PD sen sijaan on moninpelinä varsinainen diashow. Halon arvosteleminen nelinpelistä missaa muutenkin vähän pelin pointin, kun parasta pelissä on tarina- ja tehtäväpainotteinen yksinpeli ja co-op.

Jos ihan mielipiteiden puolelle mennään, on koko jaetun ruudun moninpeli, co-oppia lukuun ottamatta ihan hanurista. Peliruudut ovat aivan liian pieniä, ilman ihme virityksiä kaverit näkevät toistensa ruutuun ja pelaajia on liian vähän. Kaksinpelissä ruudun koko vielä menettelee, mutta harva asia on tylsempää kuin kahden pelaajan deathmatch. Nelinpeli pakottaa toiminnan jo niin pieneen ruutuun, että sitä ei kestä katsoa. Ihmettelenkin miten N64:n resoluutioilla porukka tuota pystyi pelaamaan. Lopullisen niitin jaetun ruudun moninpelille antoivat (edelleen poislukien co-op) nettiräiskinnät.

Sanoin että LÄHESKÄÄN kaikki konsolipelaajat eivät pidä Xboxin ohjaimesta.
Jos mitataan jostain asiasta pitämisestä, joka vaatii omaa kokemusta, ymmärtäisin että silloin puhuttaisiin vain henkilöiden mielipiteistä, joilla tätä kokemusta on. Sinusta ilmeisesti näin ei ole. Ihmettelen kyllä, miten sinusta voidaan mukaan kelpuuttaa mielipiteitä siltä pohjalta, että MS on ilkeä yritys tai että oman koneen kapulan täytyy automaattisesti olla kaikista paras ja muiden paskoja. No, halusit käyttää kumpaa otantatapaa tahansa, kysyn uudelleen, mihin tietoon perustat väitteesi, että LÄHESKÄÄN kaikki konsolipelaajat eivät Xboxin ohjaimesta pidä?

Ehkäpä siksi he eivät ole hankkineet konsolia... Ne jotka ovat pitäneet, ovat konsolin hankkineet. Ja toiset ostivat sokkona. Ei sen kummempaa.
Väitätkö tosissasi, että ohjain on se asia, millä pelaajat konsolinsa valitsevat? Minä väittäisin, että päävaikuttimina ovat pelit, hinta, markkinointi, kaverit ja koneen tehot. Ohjain tulee tärkeysjärjestyksessä vasta kaukana näiden takana. Silloinkin se varmaan harvoin pääsee mihinkään vaikuttamaan, koska ohjaimen sopivuutta ei voi ilman kokeilua tietää ja koska konsoleiden mukana tulevat ohjaimet ovat lähes aina olleet hyviä ja pelaajat osaavat siksi odottaa toimivaa ohjainta.

Se että suurin osa Xboxin omistajista kehuu omaa ohjaintaan ei ole siis suuri ihme. Ymmärtänet?
Vihjaat, että haukkuja Xboxin ohjaimesta ei kuulu koneen omistajilla, koska heillä on tarve kehua omaa konettaan? Tämä varmasti pätee Xboxin siinä missä muidenkin koneiden omistajiin. Silti koneen omistajat ovat ainoa ryhmä, jolta saa kunnon tietoa ohjaimen toimivuudesta. Heistä kaikki eivät ole fanipoikia ja erityisesti useamman koneen omistajilla on harvemmin tarvetta keinotekoisesti puolustaa yhtä konetta. Jos Xboxin ohjain olisi niin huono kuin annat ymmärtää tai siinä muuta ongelmaa pienikätisille sopimattomuuden ja mustan ja valkoisen napin sijoittelun lisäksi, olisi siitä varmasti kuulunut. Kovin hiljaista vaan on ollut.

Ihmettelen että Halon pelattavuus on niin hurja että se hakkaa näppis-hiiri-yhdistelmän. Jos kerran PC:si olet syrjäyttänyt sen tultua. Huh...
Lueppa aikaisempi viestini vielä kerran. Sanoin Halon padi-ojauksen pääsevän _lähelle_ hiiri&näppis yhdistelmää. En sanonut sen hakkaavan sitä. Keksi myös ihan itse, että genre ei enää kiinnostaisi minua PC:llä. Sanoin, että Halon myötä genre kiinnostaa enemmän _myös_ konsoleilla.

Quoten täsmällinen käyttäminen on muuten juuri siksi hyvä, että tulee vastattua toisen sanomisiin, ei mitä luuli toisen sanoneen.

Jos muuten olen fanboy niin mitä konsolia olen koko ajan hehkuttanut? Putosin tuosta väitteestäsi aika pahasti...
Hyvä jos huvitti. Luulen, että muut tätä ketjua lukeneen kyllä ymmärsivät mitä tarkoitin. Katso vaikka Nemin vastaus.

Ihme ristiretki sinulla. Ilman perusteellista omaa kokemusta, mutu-tuntumalla ja tarkoitushakuisesti vain haukkuvia kommentteja keräämällä saarnaat Xboxin ohjaimen onnettomuutta jokaisessa mahdollisessa paikassa. Julistat omia kokemuksiasi/ennakkoluulojasi yleisiksi käsityksiksi, mutta muistat vastaväitteiden jälkeen puolustautua "tää on vaan mun mielipide".

Ehkä kyse onkin jonkinlaisesta äpärälapsen kieltämisreaktiosta. Xboxin ohjainhan on tehty aivan Dreamcastin kapulan pohjalta. Kyllä minäkin pidän Segasta yrityksenä enemmän kuin Microsoftista, mutta ei kai sen pitäisi ohjaimesta pitämiseen vaikuttaa? Ikävää vihjailua, mutta olettaen, että sinulla ei ole erityisen pienet kädet, minun on vaikea keksiä muuta syytä hylkimisreaktioon, koska Xboxin ohjain on DC:n omistajalle tuttu ja turvallinen, mutta kuitenkin kaikin puolin parempi.
 
Taisi taas aihe karata käsistä..
Joka tapauksessa haluaisin itse nähdä Perfect Darkin ja molemmat N64:n Zeldat Cubella, sillä kyllähän niistä peleistä ne kultaisimmat muistot jäivät.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex

Lueppa aikaisempi viestini vielä kerran. Sanoin Halon padi-ojauksen pääsevän _lähelle_ hiiri&näppis yhdistelmää. En sanonut sen hakkaavan sitä. Keksi myös ihan itse, että genre ei enää kiinnostaisi minua PC:llä. Sanoin, että Halon myötä genre kiinnostaa enemmän _myös_ konsoleilla.

Hirvittävä quoteryntäys, ymmärtänet etten heitä samaa putkeen. Säälitään nyt muita.

Tuohon ylläolevaan väitteeseen vain pakko heittää kommentti, sillä nyt puhut jo itseäsi pahasti ympäri. Lue tuo ylläoleva kommenttisi. Noniin, luitko? Lue tämä, edellinen kommenttisi johon ylläolevalla viittasit:

"Golden Eye oli upea niin kauan, kun Half Life ilmestyi, mutta sen jälkeen, Haloon asti, PC hoiti homman hienommilla grafiikoilla, paremmalla ohjauksella ja kaikin puolin paremmilla peleillä."

Eikös tuossa selkeästi sanota että ENNEN Haloa PC hoiti homman hienommilla grafiikoilla, paremmalla ohjauksella ja kaikin puolin paremmilla peleillä. Siis ENNEN Haloa. Mielestäni sanoit tuon selvästi. Nyt väität että sanoit pelin vain pääsevän LÄHELLE sitä.

Tämä siis vain quottauksista. Ei nyt oteta mitään kookospähkinöitä tästä nenään. En mä tässä Haloa hauku, nelinpelinä se vain nykii pahasti. Vaikka konsoli olisi kuinka tehokas jne. Halo nyki silti. Kakkonen ei varmaankaan enää niin pahasti.

No mutta jooh, en kommentoi enää tästä, ei kuulu tänne arealle.

Tuon N64-emulaattorin haluan kyllä nähdä!!!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Tuohon ylläolevaan väitteeseen vain pakko heittää kommentti, sillä nyt puhut jo itseäsi pahasti ympäri. Lue tuo ylläoleva kommenttisi. Noniin, luitko? Lue tämä, edellinen kommenttisi johon ylläolevalla viittasit:

"Golden Eye oli upea niin kauan, kun Half Life ilmestyi, mutta sen jälkeen, Haloon asti, PC hoiti homman hienommilla grafiikoilla, paremmalla ohjauksella ja kaikin puolin paremmilla peleillä."

Eikös tuossa selkeästi sanota että ENNEN Haloa PC hoiti homman hienommilla grafiikoilla, paremmalla ohjauksella ja kaikin puolin paremmilla peleillä. Siis ENNEN Haloa. Mielestäni sanoit tuon selvästi. Nyt väität että sanoit pelin vain pääsevän LÄHELLE sitä.
Vedät liikoja johtopäätöksiä sanomisistani. Jos sanon, että Halon ohjaus pääsee lähelle hiiri&näppis yhdistelmää, on sinun turha etsiä katkelmia muusta tekstistäni, jossa muka väittäisin muuta. Toki jos olisin sanonut selvästi jotain päinvastaista, olisi sinulla syytä nostaa äläkkä, mutta tuollainen tarkoitushakuinen ja tulkinnanvarainen eri sanomisten yhdistely ei ole järkevää.

En missään vaiheessa sanonut, etteivät PC-räiskinnät minua enää kiinnostaisi. Kiinnostavat ne, vaikka nykyään laptopilla en niitä paljon pelaile. Pointti oli, että konsoleiden räiskinnät olivat pitkään selvästi huonompia, kun PC:n vastaavat, mutta Halo palautti ne tasolle, jossa ne kestävät vertailua.

Mitä ihmeen merkitystä tuolla pilkun viilaamisellasi muuten on? Jos haluat vastata viestiini, vastaa sanomisiini ja vastaa selvillä argumenteilla. Keinotekoinen ristiriitojen keksiminen eri tekstejä yhdistämällä sekä saivartelu ei ole mistään kotoisin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
Vedät liikoja johtopäätöksiä sanomisistani. Jos sanon, että Halon ohjaus pääsee lähelle hiiri&näppis yhdistelmää, on sinun turha etsiä katkelmia muusta tekstistäni, jossa muka väittäisin muuta. Toki jos olisin sanonut selvästi jotain päinvastaista, olisi sinulla syytä nostaa äläkkä, mutta tuollainen tarkoitushakuinen ja tulkinnanvarainen eri sanomisten yhdistely ei ole järkevää.

"Golden Eye oli upea niin kauan, kun Half Life ilmestyi, mutta sen jälkeen, Haloon asti, PC hoiti homman hienommilla grafiikoilla, paremmalla ohjauksella ja kaikin puolin paremmilla peleillä."

Minä en sanonut noin, se olit sinä. :) Joojoo, en jaksa pakertaa enää. En tiedä mitä tuolla HOITI HOMMAN -sanommalla tarkoitit, mutta ilmeisesti jotain ihan muuta mitä kirjoitit. Hyvä niin. Sovitaan nyt sitten että Xboxin-pelit ovat historian parhaimpia eikä niissä ole mitään vikaa ja ohjainkin on historian paras. Noin, nyt sinä ja slaisseritsunmuut ovat tyytyväisiä eikä tarvitse enää itkeä missään. End of story. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Zanis Dust
Joka tapauksessa haluaisin itse nähdä Perfect Darkin ja molemmat N64:n Zeldat Cubella, sillä kyllähän niistä peleistä ne kultaisimmat muistot jäivät.

Itse en koskaan pelannut Zeldoja, mitä nyt ykköstä tesmailin jonkin verran ja kakkosta vain hetkisen. Haluaisitko pelit vain siksi että niistä jäi namimuistot, vai pelaisitko niitä ihan oikeasti kuten minä pelaisin esim. Perfect Darkia? (jota pelaan nyt N64:lla edelleen, se on kuitenkin paras nelinpeli-FPS mitä on koskaan millekään konsolille tullut)

Monista peleistä on nimittäin ihanat muistot ja ne olisi "kiva vain omistaa." Mutta mitä niistä sitten loppujen lopuksi pelaisikaan? Kun uusiakin nameja pelejä tulee...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa


"Golden Eye oli upea niin kauan, kun Half Life ilmestyi, mutta sen jälkeen, Haloon asti, PC hoiti homman hienommilla grafiikoilla, paremmalla ohjauksella ja kaikin puolin paremmilla peleillä."

Minä en sanonut noin, se olit sinä. :) Joojoo, en jaksa pakertaa enää. En tiedä mitä tuolla HOITI HOMMAN -sanommalla tarkoitit, mutta ilmeisesti jotain ihan muuta mitä kirjoitit.
"Hoiti homman" tarkoitti, että fps-pelit olivat kaikin puolin parempia PC:llä, kunnes Halo ilmestyi. (GE tarjosi hetken asioita, joita PC-peleissä ei ollut) Vertausta, olivatko PC:n räiskinnät parempia tuon jälkeen ei sisältynyt tuohon lauseeseen. Jos et sitä aikaisemmin ymmärtänyt, nyt tiedät ainakin. Tarkoitin mitä kirjoitin ja en näe tuossa mitään ristiriitaa. Sinä taas kehitit ristiriidan, kun eväät loppuivat varsinaiseen viestiini vastaamiseen, mutta piti kuitenkin päästä jotain kuittaamaan.

Hyvä niin. Sovitaan nyt sitten että Xboxin-pelit ovat historian parhaimpia eikä niissä ole mitään vikaa ja ohjainkin on historian paras. Noin, nyt sinä ja slaisseritsunmuut ovat tyytyväisiä eikä tarvitse enää itkeä missään. End of story.
Höpöhöpö. Minä en ole väittänyt mitään tuollaista, enkä ole huomannut Slaisserinkaan. Väittelyn voi lopettaa ilman marttyyriksi heittäytymistäkin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
"Hoiti homman" tarkoitti, että fps-pelit olivat kaikin puolin parempia PC:llä, kunnes Halo ilmestyi. (GE tarjosi hetken asioita, joita PC-peleissä ei ollut) Vertausta, olivatko PC:n räiskinnät parempia tuon jälkeen ei sisältynyt tuohon lauseeseen. Jos et sitä aikaisemmin ymmärtänyt, nyt tiedät ainakin. Tarkoitin mitä kirjoitin ja en näe tuossa mitään ristiriitaa. Sinä taas kehitit ristiriidan, kun eväät loppuivat varsinaiseen viestiini vastaamiseen, mutta piti kuitenkin päästä jotain kuittaamaan.

Höpöhöpö. Minä en ole väittänyt mitään tuollaista, enkä ole huomannut Slaisserinkaan. Väittelyn voi lopettaa ilman marttyyriksi heittäytymistäkin.

Jos sanoo että OLIVAT PAREMPIA, niin jokainen ymmärtää mitä se tarkoittaa. Se tarkoittaa että ne OLIVAT. Siinä ei todellakaan ole mitään ristiriitaa. Käänsit asian siis itse ristiriitaiseksi. Eikä täältä mitään eväitä loppunut, en vain jaksa fanboyteksteihin vastailla, jokainen sen ymmärtää.

Jes, viestiketjun toisessa viestissäsi sanoit toiste. Luin kuitenkin uudelleen vain mainitsemasi EDELLISEN viestin, jossa oli tuo ristiriitainen väite. Väärinkäsitys oli siis molemminpuoleinen, OK?

slaisseriin ja sinuun viittaavat tekstit (siis tuo tsoukkini xbox-ohjaimen täydellisyydestä jne) olivat ihan vain siitä kun te väitätte ettei ohjaimessa ole mitään vikaa. Ei mitään kookospähkinöitä edelleenkää, jookos?

Se S-ohjain on varmaan kiva, en vain ole saanut sitä käsiin eikä Xboxia myydä täällä Euroopassa vielä sen kanssa. Korjaa jos olen asian suhteen väärässä!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Jos sanoo että OLIVAT PAREMPIA, niin jokainen ymmärtää mitä se tarkoittaa. Se tarkoittaa että ne OLIVAT. Siinä ei todellakaan ole mitään ristiriitaa. Käänsit asian siis itse ristiriitaiseksi. Eikä täältä mitään eväitä loppunut, en vain jaksa fanboyteksteihin vastailla, jokainen sen ymmärtää.

Jes, viestiketjun toisessa viestissäsi sanoit toiste. Luin kuitenkin uudelleen vain mainitsemasi EDELLISEN viestin, jossa oli tuo ristiriitainen väite. Väärinkäsitys oli siis molemminpuoleinen, OK?
Siinä ei tosiaan ole ristiriitaa, ne olivat parempia. Nykyhetki ei tullut _tuossa_ lauseessa määriteltyä.

Miksi ihmeessä väännät tätä yhtä kohtaa? Tarkoitushakuisesti tosiaan voit vääntää sen "ymmärtämääsi" muotoon, mutta aivan yhtälailla sen voi ymmärtää siten miten sen tarkoitin. Kun tulkinta kerran jäi avoimeksi, ja jos on tosiaan tarkoitus saada tietää tarkka merkitys (parempi vai yhtä hyvä), selvisi se kyllä muista teksteistäni. Olisit voinut lukea muita sanomisiani ja ottaa selvää, mitä todella tarkoitin, etkä vetää heti johtopäätöksiä, jota itse haluat kuulla.

Minun logiikallani tulkinnanvarainen kohta plus asian selventävä kohta, on selvä kanta. Sinä taas päätit rakentaa ristiriidan, koska et halunnut vastata varsinaiseen viestiini. Jotenkin ymmärtäisin, jos tuo inttämäsi lause edes liittyisi varsinaiseen käytyyn väittelyyn, mutta koko kysymys, ovatko konsoliräiskinnät nykyään parempia kuin PC-räiskinnät vai samalla viivalla, oli täysin toissijaista ja liittyi kysymykseesi, mitä konsoliräiskintöjä olen pelannut. Ihan sama oliko se sinulta väärinkäsitys, ei se silti liittynyt aiheeseen.

Kun kirjoitan sinulle perusteelliset vasta-argumentit (s.2 viim. viesti), on härskiä leimata sitä fanboy-tekstiksi, ja jättää _muka_ siksi vastaamatta. Ihan vapaasti voi jättää vastaamatta, mutta tekosyiden keksiminen ja dereilaamisen on syvältä.


slaisseriin ja sinuun viittaavat tekstit (siis tuo tsoukkini xbox-ohjaimen täydellisyydestä jne) olivat ihan vain siitä kun te väitätte ettei ohjaimessa ole mitään vikaa. Ei mitään kookospähkinöitä edelleenkää, jookos?
Mistä keksit että väittäisin Xboxin ohjaimen olevan ilman vikoja. Juurihan olin sanonut mahdollisesta sopimattomuudesta pienikätisille ja kahden napin huonosta sijoittelusta. Minusta Xboxin ja Gamecuben ohjaimet ovat aika tasavahvasti tämän hetken parhaimmat ohjaimet. Dualshock jää hiukan kilpailijoistaan, koska sen pääohjaustatti ei ole parhaalla mahdollisella paikalla (siinä missä d-pad on), tatit ovat hiukan tunnottomia ja ohjaimessa ei ole kunnon liipaisinnappeja.

Se S-ohjain on varmaan kiva, en vain ole saanut sitä käsiin eikä Xboxia myydä täällä Euroopassa vielä sen kanssa. Korjaa jos olen asian suhteen väärässä!
Helpostihan noita importtaa. Ajattelin itsekin tilata uteliaisuuttani yhden, mutta hyvityspaketin tuoman lisäohjaimen jälkeen tarvetta ei enää ollut. Mitä olen kuullut s-ohjaimesta on, että pienikätisille se on toki helpotus, mutta pelaajille, jotka pitävät nykyohjaimesta, ei kokonaisuudessaan parannusta ole. Ilmeisesti mm. mätkinnöissä s-ohjain on hiukan parempi, mutta toisaalta fps-peleissä huonompi. Kaverini kertoi kokemuksiaan (joka on tietysti vain hänen mielipiteensä), että hän kuitenkin kokonaisuudessaan pitää vanhasta pädistä enemmän.


Tulipahan kirjoitettua vakavaa tekstiä. Pistetään vähän hymiöitä keventämään tunnelmaa.

:) :) :)
 
Ylös Bottom