Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Minkä PS3-pelin hankkisin?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vinnie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Mutta onko noissa eri versioissa muita eroja kuin mukana tulevat biisit ja erilaiset kuvat kitarassa?
Eroja löytyy ennen kaikkea käyttöliittymäpuolelta ja DLC-tuesta. GH5 on siitä paras, että siinä voi hypätä mukaan vaikka kesken biisin. Muutenkin siinä on hienot partypeliominaisuudet; biisit voi jättää taustalle soimaan jukeboksin tapaan, kun kukaan ei pelaa, ja jos hyvä biisi sattuu pärähtämään päälle, voi millä tahansa instrumentilla soittaa saman tien.

Ja onko merkitystä minkä GH:n ostaa, että saako siihen ostettua mitä tahansa storessa olevia lisäbiisejä vai onko joka versiolle omat kappaleet?
Lähes jokaisessa pelissä on vain kyseissä pelissä toimivat lisäbiisit. GH5:ssä toimii tosin GHWT:n kappaleetkin, kunhan on tehnyt siirron erikseen. (En muista tähän hätään, pitikö siitä jotain extraa maksaakin.)

Rock Band hoitaa tuon DLC-puolen paljon paremmin, sillä Beatlesiä lukuun ottamatta kaikki muut RB:t ovat keskenään yhteensopivia DLC:n suhteen.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Varmaankin vähän tyhmä pyyntö...:D Eli jos voisitte ehdottaa jotain peliä Gamestopista semmone 20-30 e. Jos oisitte jotai ostettamisen arvosta peliä nähny noilla hinnoilla, ois kiva jos kertoisitte :)
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Varmaankin vähän tyhmä pyyntö...:D Eli jos voisitte ehdottaa jotain peliä Gamestopista semmone 20-30 e. Jos oisitte jotai ostettamisen arvosta peliä nähny noilla hinnoilla, ois kiva jos kertoisitte :)
Skate 2 vois olla hyvä ostos:rolleyes: jos siitä tykkää nii sitten voi ostaa heti perään kolmosen.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Nyt tarvitsisi ostaa joku guitar hero peli, mikä olisi ostamisen arvoinen?. Eli mukana tarvitsee olla kitara, kun en omista.
Itse suosittelisin World Touria. Omasta mielestä parhaat GH biisit siinä. Myös Metallica on hyvä ostos. Nuiden mukana tulee myös kunnon kitara, eikä mitään Gibson mallia. Jos nuo ei iske niin Greatest Hits.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Itse suosittelisin World Touria. Omasta mielestä parhaat GH biisit siinä. Myös Metallica on hyvä ostos. Nuiden mukana tulee myös kunnon kitara, eikä mitään Gibson mallia. Jos nuo ei iske niin Greatest Hits.

Noniinno tosta kitarasta voi olla montaa eri mieltä. Se strummi ei oo vaan tehty pelaamista varten. Kuka ihmeen insinööri nero on keksiny toteuttaa sen mikrokytkimillä mitkä on sieltä ja syvältä, eikä läheskään mikään tarpeeks hyvä tarkkuutta vaativaan peliin ja se on hienoo ku joka toisella painalluksella ottaa 2 pulssia (eli painat vaikka alas, ni tekee tuplat ja streak viduiks) tai ei ota ollenkaan.
N.10x avannu ja aina sama vika, mut mainitut pelit sinällään ihan loistavia:D.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Grand Theft Auto Episodes From Liberty Citystä kokemuksia?

Gtv IV oli aiemmin pelihyllyssä, mutta möin sen pois, koska silloin oli käytässä alle 30tuumainen putkitöllö, jolla sitä oli mahdoton pelata..
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Nyt tarvitsisi ostaa joku guitar hero peli, mikä olisi ostamisen arvoinen?. Eli mukana tarvitsee olla kitara, kun en omista.
Siis jos ei ole innostunut latailemaan storesta biisejä (kuten minä), niin gh world tour ja gh metallica ovat parhaat gh:t. Rock Band 2 on kans hyvä, jos ei gh välttämättä tarvi olla. GH5:ssa on tosiaankin parhaat online ominaisuudet, mutta alkuperäne setlist on kyllä aika tuubaa. Löytyy sieltä 1 bon jovin ja iron maidenin kappale, mut itellä on varmaan 1/3 biiseistä semmosia, etten vapaaehtosesti soittele.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Noniinno tosta kitarasta voi olla montaa eri mieltä. Se strummi ei oo vaan tehty pelaamista varten. Kuka ihmeen insinööri nero on keksiny toteuttaa sen mikrokytkimillä mitkä on sieltä ja syvältä, eikä läheskään mikään tarpeeks hyvä tarkkuutta vaativaan peliin ja se on hienoo ku joka toisella painalluksella ottaa 2 pulssia (eli painat vaikka alas, ni tekee tuplat ja streak viduiks) tai ei ota ollenkaan.
N.10x avannu ja aina sama vika, mut mainitut pelit sinällään ihan loistavia:D.
Mulla toimii kyllä ihan moitteettomasti :o Mulla taas tuon Gibsonin strummi on nahkea ja se ei rekisteröi kaikkia osumia. Off-Topic, ehheh:p
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Mikä on tällä hetkellä paras ajopeli / ajosimu tai rallipeli ps3 :lle? Tuli ostettua Logitechin G25 ja mieli tekis päästä jotain ajopeliä pelaamaan.

Gran Turismoa ootellessa :D
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Pitääpi miettiä. Minkäslaisia kokemuksi sega rally tai ridge racer 7? Olisi vähän halvempia, mutta kuitenkin tärkeintä että peli tukee rattia esim pystyy kytkintä käyttämään ym,.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Pitääpi miettiä. Minkäslaisia kokemuksi sega rally tai ridge racer 7? Olisi vähän halvempia, mutta kuitenkin tärkeintä että peli tukee rattia esim pystyy kytkintä käyttämään ym,.

En suosittele Sega Rallya, semmosta arcadea sekin. Toki itse en ole koskaan peliä omistanut, mutta kaverilla on tullut pelailtua jonkin verran, ja pelistä ei jäänyt oikein minkäänlaista positiivista kuvaa. Itsekin vain Dirt 2:sta suosittelisin, huomattavasti paras noista kolmesta
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Itselläni on nyt parikin vaihtoehtoa joita olen pohtinut:
Grand Theft Auto IV
Assassin's Creed 2
sekä Ninja Gaiden Sigma 2

Mitä etsin peliltä on pitkää peli-ikää. Olen saanut sellaisen käsityksen että Assassin's Creedin juoksee läpi parissa kymmenessä tunnissa platina trophy kourassa? Toisaalta Ninja Gaidenin ehkä jopa liian vaikea vaikeusaste saattaa aiheuttaa turhautumista sekä ohjaimien lentämistä seinille. :D GTA:sta taasen kuullut paljon huonoa, ylihypetetty yms., mutta onko peli nyt loppujen lopuksi niin huono?
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

GTA:sta taasen kuullut paljon huonoa, ylihypetetty yms., mutta onko peli nyt loppujen lopuksi niin huono?

No, jos se ei haittaa, että peli todellakin alkaa toistamaan itseään vähän ajan kuluttua, eli: Mene sinne ja ammu se... Melkein kokoajan tuollaista siinä on, ei mitään vaihtelua joka piristäisi peliä, sen takia sitä itse en ainakaan jaksa pelata :p
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Olen saanut sellaisen käsityksen että Assassin's Creedin juoksee läpi parissa kymmenessä tunnissa platina trophy kourassa?
Nuinhan se on mutta ei se tekeminen heti lopu kun on pelannut pelin läpi. Mini tehtäviä on paljon ja ne ovat ihan mukavia. Itse suosittelisin tätä Assasin's Creedia.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Itselläni on nyt parikin vaihtoehtoa joita olen pohtinut:

Mitä etsin peliltä on pitkää peli-ikää.

Jos peli-ikä on yks kriteeri niin Yakuza 3 on aika pitkä. Mulla tais mennä 80-90 h 100%. ngs2 ei loppujen lopuks oo kovin pitkä, vaan joutuu grindaamaan samoja kenttiä eri vaikeustasoilla. GTAIV:sta tykkäsin silloin aikoinaan. tosin nyt kun pelasin niitä ladattavia lisäosia niin tuntuu kyllä niin hitaalta ja kankeelta, koko pelimekaniikka on aika vanhanaikanaen.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Itselläni on nyt parikin vaihtoehtoa joita olen pohtinut:

GTA:sta taasen kuullut paljon huonoa, ylihypetetty yms., mutta onko peli nyt loppujen lopuksi niin huono?

Tähän ei ole kuin yksi vastaus: GTA. Ihmettelen miten miten olet pystynyt jättämään sen välistä vaikka se on tämän sukupolven suurimpia pelejä. Aivan ehdottomasti eniten pelattavaa tuosta joukosta plus DLC sisältö jota on paljon tarjolla. Ja tässä pelissä sitä "puuhasteltavaa" vasta riittää. Ylihypetetty ehkä mutta silti loistava peli. Kyllähän Haloakin hypetetään rutosti mutta se on silti yksi parhaista ikinä :P
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Onko pleikalle mitään pelii, missä autot hajoaa kunnolla. Ite pidin kakkosen Flatoutista, ehkä se kertoo jotain :D
Burnout ei oikeen kiinnosta, kun siinähän peli menee poikki törmätessä.
 
Ylös Bottom