Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Minkä PS3-pelin hankkisin?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vinnie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Deus Ex on todella hyvä mutta action-puoli on todella suuri ja RPG-elementit ovat aika vähäisiä.

Dead Islandia en ole pelannut mutta vaikuttaa hyvältä.

Borderlands on aivan mahtava mutta ei sitä yksin jaksa pelata joten hyvä peliseura siihen on tarpeellinen.

Jonakin muuna voisin ehdottaa Dragon Age 2:sta, joka on itselläni tällä hetkellä pelaamisen alla. 20tuntia mennyt parissa päivässä ja meno on mainiota. Roolipeli-elementtejä löytyy mutta sarjan ensimmäinen osa on kai enemmän RPG.

Itse rakastan Fallouttia ja sitä voin suositella kaikille mutta mielipideasioista ei voi kiistellä eikä kaikki tykkää samasta.

Kiitos vastauksesta, kyllä mää siihen borderlandsiin päädyin vaikka yksin todennäkösesti tulenkin sen pelaamaan jollen saa kaveria suostuteltua ostamaan mikä ei todennäkösesti tule onnistumaan. Olihan se fallout3 ihan hyvä kunnes vastaan tuli pahemman luokan bugi joka vei peli-innon.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Tuli ostettua vähän rahaa storeen ja jäi ylimäärästä
tommoset 5.05e. Aikeissa ois ostaa just joku 5e maksava peli, minis tai ps1 peli varmaan kun ei varmaan muuta saa. Näin storessa ton resident evil 1 joka ois just sopivan hintanen mut jäi ihmetyttämään se että mitä toi directors cut tarkoittaa. Onko se joku hd-remaateroitu versio vai mikä? :-D
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Näin storessa ton resident evil 1 joka ois just sopivan hintanen mut jäi ihmetyttämään se että mitä toi directors cut tarkoittaa. Onko se joku hd-remaateroitu versio vai mikä? :-D
Ihan normaali PS1-peli se on. Director's Cut on puolitoista vuotta sen alkuperäisen jälkeen julkaistu versio, jossa esineiden paikkoja on vaihdeltu, hahmot ovat saaneet uudet vaatteet, peliin on lisätty aloittelijamoodi, yms. pientä säätöä. Halutessaan tuota voi toki pelata myös alkuperäisessä muodossaan.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Ihan normaali PS1-peli se on. Director's Cut on puolitoista vuotta sen alkuperäisen jälkeen julkaistu versio, jossa esineiden paikkoja on vaihdeltu, hahmot ovat saaneet uudet vaatteet, peliin on lisätty aloittelijamoodi, yms. pientä säätöä. Halutessaan tuota voi toki pelata myös alkuperäisessä muodossaan.

Okei, kiitos vastauksesta. Tuli joskus katottua lets play tästä pelistä, joten en varmaan tätä hanki koska tietäisin suunnilleen mitä juonessa/tarinassa tapahtuu.

Onko sulla jo toi Infamous festival of blood peli? Se on nyt tarjouksessa 4,95e.

Vain 4,95e? Tämän kyllä voisin ostaa. Onko tässä miten hyvä juoni ja kuinka pitkä peli on?
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Varsinainen tarina tuossa Festival of Bloodissa kestää parisen tuntia, mutta kyllä siitä tekemistä saa revittyä varmaan 5-10 tuntia, jos kerää kaiken, ehkä enemmänkin? Mielestäni ihan mukava välipala viiden euron hintaan.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Dj Hero Party Bundle 20€ CDON.comista vai Crysis 10€ storesta?

Onkohan Dj Herolla mitään annettavaa minulle, Guitar Heroa tullut hieman kokeitua ja vaikutti ihan mukavalle. Elektroninen musa (Tecno, trance, dance ect. ja kohtuudella miksattuna) iskee, mutta toisaalta semmonen päätön skrätsäys ja hiphop ei. Lady Gaga ja RMB -tyyppistä maistream musaa en voi sietää. Crysis vaikuttaa hyvälle, jos on vaan yhtään monipuolisempi ja taktisempi kuin Killzonet.

E: äh, Crysiksen hinta pomppasi pariin kymppiin. Tammikuun alennusmyynnit ei näköjään ole kovi pitkiä saatika tammikuu kestäviä alennusmyyntejä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Storelompsaan jäänyt härö summa (4,64€). Taidan kääntyä Sega Rally Arcade Onlinen puoleen, kun on nyt pikkusummalla (3,95€) tammikuun alessa. Eikä tuo uusi Speed test pack (GT5) taida olla summan väärti? Ja muutenkin taitaa olla nuo GT5 -lisärit parempi ostaa Completed pack muodossa.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Moro

Oon tässä suunnitellu jonkin sortin autopelin hankkimista. Eniten vaikuttava kriteeri tuohon peliin ois autojen tuunaus mahdollisuudet. Need For Speed The Run:ia oon miettiny, mutta tuosta pelistä oon lukenut jonkin verran negatiivista palautetta, niin en sitten tiedä. Aiemmat Need For Speedit mitä olen joskus PS 2:lla pelannut ovat olleet todella hyviä juuri tuon tuunaamisen suhteen. Toinen mitä olen miettinyt on Midnight Club Los Angeles. Kyseinen pelihän on jo sen reilu 2 vuotta vanha, mutta kuinka laajalti tuossa on mahdollisuuksia tuunata autoja...? Kolmas vaihtoehto on Driver San Fransisco. Arvostelujen perusteella ajaa asiansa ilmeisesti ihan hyvin, mutta mitä mieltä olette? Eli mitä näistä kolmesta suosittelisitte, jos tärkeimpänä asiana otetaan huomioon se autojen rakentelu? Ehdottakaa toki jotain muitakin, jos tulee mieleen.


Kiitos
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Moro

Oon tässä suunnitellu jonkin sortin autopelin hankkimista. Eniten vaikuttava kriteeri tuohon peliin ois autojen tuunaus mahdollisuudet. Need For Speed The Run:ia oon miettiny, mutta tuosta pelistä oon lukenut jonkin verran negatiivista palautetta, niin en sitten tiedä. Aiemmat Need For Speedit mitä olen joskus PS 2:lla pelannut ovat olleet todella hyviä juuri tuon tuunaamisen suhteen. Toinen mitä olen miettinyt on Midnight Club Los Angeles. Kyseinen pelihän on jo sen reilu 2 vuotta vanha, mutta kuinka laajalti tuossa on mahdollisuuksia tuunata autoja...? Kolmas vaihtoehto on Driver San Fransisco. Arvostelujen perusteella ajaa asiansa ilmeisesti ihan hyvin, mutta mitä mieltä olette? Eli mitä näistä kolmesta suosittelisitte, jos tärkeimpänä asiana otetaan huomioon se autojen rakentelu? Ehdottakaa toki jotain muitakin, jos tulee mieleen.


Kiitos

NFS The Run:ia en ainakaan suosittele. Testasin demoa ja se oli aika kauhea (voit itsekin testata, mikäli se vielä storesta löytyy). Demon perusteella ei toki lopullisen tuotteen laatua voi päätellä, mutta en itse ostaisi. Ja NFS ei kai voi autoja mitenkään tuunata (ei ainakaan NFS Hot Pursuitissa). Noita muita en ole kokeillu, joten joku muu kertokoon niistä :D Sitten jos pitäisi jotain suositella niin Gran Turismo 5 ehkä? Itse en omista ko. peliä, mutta pelannut GT5 Prologueta ja tykkäsin kovasti. Tuossa ilmeisesti jotain tuunaus mahdollisuuksia, mutta niistäkin saa joku paremmin tietävä kertoa :rolleyes:

E: Itsekkin olen aikonut/aion ostaa GT5, mutta aina venyy osto kauemmas.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Moro

Oon tässä suunnitellu jonkin sortin autopelin hankkimista. Eniten vaikuttava kriteeri tuohon peliin ois autojen tuunaus mahdollisuudet. Need For Speed The Run:ia oon miettiny, mutta tuosta pelistä oon lukenut jonkin verran negatiivista palautetta, niin en sitten tiedä. Aiemmat Need For Speedit mitä olen joskus PS 2:lla pelannut ovat olleet todella hyviä juuri tuon tuunaamisen suhteen. Toinen mitä olen miettinyt on Midnight Club Los Angeles. Kyseinen pelihän on jo sen reilu 2 vuotta vanha, mutta kuinka laajalti tuossa on mahdollisuuksia tuunata autoja...? Kolmas vaihtoehto on Driver San Fransisco. Arvostelujen perusteella ajaa asiansa ilmeisesti ihan hyvin, mutta mitä mieltä olette? Eli mitä näistä kolmesta suosittelisitte, jos tärkeimpänä asiana otetaan huomioon se autojen rakentelu? Ehdottakaa toki jotain muitakin, jos tulee mieleen.


Kiitos

Paljon on tullut aikanaan autopelejä pelattua mutta viimevuosina jäänyt vähemmälle. Heti alkuun pitää siis sanoa että en ole noista kolmesta (NFS: Run, MC: LA, Driver: SF) yhtäkään pelannut. Eli mielipiteeni perustuu lähinnä arvosteluihin ja sarjojen aikaisempiin osiin.

Need For Speed: The Run saanut paljon keskinkertaisia arvosteluja, jonkun verran hyviä ja muutamia huonoja. Jos tuo auton muokkaaminen on tärkeää niin kannattaa unohtaa tämä. Verrattuna PS2:sen NFS sarjan peleihin, jotka ollut parhaita tuunaus pelejä, tässä se on hyvin pienessä osassa. Tuossa video: NFS The Run - Tuning and Customization Options - YouTube

Midnight Club sarja ei ole niin läheinen, jos vertaa Need for Speediin, mutta tuokin on tullut tutuksi. Tuunaus ollut monipuolista ja ainakin näiden kolmen välillä tämä MC: Los Angeles on sen osalta kaikkein monipuolisin. Midnight Club Los Angeles Car Tuning Customization - YouTube Complete Edition näyttäisi lähtevän n. 20e eli hinta ihan kohdillaan. Teköäly saanut jonkin verran kritiikkiä arvosteluissa.

Driver sarja on aika etäinen. Joskus pelannut mutta en tarkemmin muista edes mitä osaa. San Fransisco saanut hyviä arvosanoja ja autopeleistä tykkäävänä vaikuttaa kiinnostavalta. Varmaan jossain vaiheessa menee hankintaan. Mutta tuunamis puolesta en tiedä. Ei tunnu löytyvän mitään tietoa. Joku joka on pelannut voisi kertoa onko siinä mitään muokkaamis mahdollisuutta, kiinnostaisi itseänikin tietää.

Gran Turismo 5 on sitten yksi vaihtoehto mutta sehän on ihan puhdasta kilpa-ajoa ja asteen realistisempi. Kun taas nuo edellä mainitut ovat enemmän tai vähemmän kaupunkikaahailua ja arcade tyylistä kisailua. Pari muuta mitkä voisi olla ihan ok: Test Drive Unlimited 2 (arvostelut ei ole ollut kovin imartelevia) ja Burnout Paradise. Nuokin jäänyt välistä, eli tuunauksesta en tiedä.

Mutta jos auton tuunaus on etusijalla niin silloin Midnight Club: Los Angeles sopii parhaiten tuohon profiiliin, ainakin noista kolmesta. Suosittelemaan en kuintenkaan lähde kun en ole pelannut;)
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Tyyppi tais hakea tolla "autojen rakentelulla" nyt just semmosta PS2:n Need For Speed: Undergroundien tapaista "teinituuninkia", niinku joku tossa sanokin. GT5:ssä sellasta ei pääse harrastamaan, vaan kaikki se tuunaus tapahtuu lähinnä konepellin alla, eli mitään näkyvää ei saa aikaan, mitä luultavasti hait. Voiko esimerkiksi tuossa Driver: San Fransiscossa edes tuunata autoja noin ulkomuodollisesti?

Itellä tulikin yks arcademaisempi peli mieleen (mutta voi kyllä kelvata, jos NFS:tkin menee), nimittäin MotorStorm: Apocalypse. Siinä on kans todella monipuolista se autojen muokkaus ja itse pelikin on luultavasti parempi kuin yksikään noista kysyjän vaihtoehdoista (oliko ne nyt NFS: The Run, Driver: SF ja mikäs se kolmas oli). Paras juttu on, että tästä MotorStormista löytyy kaksi demoa PlayStation Storesta. Multiplayer Demossa pääset muokkailemaan autoja, joten kannattaa se ladata. Saatpa sitten myös ajeltua itse kisoja ja voit sanoa, että kelpaako tuo ajomalli.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Kannattaako tuo Dragon Age Origins hommata pleikkarille?
Tietokoneellahan tuo varmasti olisi "parempi", mutta en jaksaisi istua koneella.
Mielummin lätkyttäisin sohvalta peliä pleikkarilla.

Mulla jäi tietokoneella Skyrim kesken, onko tässä pelissä vähän enemmän imua?
Homma ei käy puuduttavaksi, kuten Skyrimissä vähän tahtoo käydä? Myöskin Skyrimissä taistelut oli mielestäni melko tunnottomia.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Kannattaako tuo Dragon Age Origins hommata pleikkarille?
Tietokoneellahan tuo varmasti olisi "parempi", mutta en jaksaisi istua koneella.
Mielummin lätkyttäisin sohvalta peliä pleikkarilla.

Mulla jäi tietokoneella Skyrim kesken, onko tässä pelissä vähän enemmän imua?
Homma ei käy puuduttavaksi, kuten Skyrimissä vähän tahtoo käydä? Myöskin Skyrimissä taistelut oli mielestäni melko tunnottomia.

Jos kunnon tietokone löytyy, niin suosittelen ostamaan sille. Itse kerran lainasin kaverilta DAOn ja jonkin verran oli ongelmia ruudunpäivityksessä (siis PS3). Muuten en osaa pelistä paljon kertoa, kun en sitä niin kauaa pelannut. DAOhan on jo aika vanha, joten jos haluat uudempaa niin nyt vasta tuli Kingdoms of amalur, joka saattaisi olla ihan varteenotettava vaihtoehto.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Onko kellää kokemuksia Fear 3 pelistä ku harkitsen sen ostoa juuri, oon pelannu fear 2 läpi mut onko se sit kuinka erilainen toho verrattuna. Metacritic näyttää pelille 74/100 eli ihan ok.
 
Onko kellää kokemuksia Fear 3 pelistä ku harkitsen sen ostoa juuri, oon pelannu fear 2 läpi mut onko se sit kuinka erilainen toho verrattuna. Metacritic näyttää pelille 74/100 eli ihan ok.

Voin kyllä suositella :) yhtä loistava kuin edellisetkin osat, ja kylmät väreet kulkee mukavasti selkärankaa pitkin pelin aikana. Aika alussa itselläkin vielä tuo kampanja, mutta hyvältä vaikuttaa :)
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Dreams come true, Disney Prinsessa: Enchanted Journey saatavilla storessa 9.95e hintaan! :)
 
Ylös Bottom