Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Silent Hill: Downpour vai Resident Evil: Operation Raccoon City?
Silent Hill: Downpour vai Resident Evil: Operation Raccoon City?
Resident Evil
Ei ole valitettavasti tullut.Onko ylläpitäjille tullut testikappaletta Bugbearin autopelistä?
Kummasta on enemmän iloa yksinpeli moodissa?
Hmm... Ridge Racer: unbounded, vaiko uusin Twisted Metal?
Testasin Twisted metallin demoa
Onko toi Darksiders hyvä, onko kokemuksia? Näyttäs olevan storessa 7,95e hintaan.
Ei ole valitettavasti tullut.
Twisted Metalia olen sen verran pelannut, että siitä ensi viikon tiistaina voi katsoa Gamerista arvion. Voin vihjata jo tässä vaiheessa, että ottaisin ehdottomasti Ridge Racer Unboudedin.
Itse asiassa myös Ridge Racer Unboundedia olen pelannut, viimeksi viime perjantaina MoonTV Game Night -tapahtumassa. Mutta myönnän, että kokemukset RRU:sta ovat noin yhden pelitunnin mittaiset, kun taas Twisted Metalia pelasin kyllästymiseen asti.Tuosta sai sellaisen kuvan, ettei Ridge Raceria ole edes pelattu ja silti se otettaisiin ehdottomasti.
Itse asiassa myös Ridge Racer Unboundedia olen pelannut, viimeksi viime perjantaina MoonTV Game Night -tapahtumassa. Mutta myönnän, että kokemukset RRU:sta ovat noin yhden pelitunnin mittaiset, kun taas Twisted Metalia pelasin kyllästymiseen asti.
Vanhoja Ridge Racereita ei kannata käyttää RRU:n mittatikkuna, sen verran erilainen peli kyseessä. RRU:ssa on paljon vahvemmin läsnä fiilistä Burnouteita, Flatouteista, ehkä jopa Split/Secondista. Unboundedin pelimekaniikka ja ajotuntuma on ihan erilaista verrattuna aiempiin RR-sarjan peleihin.Ridge Racer 7 tuli testattua noin 15 min ja sitten vaihtoon.
Mikä seuraavaksi? Viimeksi tullut pelailtua Just Cause 2, Skyrim ja ale-laatikosta lähes ilmaiseksi hankittu Vanquish, minkä läpipeluuseen meni kokonaiset 5 tuntia Seuraava peli saisi olla toiminta painotteinen, ja mieluusti tarjota pelattavaa kymmeniksi tunneiksi. Myös jonkunlainen hahmon ja välineidenkehitys vois olla ihan jees.. Eikä tarvitse olla uutuus, ettei tarvitse maksaa sitä 65€. Kaupasta kuitenkin pelin ostan koska lapsen tasolle jääneenä/taantuneena en jaksa odotella mistään ahvenenmaa/jersey/caymanaaret/nurmo-akselilta tulevaa pakettia vaan haluan sen heti!
Mikä seuraavaksi? Viimeksi tullut pelailtua Just Cause 2, Skyrim ja ale-laatikosta lähes ilmaiseksi hankittu Vanquish, minkä läpipeluuseen meni kokonaiset 5 tuntia Seuraava peli saisi olla toiminta painotteinen, ja mieluusti tarjota pelattavaa kymmeniksi tunneiksi. Myös jonkunlainen hahmon ja välineidenkehitys vois olla ihan jees.. Eikä tarvitse olla uutuus, ettei tarvitse maksaa sitä 65€. Kaupasta kuitenkin pelin ostan koska lapsen tasolle jääneenä/taantuneena en jaksa odotella mistään ahvenenmaa/jersey/caymanaaret/nurmo-akselilta tulevaa pakettia vaan haluan sen heti!
Ehkäpä Deus Ex: Human Revolution. Action roolipeli, hahmon kehitystä ja räiskintää tai hiippailua mikäli näin haluaa edetä. 14.95€ Gigantista, joten ei paha.