Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?
Kävin hakemassa pukinkonttiin noista vielä tuon Sports championsin ja The shoot:n joka näytti tosi hyvältä perinteiseltä kolikkopeli ammuskelulta Ostin tuohon The shoot:n myös semmosen pistooli systeemin mihin saa sen moveohjaimen kiinni. Kovasti olen kuullut kehuttavan tuota Sports championsia hyvänä perhe ja porukka pelinä. Katsotaan miten lapset innostuu joulun jälkeen pelaileen niin pitää sitten hommata toinen tommoinen move ohjain.
Move-pelejä kysyneelle:
Move Fitness Jos hauskanpito yhdistettynä kuntoiluun kiinnostaa, on tämä aivan ehdoton valinta. Parempikuntoinenkin saa tästä hyvän kuntoiluvälineen. Move-teknologia pääsee myös oikeuksiinsa.
Sports Champions Move-teknologia kunnossa. Kuusi eri urheilulajia, kaikki todella hyvin toimivia ja viihdyttäviä.
Medieval Moves Sports Championsin tekijöiltä tarinavetoisempi, raiteilla kulkeva peli. Teknologia toimii täydellisesti ja pelaaminen on hauskaa.
Tumble Palikkapelleilyä PSN:stä. Toimii. En ole itse testannut moninpeliä, mutta kuulemma loistavaa hupia.
Start the Party Partypelaamista. Käy tosin vanhaksi kuulemma aika nopeasti, mutta tätä ja tämän jatko-osaahan saa törkyhalvalla.
Child of Eden En ole itse vielä pelannut, mutta on tämä ilmeisesti melko toimiva tapaus.
The Shoot Raideräiskintää, mielestäni melko viihdyttävää sellaista.
Dead Space Extraction Jälleen raideräiskintää. Mielestäni aivan liian hidastempoinen. Räiskintäosuudet kyllä toimivat ja viihdyttävät, mutta "juoniosuuksia" liikaa, eikä näitä pysty skippaamaan. Moni on kuitenkin pitänyt paljon.
House of the Dead: Overkill En ole vielä itse pelannut, mutta kehuja saanut todella hyvänä raideräiskintänä.
Carnival Island Koko perheelle tarkoitettua minipelihupailua. Käsittääkseni teknologia toimii ja eri pikkupelejä on suht hyvin tarjolla.
LittleBigPlanet 2 Storeen tuli ladattavaksi move-lisäri ja peli on täysin pelattavissa move + navi-combolla. Mitä vähän olen testannut itse Move-sisältöä, todella toimivaa menoa.
Kävin hakemassa pukinkonttiin noista vielä tuon Sports championsin ja The shoot:n joka näytti tosi hyvältä perinteiseltä kolikkopeli ammuskelulta Ostin tuohon The shoot:n myös semmosen pistooli systeemin mihin saa sen moveohjaimen kiinni. Kovasti olen kuullut kehuttavan tuota Sports championsia hyvänä perhe ja porukka pelinä. Katsotaan miten lapset innostuu joulun jälkeen pelaileen niin pitää sitten hommata toinen tommoinen move ohjain.