Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Minkä värinen PS3?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jiikax
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Jiikax

New Member
En osaa tehdä äänestystä joten joku minua viisampi voi tehdä sen (ja toivottavasti tekee).

Minkä värisen PlayStation kolmosen aiotte hankkia?
Itselle olisi tulossa hopean värinen.

Laittakaa kuvia jos on muunkin värisiä.

PS3-Black-White-Aluminum.jpg

Vastaus: Minkä värinen PS3?

eBayssä ollut huutokaupattavana fanien itsensä maalaamia/maalattamia PS3:sia. Ainakin valkoista ja punaista on ollut tarjolla. Muuten toi musta on tyylikäs näky, pianolakattuna :)

Jos valkoisen tai hopeisen haluat, joudut odottamaan.

Ei kun värivalinta on vapaa........ kunhan se on musta.

värillä ei ole väliä, kunhan pleikkari kolmoseni on musta.

toisaalta, jos hallitustani kuuntelen, laite on valkoinen... :D

Hmmm, odotan itse kokevani tuon hetken..:rolleyes:
Mutta tuo videon kuvaus tapa on sama kun kuvataan vaikkapa jotain meteoriittia joka juuri putosi taivaalta, ja ei ole varmuutta onko se vaarallinen tjtn..;)

Nisupulla sanoi:
Onko kukaan viela tilannut tuolta uutta kevaan pintamuotia, PS3:lle?

en ole vielä tilannut, mutta tämä näyttää todella messevältä :p

hintaa kertyisi $35.24 kahden sixaxis-skinin kera, sisältäen postikulut.

Enpä tiennyt että joku tossakin mainion markkina raon läytänyt.
Täytyy kyllä sanoa että on muuten hienoja!

Toimittavatkohan Suomeen asti?

Hiikeri sanoi:
Enpä tiennyt että joku tossakin mainion markkina raon läytänyt.
Täytyy kyllä sanoa että on muuten hienoja!

Toimittavatkohan Suomeen asti?

toimittavat, ainakin shipping-kohtaan saa valittua finland, postikulut saa itse valita 3,5 $ tai 12,00 $.

Vinnie sanoi:
toimittavat, ainakin shipping-kohtaan saa valittua finland, postikulut saa itse valita 3,5 $ tai 12,00 $.
Siis jos sä saat itte valita shippinki kohtaan hinnan ja kuljetus maaksi Suomi, niin mitä järkeä on maksaa kahtatoista tollaria, jos sama homma hoituu kolmella ja puolella tollarilla? Vai onks toi kaheksan ja puol tollaria niiku tippiä?:D
ihan niiku uteliaisuuttani kyselen:p

Timppa78 sanoi:
Siis jos sä saat itte valita shippinki kohtaan hinnan ja kuljetus maaksi Suomi, niin mitä järkeä on maksaa kahtatoista tollaria, jos sama homma hoituu kolmella ja puolella tollarilla? Vai onks toi kaheksan ja puol tollaria niiku tippiä?:D
ihan niiku uteliaisuuttani kyselen:p
hinta olikin korkeampi kuin ilmoitin aiemmin.

eli kuljetuksen nopeuteenhan se raha tässäkin vaikuttaa, halvemmalla kestää kauemmin (normipostina), isommalla rahalla saa paketin kuriiripalvelun kautta. :rolleyes:

hinnat ovat siis seuraavat:
Priority Mail $ 12,25
UPS express (boximiehille tuttu) $ 38,05

toimitusaika suomeen 7-14 vuorokautta (pl. viikonloput).

UPS:n toimittamana hintaa kertyy 2 x sixaxis-skinille ja koneen skinille $61.04.
normipostina hintaa kertyy 2 x sixaxis-skinille ja koneen skinille $35.24

No niin, nyt on tilattu parit eri skinit konsoliin kuin myös 2 ohjaimeenkin. Sen verran piti pihistellä etten ottanut nopealla UPS postituksella vaan ihan perus-setillä lähtee tulemaan.

No, toivottavasti tulevat alle kuukaudessa. :o

Hiikeri sanoi:
No niin, nyt on tilattu parit eri skinit konsoliin kuin myös 2 ohjaimeenkin. Sen verran piti pihistellä etten ottanut nopealla UPS postituksella vaan ihan perus-setillä lähtee tulemaan.

No, toivottavasti tulevat alle kuukaudessa. :o
No sulla ei ainakaa toi tilauksen hinta riipu talouden rahasta, meinaa ku kattelee tota sun pelinurkkausta ni ton hintaset laitteet jo sanoo ette oo mikää pers-aukinen opislelija joka pihtaa rahassa! Vaa Miljoona tiliä tekevä MR.Lordi:D
No ku ite oon opiskelija ni oisin kans ottanu hitaamman...Ei kato oo kiire...Hidas Hämäläinen ku olen:D :D :D

Ite on tullut tilattua tuolta Decalgirlistä boxille ja sen ohjaimille skinit niin kuin myös PS3:lle ja sen kahdelle ohjaimelle sekä PSP:lle ja aina on tullut viikon sisällä noiden normi postikulujen kanssa eli ei kauaa kestä.

Koska sisustus on tuollaista valko/puna tyylistä suurimmalta osin eikä tuota valkoista konetta vielä ole myynnissä niin tilasin tuon Amoebic skinin. PSP:ssäni on vastaava skini myös.

Ylös Bottom