Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Minkä ikäsiä..?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Mä olin jotenkin vaan kuvitellut sut ihan eri ikäiseksi, siis paljon nuoremmaksi. Olin vaan yllättynyt, ei sen kummempaa.


niinku mitenkä paljon nuoremmaksi ja millä perusteilla ?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
niinku mitenkä paljon nuoremmaksi ja millä perusteilla ?
No siis PALJON. Ja ihan sun teksties perusteella. Älä ota nyt sitä noin vakavasti. Erehtyväinen olen minäkin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jonjes

Yllättävää...
Jos pitänee paikkansa. ;)

siis onko täällä ylinen käsitys että minä olisin joku teinipeelo??

En todella voi ymmärtää miten muka olisin antanut sellaisen vaikutelman :rolleyes:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
siis onko täällä ylinen käsitys että minä olisin joku teinipeelo??
no, noniinno, itse asiassa....
No siis inttäminen ja jankkaaminen on YLEENSÄ hieman nuorempien juttu. Mutta älä nyt taas aloita. mä peräännyn tästä jutusta takavasemmalle.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lancer1117

Jättämällä välimerkit pois teksteistäsi?
;)

Se on taidokasta lauseenrakentamista! <- välimerkki

Välimerkkini ovat siellä minne ne kuuluvatkin, <-välimerkki eikä niitä ole siellä missä niitä ei tarvita. <- välimerkki

;) <- tämä ei ole välimerkki

Kempele! <-välimerkki Kohta saatte modit pystyttää tänne oman foorumin ihan minun mollaamistani varten. <-välimerkki
Täällä alkaa saada jo kuraa silmille muillakin kuin konsolisota-alueella, <-välimerkki <-<-väliviivakin onnistuu
ja kaikki on tietysti omaa syytäni. <-välimerkki
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa


siis onko täällä ylinen käsitys että minä olisin joku teinipeelo??

En todella voi ymmärtää miten muka olisin antanut sellaisen vaikutelman :rolleyes:
No ei tietenkään.
Kuhan tässä hämmästelin. Juttujesi perusteella...
Tosin tuskin itsekään olen sen kummempaa otetta esitellyt...;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa


Se on taidokasta lauseenrakentamista! <- välimerkki

Välimerkkini ovat siellä minne ne kuuluvatkin, <-välimerkki eikä niitä ole siellä missä niitä ei tarvita. <- välimerkki

;) <- tämä ei ole välimerkki

Kempele! <-välimerkki Kohta saatte modit pystyttää tänne oman foorumin ihan minun mollaamistani varten. <-välimerkki
Täällä alkaa saada jo kuraa silmille muillakin kuin konsolisota-alueella, <-välimerkki <-<-väliviivakin onnistuu
ja kaikki on tietysti omaa syytäni. <-välimerkki
Hei, vitsi vitsinä. Tosiasiassa repäisin ton jutun vain jostain aiempana threadissa olevasta postauksestasi ;)
 
Ylös Bottom