Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Minkä ikäsiä..?

Mites tämä threadi onkaan mennyt ohi silmien...anyway...liityn ikäloppujen valtakuntaan luvulla 33. Kaikki alkoi siitä, kun voitin Suosikista Donkey Kongin (Game & Watch). Sitä lähtien on tullut väännettyä joystickkia suuntaan jos toiseen :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Alavilla

Kutsuiko joku? ;)

Et sattumoisin kulje nickillä AlavillaMaillaHallanVaara GTF:ssä?:) (Tai no, kulje ja kulje, ei ole näkynyt ikuisuuksiin, ja postaus jota lainaan on puoli vuotta vanha.:eek:) Alkaa olla ikää, eli lienen sitten "ikävä". 30 parin kuukauden päästä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mick
Pakko päivittää kun tiedot muuttuu, eli tänään 28 v.

Ja onnittelut Frankille =)
Ai sulla on kanssa tänään synttärit? No onneksi olkoon vaan ja kiitos. Kello ei ole vielä edes 9 ja olen saanut jo pullon punaviiniä, parsakeittimen ja paketin jonka sisältöä en vielä tiedä.:D Veikkaan paita+kraka
 
Siitä nyt on aika tavalla aikaa, kun viimeksi vastasin tähän threadiin, joten pikku päivitys lienee paikallaan; 13 vuotta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Civic_VTi
Et sattumoisin kulje nickillä AlavillaMaillaHallanVaara GTF:ssä?:) (Tai no, kulje ja kulje, ei ole näkynyt ikuisuuksiin, ja postaus jota lainaan on puoli vuotta vanha.:eek:) Alkaa olla ikää, eli lienen sitten "ikävä". 30 parin kuukauden päästä.
Tervepä terve! Sattumoisin "kuljen" ja olen samalla nimimerkillä lisäksi muutamalla muulla GT-saitilla (mm. House of GT ja Racing-Line). En ole kirjoitellut GTF:ssä kuin joskus viime keväällä. Kesällä on hieman muutakin tekemistä (onneksi). Nyt taas on hieman enemmän aikaa tähänkin. En tosin ole ollut aktiivinen GTF:ssä kuin joskus talvella TORC6:n aikoihin. Tuo kisa vei kaiken kiinnostuksen GT3:een moneksi kuukaudeksi, mutta nyt olen varakuskina GTD2:ssa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
19v on kertynyt plakkariin, tosin jo kesällä. Ja lujalla tahdilla mennään kohti ah niin tärkeää 20 ikävuotta. :)
 
Iällä ei ole mitään merkitystä,jollei nyt sitten satu olemaan juusto.

Oongmä oikeesti varttunein tästä jengistä?24 helmikuuta tuleepi 41v.Repikää siitä...
 
En muistaakseni ole vielä tähän vastannut joten tehdään se sitten nyt. Siis, tämän kuun (marraskuu) alussa tuli 24 täyteen.
 
Ylös Bottom