Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Minkä ikäsiä..?

oon kai joskus jo tähän vastannu, mutta vähän päivitystä: Eli nykyään olen puhtaasti 14v!

Tuntuu täällä ps2fin:n saiteilla keski-ikä olevan paljon korkeampi kuin olen luullut...
 
Pari päivää sitten tuli 14-ikäraja täyteen. Hmm, jotenkin 14 tuntui ennen korkealta iältä, mutta nyt se tuntuu yllättävän lattealta. Ehkä sama käy sitten vanhuksenakin.
:)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan camisah
26 vuotta ja yksi harvoista (?) naisimmeisistä täällä

Harmittavan vähän naisia täällä on. Olisi ihan kiva kuulla naisten mielipiteitä peleistä ja konsoleista yms.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan camisah
26 vuotta ja yksi harvoista (?) naisimmeisistä täällä

Jotkut meistä vain esittävät miehiä. Siis meistä boardilaisista, ei naisista. Ei, en siis ole nainen XP perhana, pointin tekeminen on sitten vaikeaa näin öisin.
 
6.12. tuli 35 v. täyteen.

Juhlatunnelmaa latisti ainoastaan pääkaupungissa pidetty mielenosoitus synntäreitäni vastaan.

Olen päässyt päässyt alustavissa tutkimuksissani jo siihen että mielenosoituken järjestäjät olivat pääasiassa KOnsoliFIn BBS:äläisiä. Kommandopipojen alta tunnistin ainakin Frankin, Slaisserin, Unreal-Hawkin, NviperO:n, Ronkan ja Keiun.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Kellä tahansa naisella on parempi sisustusmaku kuin Frankilla.
Frankin konsolikaappi on todiste että Frank on Miesten Mies!
Tänks, kulta.
Ajattelin tosin tapetoida sen. Ja laittaa jonkun nätin kukkaboordin. Laura Ashley, kenties....
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
6.12. tuli 35 v. täyteen.

Juhlatunnelmaa latisti ainoastaan pääkaupungissa pidetty mielenosoitus synntäreitäni vastaan.

Olen päässyt päässyt alustavissa tutkimuksissani jo siihen että mielenosoituken järjestäjät olivat pääasiassa KOnsoliFIn BBS:äläisiä. Kommandopipojen alta tunnistin ainakin Frankin, Slaisserin, Unreal-Hawkin, NviperO:n, Ronkan ja Keiun.

Enkai minä nyt järjestäisi mielenosoitusta sinä päivänä kun Suomi taas juhlistaa nimipäivääni liputtamalla, paraateilla ja jopa presidentin kutsuilla... outoa vaan, että minun kutsuni jäi taas postiin. No ehkä sitten ensi vuonna.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
6.12. tuli 35 v. täyteen.

Juhlatunnelmaa latisti ainoastaan pääkaupungissa pidetty mielenosoitus synntäreitäni vastaan.

Olen päässyt päässyt alustavissa tutkimuksissani jo siihen että mielenosoituken järjestäjät olivat pääasiassa KOnsoliFIn BBS:äläisiä. Kommandopipojen alta tunnistin ainakin Frankin, Slaisserin, Unreal-Hawkin, NviperO:n, Ronkan ja Keiun.

Halvattu, jäin kiinni.

Noh, olen minäkin iäkkäämpi ihan vuosilla mitattuna kuin edellisen kerran kuin vastasin tähän, 29 päivä viime kuuta tuli vaihdettua kummatkin luvut. On muuten keski-ikä tällä boardilla tosiaan paljon korkeampi kuin moni markkinointiheppu veikkaisi konsolien seurassa viihtyvän. Saisivat tulla oppimaan.
 
Ylös Bottom