Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Minkä näköistä porukkaa?

Vastaus: Minkä näköistä porukkaa?

Operaatio Naamari sileeksi vielä hieman vaiheessa..

162928_488703109462_736524462_5594929_1153206_n.jpg
 
Vastaus: Minkä näköistä porukkaa?

Muistuttaa Kain muuten vähän tota sun KFIN profiilin kuvaa. :D
 
Vastaus: Minkä näköistä porukkaa?

Hetken mielijohteesta pikku nosteessa päätin vetää letin sileäksi.

letityssy.jpg

letityssy2.jpg

Omasta mielestä sopii jopa paremmin kuin pitkä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Minkä näköistä porukkaa?

Tässä vähän ensimakua seuraavasta KonsoliFIN-Podcastistä.

Jee, Pääsin Poopen kanssa samaan kuvaan. Tämähän tarkoittaa automaattisesti sitä, että olen julkkis.
 
Vastaus: Minkä näköistä porukkaa?

Tässä vähän ensimakua seuraavasta KonsoliFIN-Podcastistä.

Jee, Pääsin Poopen kanssa samaan kuvaan. Tämähän tarkoittaa automaattisesti sitä, että olen julkkis.

Ziisus tuota sun partaa. Tällä menolla sä olet kohta kävelevä parta jolla on ihmisen kroppa. :D On se komee.

Äläkä maagiset räpyttele niitä silmiä kun toiset kuvaa. Varsinkaan olut kädessä ja pirteän Paavin vieressä. Siitä syntyy liian iso kontrasti. :D
 
Vastaus: Minkä näköistä porukkaa?

Ziisus tuota sun partaa. Tällä menolla sä olet kohta kävelevä parta jolla on ihmisen kroppa. :D On se komee.

Hah hah, kiitokset kehuista. Maltillisesti on tullut kasvatettua, eli trimmailla tuota aina joutuu. Parhaansa sitä kuitenkin tekee tuon eteen. On muodostunut melkeimpä omaksi lapseksi.

ps. Huomasin itsekin, että olen "hieman" vihaisemman näköinen kuin jopa ällistyneen näköinen Paavi. Vaikutusta saattaapi tosin olla tuolla testatulla pelillä. Poope nimittäin omi sen kokonaan itselleen. Jyri oli paparatsina paikalla ikuistamassa tilanteen.
 
Vastaus: Minkä näköistä porukkaa?

Olen tuota partajuttua kans kokeillut, mutta tulee aina niin harva risukko, ettei kehtaa jättää sitä pidemmäksi aikaa.

Tässä vähän kuvitusta löytöreissustani jolla juuri olen. Ei siis mikään etsintä reissu, sillä etsimäni löytyi jo. Pikku Budha seisomassa satojen istuvien keskellä. Hemmetti, niin paikat joissa voi käydä ei ole mitään verrattuna ihmisiin, joihin voi tutustua.

Juu, pitäs pistää toi fleda jo leikkuriin. Otsuri käryää tupakoidessa.
 
Vastaus: Minkä näköistä porukkaa?

Wanha kuva, laitan tähän samaan viestiin uuden kuvan jos saan lisättyä. :D

(oon siis vasemmalla, eli se rumempi!)
 
Vastaus: Minkä näköistä porukkaa?

En oo mikään supermalli mut laitanpa tänne pärstäni kun muutkin on niin tehny.

hsqdjc.jpg

Jossa kaunis kolvini näyttää sellaselta kunnon Jewnenältä :D ITSEKRITIIKKI KUNNIAAN!
 
Vastaus: Minkä näköistä porukkaa?

Naiskauneutta esillä! Voisin sanoa jotain muutakin epäilyttävää, mutta tyydyn sanomaan että hyvä kuva. Eikä naisessakaan mitään vikaa ole. :)
 
Vastaus: Minkä näköistä porukkaa?

Komppaan edellisiä, kun en tiedä, miten kommentoida ihailevasti kuulostamatta epäilyttävältä.
 
Vastaus: Minkä näköistä porukkaa?

Ei pysty kommentoimaan vastakkaisen sukupuolen kuvaa niin, että ei vaikuttaisi ihan daijulta, joten... Bautsikawauwau!

Allekirjoittaneesta suht tuoretta kuvaa:

mie.JPG


Huomatkaa samanlainen Homefront -paita kuin Gaymerin Rainella uusimassa jaksossa!
 
Vastaus: Minkä näköistä porukkaa?

Se on lasityö meidän koirasta. Kyseisessä kuvassa kaveri on vielä ihan pentu. Ei nyt löydy jostain syystä koneelta tuota kuvaa, mistä tuo lasityö on tehty. Nykyään kaveri näyttää tältä.

Ach, tuo nenäosa tuossa minua vähän arveluttikin. Mutta mainoita elukoita nuo koiratkin ovat.

Jotta nyt ei ihan kissajutuiksi menisi, tässä myös kuva minusta ja komeasta ULVI:sta (ja vielä komeammasta TT-2k:sta). Meininki selittyy sillä, että olimme tuossa vaiheessa pelanneet jo useamman tunnin Kotzone 3:a. Kuvan otti tietenkin niin ikään komea jryi.

Killzone3.jpg
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom