Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Minkä näköistä porukkaa?

Vastaus: Minkä näköistä porukkaa?

itelle on joutunut pienen sängen jättämään ettei ihan naiseks sekoiteta
http://img71.imageshack.us/img71/4223/img2711te2.jpg

Mä muistan kun oon ollu johonki kouluikään asti ihan hajalla ku ei naisille kasva parta :D
(jotenki nykyään oon ihan tyytyväinen ettei, on sentään jotain josta erottaa tytöt pojista)

Kain = she-male, voi hitto, aamuteet lensi kyllä miniläppärille, jätkälle lähtee huoltolasku! :D
 
Vastaus: Minkä näköistä porukkaa?

Mä muistan kun oon ollu johonki kouluikään asti ihan hajalla ku ei naisille kasva parta :D
(jotenki nykyään oon ihan tyytyväinen ettei, on sentään jotain josta erottaa tytöt pojista)

Kain = she-male, voi hitto, aamuteet lensi kyllä miniläppärille, jätkälle lähtee huoltolasku! :D

Anteeksi kauhiast! Tarkoitin siis tottakai He-Man!! :D
 
Vastaus: Minkä näköistä porukkaa?

Haha, tatskat ja naikkonen kiittää :D
Täällähän ihan punastuu kaiken tän testosteronin seassa!

Missä muuten muut flikat on, ku kai meitä ny täällä on muitaki (ku minä ja Kain, heh) ?

Heh, ollos vaan hyvä neitiseni:)... Taitaa tosiaan näillä pelifoorumeilla olla tämä kauniimpi sukupuoli hieman vähemmistön roolissa. Tosin onhan meillä täällä joukossamme sitten vielä näitä suurempaan vähemmistöön kuuluvia kummajaisia kuten she-maleja/ he-maneja (Kain) vai mitenkäs se nyt oli?:D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Minkä näköistä porukkaa?

Heh, ollos vaan hyvä neitiseni:)... Taitaa tosiaan näillä pelifoorumeilla olla tämä kauniimpi sukupuoli hieman vähemmistön roolissa. Tosin onhan meillä täällä joukossamme sitten näitä vielä suurempaan vähemmistöön kuuluvia kummajaisia kuten she-maleja/ he-maneja (Kain) vai mitenkäs se nyt oli?:D

mä käytän kajaalia eli melkeen siis transkikkeli :D
 
Vastaus: Minkä näköistä porukkaa?

Woaah.. :eek: Höbö.. <3

Joo, siis eihän muuta kosketusta naisiin ookkaa, kuin foorumit.. w00t!

edit: niin eikä kyseessä ihan mikä tahansa naispuolinen henkilö vaan todella kaunis naispuolinen henkilö.. that's the difference.

hehee, ei voi muuta sanoa ku että kyllä on hyvä maku! :D

Mutta ei anneta ketjun kuolla, long live itsensäpaljastelu!

Kiva ku mulle tätä miespuolista silmänruokaa on kyllä paljon tarjolla :D
 
Vastaus: Minkä näköistä porukkaa?

hehee, ei voi muuta sanoa ku että kyllä on hyvä maku! :D

Mutta ei anneta ketjun kuolla, long live itsensäpaljastelu!

Kiva ku mulle tätä miespuolista silmänruokaa on kyllä paljon tarjolla :D

Heh, juu... taitaapi tämä foorumi olla neitoselle varsinainen aarreaitta:D... Siitä olen myös samaa mieltä, että ketjun ei saa antaa missään nimessä kuolla! Mukava päästä tirkistelemään, että minkälaisen porukan kanssa täällä rupattelee.
 
Vastaus: Minkä näköistä porukkaa?

Hehe, olihan kivaa lukea edellä olevia keskusteluja. Tulee mieleen Socom kakkonen muutaman vuoden takaa, kun nimimerkki "Susanna" ilmestyi erääseen suomihuoneeseen pelailemaan ja jostain syystä Siilien puolelle oli aivan järjetön tunku lobbyssa, vaikka aivan Terojen mappi (Death Trap) luvassa. Oli siinä naurussa pitelemistä, kun joku vaihtoi esikirjoitettuun taunttivalikkoonsa jonkin iskumielessä kirjoitetun lauseen ja viljeli sitä pelin aikana. Tätä jatkui muutama kierros ja pelistähän ei meinannut tulla yhtikäs mitään. Annettiinpa siitä raikuvat aploditkin, kun mainittu Susanna teilasi jonkun nopon vastapuolelta. Pelasi kuulemma ensimmäistä kertaa.

Näin ne naiset sekoittavat miehen pään, omakin peli meni aivan pörinäksi :)
 
Vastaus: Minkä näköistä porukkaa?

jes jes lisää metallihörhöjä.
ja filthin diggaamisesta plussaa. \../

edit: ei ***** nyt repesin.
äijä kauhia partajeesus ja iso lista enemmän tai vähemmän rankkaa musaa ja sitten peli listan ensimmäinen peli mikä osuu silmään on animal crossing.
jotenkin vaan niin koomista :D
 
Vastaus: Minkä näköistä porukkaa?

äijä kauhia partajeesus ja iso lista enemmän tai vähemmän rankkaa musaa ja sitten peli listan ensimmäinen peli mikä osuu silmään on animal crossing.
jotenkin vaan niin koomista :D

Ei sitä aina jaksa zombeja lahdata. :p
Ja sitäpaitsi AC on ihan kingi peli.

Ja luulen että jos tosta pelihyllystä ottais kuvan niin sillä irtois aika hyvät naurut...
(suurin osa on +3 OK pelejä) :D
 
Vastaus: Minkä näköistä porukkaa?

edit: ei ***** nyt repesin.
äijä kauhia partajeesus ja iso lista enemmän tai vähemmän rankkaa musaa ja sitten peli listan ensimmäinen peli mikä osuu silmään on animal crossing.
jotenkin vaan niin koomista :D

Heh ite katoin juuri samaa. Näkisitpä vielä mikä kasa kukkia sillä on AC-kylässään.. ;)

No läppä läppänä. Ei tässä aina itsekään ymmärrä miksi lähettelee 23-vuotiaana kirjeitä kylän eläin "ystäville" vaikka megamiehinen parta puuttuukin. Se tietenkin on aina hyvä puoli että voi väittää pelin olevan täysin eukkoa varten "eikä itse edes pelaa".
 
Vastaus: Minkä näköistä porukkaa?

Kyllä se on tositosimiehen merkki jos on kukkasia, eläinpalleroita ja muuta asiaan liittyvää :D
Ja kuten mä tykkään sanoa, "kyllä tosimies vähän pinkkiä kestää!"

Vaikka itelläkin on tapana haalia kaikkia fps-pelejä ja kauhupelejä, niin suosikkipelilistan kärkisijoilla keikkuu kuitenkin mm. LocoRoco ja GH4 (enkä oo varmasti ainoa) :D
Sopivaa tasapainotusta ainaiselle kilhimiselle ja synkistelylle.

____
Rupesinpa tuossa kattomaan, että on TomiPetterissä on jotain tuttua..
Ehkä jossain peliosastolla joskus nähny :D
 
Vastaus: Minkä näköistä porukkaa?

Rupesinpa tuossa kattomaan, että on TomiPetterissä on jotain tuttua..
Ehkä jossain peliosastolla joskus nähny :D

No en nyt Vaasan kokoisessa metropolissa yllättyisi vaikka kulkisi samalla bussilla/kävisi samassa Siwassa/olisi yhteinen tuttu tai jotain vastaavaa. Muussa tapauksessa en ainakaan usko että meikäläisessä olisi mitään mieleenpainuvaa.

Onko tatuointisi muuten Needle Pointin ja Antin käsialaa?
 
Ylös Bottom