Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Minkä PS3-pelin hankkisin?

Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

SingStar ps3 vai joku muu ps3:lle vai tää uusin Buzz?

Molemmat menee sinne samaan segmenttiin ja edustavat lajityyppiensä ehdotonta kärkeä. Yksin tai useamman kanssa samalta sohvalta. Mieti kumpi voisi olla hauskempaa, nolata itsensä laulun kautta vai paljastaa olematon yleissivistys? :D
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Rooli, sota tai seikkailu peli pleikkarille ?
(Omistan kaikki "isot" julkaisut mm : Dragon Age, MW 2...)
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

The Saboteur vai Dragon Age: Origins?
Vaihtelu virkistäisi kun noita codeja ja änäreitä on liikaa tullut pelattua mutta aika tuskin riittää molempiin niin kumpaa suosittelette?
Jotain Biowaren rpg:tä tullut joskus pelattua pc:llä ja ihan hyvä se oli ja tuo saboteur kiinnostaa sen hiippailun takia... :confused: Auttakaa nyt ihmeessä! :D
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Auttakaa nyt ihmeessä! :D
Oma neuvoni on, että osta kumpi vaan ja nauti. Ei ne pelit siitä sen paremmaksi muutu, vaikka muut kehuu. Pikemminkin siitä voi tulla liian suuria ennakko-odotuksia, ja sitten pettyykin, kun peli ei vastaakaan muiden kehuja.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Dragon Age: Origins?

Minä taas sanon, että jos BioWaren pelit ovat ennenkin maistuneet, ja RPG-genre kiinnostaa, niin ehdottomasti kauppaan mars ja Dragon Age: Origins kainaloon. En toki Saboteuria ole pelannut, mutta Dragon Age: Origins on mielestäni must play genren ystäville - tuskin petyt, varsinkin jos tiedät mitä olet saamassa. Mielestäni vuoden peli ja ehdottomasti yksi koko sukupolven parhaista roolipeleistä.

Lueskele vaikkapa Dragon Age-ketjua XO-puolella, siellä pelistä on paljon keskustelua ja keskustelu on vieläpä ilman spoilereita. Kannattaa myös tsekata Konsolifinin arvostelu pelistä, sekin on spoilerivapaata luettavaa.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Tuli joululahjaks lahjakortti Sokokseen ja aattelin käydä noutaan jonku pelin. Mikähän olis hyvä vaihtoehto? Näistä isoista uusista julkasuista Uncharted 2 löytyy, joten sitä on turha ehdotella. FPS-onlineräiskinnöistä ei ole oikeestaan yhtään kokemusta, joten en tiedä iskiskö MW2. Unchartedin online-osuus on kyllä uponnut. Assassin's Creed 2 kiinnostais, mutta en oo ykkösosaakaan pelannut :)o) , joten en tiedä mitä odottaa. RPG:t on myös iskenyt, joten Dragon Age: Origins olisi toisaalta hyvä vaihtoehto. Yks mitä ajattelin olisi Marvelin Ultimate Alliance 2. Ykkösosaa rakastin psp:llä, ja Marvelin hahmot on aina kiinnostanut.

Heittäkää ehdotuksia, suositelkaa pelejä yms. Käyn ostaan jotain kunhan kerkeen. :p
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Juu kiitoksia avusta. Täytyy vielä vähän vertailla noita Demon's Soulin ja Dragon Age: Originin arvosteluja niin ostan sitten jomman kumman :)
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Mikä on tän hetken realistisin ja ns. paras ajopeli pleikalle? Kun aattelin kunnon ratin homma ja ois jotain kunnon pelii kiva päästä vetää GT:tä ootellessa.

Kentis ja varmaan olet jo hankkinut jonkun pelin, mutta heitetään mun vinkit.
Jos realistisinta kaipaat vaihtoehdot on vähissä.

Gran Turismo proloque ja GT Academy time trial "demo"

Ainoa ja suuri miinus GTP on nettipeli.Peliin ei pääse tekemään itse peli servua vaan peliin mennään ihan "lennosta" tai sopia esim. kaverin kanssa kisa auto ja GTP kellon mukaan painaa samaan aikaan ruksia ja toivoa että ollaan samassa kisassa.

Need for Speed Shiftiä en suosittele itse tuli se piip ostettua ja hyvin pian lähtikin myyntiin.
tästä olen antanut palautetta tonne NFS Shift keskusteluunkin.

Ferrari Challenge ja SuperCar Challenge peleissä parhaat nettipeli ominaisuudet, mutta suomalaisia pelaajia todella vähän ja suurin osa ulkomaalaisista valitettavasti ajaa miten haluavat eli ei herrasmies / oikea rata-ajo tyyliin.
Eikä nämäkään ajopelit tarjoa realistinta ajotyyliä ja SuperCar Challengessa on edelleen pieniä pugeja ym, mutta myös näistä on omat keskustelu osiot ja niissä myös tarkempaa tietoa.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Oblivionissa on vielä pelattavaa, mutta halajan jo lisää...

Hakusessa olisi siis roolipelit. Pidän valtavasti näistä Oblivionin tyyppisistä peleistä, joissa tutkitaan (ehkä jopa enemmän tutkimista kuin hutkimista) kaupunkeja, raunioita, luolastoja, linnoja...
Pc:llä muinoin suosiossa ollut Might & Magic -sarja oli hyvin samanlainen kuin Oblivion ja ne ovat iskeneet mun kohdalla kultasuoneen. Myös Nintendon Zelda-sarja edustaa tätä samaa.

Pohdinnassa on ollut tuo Dragon Age: Origins, mutta onko se sittenkään ihan tuota?
Muitakin ehdotuksia saa antaa! Mieluiten käyttäisin toki PS3:a, mutta talosta löytyy myös PS2 ja Wii.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Oblivionissa on vielä pelattavaa, mutta halajan jo lisää...

Hakusessa olisi siis roolipelit. Pidän valtavasti näistä Oblivionin tyyppisistä peleistä, joissa tutkitaan (ehkä jopa enemmän tutkimista kuin hutkimista) kaupunkeja, raunioita, luolastoja, linnoja...
Pc:llä muinoin suosiossa ollut Might & Magic -sarja oli hyvin samanlainen kuin Oblivion ja ne ovat iskeneet mun kohdalla kultasuoneen. Myös Nintendon Zelda-sarja edustaa tätä samaa.

Pohdinnassa on ollut tuo Dragon Age: Origins, mutta onko se sittenkään ihan tuota?
Muitakin ehdotuksia saa antaa! Mieluiten käyttäisin toki PS3:a, mutta talosta löytyy myös PS2 ja Wii.

DA:O ei ole Oblivion-tyyppinen sandbox. Se on enemmänkin kuten aiemmat Biowaren pelit, et voi hyppiä, kiipeillä katoille, vaan kaikki liikkuminen tapahtuu hyvin rajoitetusti.

Mainio peli kylläkin, itse tykästyin kovasti. Kylläkin Dragon Agessa on paljon hutkimista, mutta on myös jonkinverran tutkimista. Paljon löytyy yksityiskohtia ja lorea jokapuolelta.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Pohdinnassa on ollut tuo Dragon Age: Origins, mutta onko se sittenkään ihan tuota?

Mielestäni ei aivan. Aika suoraviivaisesti edetään taistelusta/keskustelusta toiseen. Enemmän saisi olla tyhjää aikaa sekä vapauksia tutkia ympäristöjä. Olen itse tutkimusmatkailija/eläytyjä-pelaaja ja laaja vapaa maailma kiehtoisi kovasti.

Vaikea sanoa mikä voisi juuri nyt olla sopiva peli virtuaalimaailmojen Livingstoneille. Helmikuussa ilmestyvä White Knight Chronicles kenties?

Video: White Knight Chronicles Video Game, Import Preview | Game Trailers & Videos | GameTrailers.com
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Hakusessa olisi siis roolipelit. Pidän valtavasti näistä Oblivionin tyyppisistä peleistä, joissa tutkitaan (ehkä jopa enemmän tutkimista kuin hutkimista) kaupunkeja, raunioita, luolastoja, linnoja...

Onko Fallout 3 testattu?
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Mä olen harkinnut sitä, mutta kieltämättä scifi-maailma ei ole mun juttu. Historiallisuus ja fantasiamaailma iskevät enemmän.
Toisaalta tietysti hyvä peli on aina hyvä peli...
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Darksiders
White Knight Chronicles
Demons Souls
Brutal Legend

Minkäs näistä ostaisi, kaikki kuulostavat todella mielenkiintoiselta, tosin WKC ei ole vielä julkaistu mutta odottelu ei haittaa.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Bayonetta vai Darksiders ??
Perusteet olisivat kivoja.
Kiitän etukäteen:cool:

Mitä nyt olen lukenut niin:
Bayonetta Devil May Cry tyylistä mäiskettä todella hyvin tehtynä.
Darksiders eeppisellä tarinalla varustettua DMC tyylistä mäiskettä, ja jotkut ovat jopa verranneet tummempi ilmapiiriseen Zeldaan. Joka tapauksessa, et tule pettymään.

Itse noista valitseisin kuitenkin Darksidersin, koska Bayonettan isotissinen ja pyllyinen päähenkilönaikkonen ei ole päähahmona läheskään yhtä kiinnostava kun cooliuden multihuipentuma Dante DMC:ssä.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Kopsasin tän viestin toisest ketjust;

Menin ostaan ton MGO GENE-MEME-SCENE packin hintaan 12,95, kuitenkin jälkikätee hiffasin että tuskin tota niin paljoo pelaa vaikka oonkin suurin MGS fani. Kattotaa jos vaikka ne edes pelittäis niit mappeja. En tiiä onks oikee ketju mutta mitä suosittelette maximissaa hintaan 7,05e?
PSX/mini tai jotai.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Mä olen harkinnut sitä, mutta kieltämättä scifi-maailma ei ole mun juttu. Historiallisuus ja fantasiamaailma iskevät enemmän.
Toisaalta tietysti hyvä peli on aina hyvä peli...
itsekkin ajattelin aluksi näin... nyt kuitenkin fallout 3:kin päätarina menty 3 kertaa läpi. Pelissä on aivan sama loistava fiilis kuin oblivionissa
:p
 
Ylös Bottom