Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Minkä PS3-pelin hankkisin?

Vastaus: PlayStation Store

Aion hommata joskus tuonne Playstation kauppaan sen 50e kortin. Onko teillä ehdotuksia mihin se kannattaisi käyttää?

siihen mitä sieltä itse tahtoo ostaa. Vai kysytkö tässä nyt jotain "yleisesti suosittuja pelejä"? mutta periaatteessa itse ostaisin itseäni kiinnostavia pelejä.:)
 
Vastaus: PlayStation Store

siihen mitä sieltä itse tahtoo ostaa. Vai kysytkö tässä nyt jotain "yleisesti suosittuja pelejä"? mutta periaatteessa itse ostaisin itseäni kiinnostavia pelejä.:)

No juu semmosia suosittuja pelejä. Kyllä mä itsekin vielä tutkin sitä kauppaa vähän tarkemmin, että mitkä sitten kiinnostaisi :)
 
Vastaus: PlayStation Store

ite suosittelisin ainakin Siren Blood Cursen, melko hyvä peli :)

Nämähän on aina näitä omia mielipiteitä, mutta tosiaankin hyvä peli jos kauhusta tykkää :)

Muita vaihtoehtoja:

-PAIN +extra sälä (kentät)
-pixeljunk monsters (tower defence)
-wipeout hd
-zombie apocalypse

tossa muutama omasta mielestä erinomainen peli :)
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

- Battlefield 1943
- Trine
- Wipeout HD

Aika paha... Kaikki melko erillaisia pelejä. Wipeout HD:sä on ainakin eniten pelattavavaa noista kaikistä. Battlefield 1943 on kanssa ihan mukava ja siinä kuluu myös kivasti aikaa. Trine vaikuttaa ihan kivalta, mutta en ole pelannut. Itse valitsisin ehkä Battlefieldin hinta/laatu - suhteen takia.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Joululahjaksi pähkäillyt kahta peliä näistä. Älkää ehdotelko muita!

-NHL 10
Omistan NHL 09. Online kuitenkin kuollut siinä.

-Ratchet & Clank : A Crack In Time
Tools of Destruction = parhautta. :)

-Assassin's Creed 2
AC1 pelaamatta, mutta tämä vaikuttaa hyvältä.

-The Saboteur
Uusi tuttavuus, joka muistuttaa jokseenkin AC2 :ta.

Perusteluja jos jaksaisitte laittaa. :)
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Joululahjaksi pähkäillyt kahta peliä näistä. Älkää ehdotelko muita!

-NHL 10
Omistan NHL 09. Online kuitenkin kuollut siinä.

-Ratchet & Clank : A Crack In Time
Tools of Destruction = parhautta. :)

-Assassin's Creed 2
AC1 pelaamatta, mutta tämä vaikuttaa hyvältä.

-The Saboteur
Uusi tuttavuus, joka muistuttaa jokseenkin AC2 :ta.

Perusteluja jos jaksaisitte laittaa. :)

Ratchet & Clank ilman muuta. Fantastinen "joulupeliksi", varsinkin jos trilogian eka osakin nappasi noin hyvin. Ei pettäisi.

Toiseksi sitten... riippuu NHL-addiktiostasi, onko pakko päästä lätkää pelaamaan nettiin, kuitenkin sulla 09 ja olet sitäkin varmasti paljon hinkannut. Ass Creed 2 visuaalisesti ja tunnelmaltaan fantastinen peli, jonka ottaisin jos olisin sinä. Mutta jos se lätkä on olennainen osa elämää, niin sitten se.

The Saboteurin jättäisin väliin.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Joululahjaksi pähkäillyt kahta peliä näistä. Älkää ehdotelko muita!

-NHL 10
Omistan NHL 09. Online kuitenkin kuollut siinä.

-Ratchet & Clank : A Crack In Time
Tools of Destruction = parhautta. :)

-Assassin's Creed 2
AC1 pelaamatta, mutta tämä vaikuttaa hyvältä.

-The Saboteur
Uusi tuttavuus, joka muistuttaa jokseenkin AC2 :ta.

Perusteluja jos jaksaisitte laittaa. :)

No noista se kaikkein selkein lienee Ratchet & Clank kun kerran ToD iski noin. Sitten tulee se kimurantti vaihe kun pitäisi karsia pois vielä kaksi peliä lisää.
Ensimmäisenä rankkaisin ulos NHL10:n ellei halu online peliin ole kova, änärissä omasta mielestäni tosin paras puoli on ehdottomasti partypelaaminen kavereiden kanssa samalta sohvalta, johon 09 sopeutuu yhä täydellisesti.
The Saboteur vai AC2? Tässä on se kaikkein kimurantein parivaljakko ja ehkä jopa mahdoton vielä tässä vaiheessa sanoa, kun toista ei ole vielä julkaistu, mutta tällä hetkellä The Saboteurin videoiden ja kuvien perusteella se olisi korkeampitasoinen kuin AC2.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Itsekkin mietin jotain peliä joululahjaksi.Itsellä on Uncharted2 ja uusi Ratchet, molemmat tosin platinumeina.
Mitä ehdotatte? MW2 olis ihan kiva testata, sillä nettiräiskintöjä en ole paljoa pelannut (vain molempia resistanceja). Samon AC2 on ollut mielessä, en ole tosin ekaa osaa pelannut. Siihen vaihtoehtoon päädyn jos ei mitään muuta keksi.
Vähän sellainen olo ettei jouluksi ole minulle mitään tarjottavaa. Hyviä ehdotuksia otetaan vastaa, jos joku jonkun pienenmäärän peleistä listaisi, ja kertoisi mitä suosittelisi.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

No jos et oo nettiräiskintöjä pahemmin kokeillut, niin suosittelen MW2:sta. Siihen joko ihastut niin ettet voi pelaamista lopettaa, tai vihastut ja lopetat pelaamisen välittömästi. Kuitenkin sitä suosittelen ja sen parissa menee aikaa useempi tunti. Jos ei sit jostain syystä mielytä, niin viet vaihtoon ja hommaat Assassin Creed 2:n.

Jos nyt tästä jotain apua oli.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Mietin että kannattaisikohan tuota ostaa Battlefield 1943 vai Battlefield BC? Siis ottaen huomioon, että hintaeroa peleillä on vain noin 10 €. Kumpi on järkevämpi ostos? Mainitaan nyt vielä että BC2 julkaisua odotan ja todennäköisesti ostan sen tai MW2:sen kun tiedän minkälainen tekele BC2 tulee olemaan. Tarvitsisinkin nyt jotain väliaikasta mukavaa pelattavaa.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Mietin että kannattaisikohan tuota ostaa Battlefield 1943 vai Battlefield BC? Siis ottaen huomioon, että hintaeroa peleillä on vain noin 10 €. Kumpi on järkevämpi ostos? Mainitaan nyt vielä että BC2 julkaisua odotan ja todennäköisesti ostan sen tai MW2:sen kun tiedän minkälainen tekele BC2 tulee olemaan. Tarvitsisinkin nyt jotain väliaikasta mukavaa pelattavaa.

Osta molemmat. Molemmat mielestäni hyviä pelejä. BC1:ssä meno on välillä aika kaahausta näiden supertehokkaiden aseiden kanssa. 1943:ssa on myös jännitystä ja vaarallisia tilanteita mut mua jotenki kyl kiehtoo se aseiden "tehottomuus". Ei ne nyt mitään losoja ole mutta kuitenkin...
Itse vaihtelen näiden pelien välillä ihan mielialasta riippuen.

Ja jos ihan muuta vois suositella niin Top Spin 3 on yks parhaimmista urheilupeleistä mitä tiedän.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Mietin että kannattaisikohan tuota ostaa Battlefield 1943 vai Battlefield BC? Siis ottaen huomioon, että hintaeroa peleillä on vain noin 10 €. Kumpi on järkevämpi ostos? Mainitaan nyt vielä että BC2 julkaisua odotan ja todennäköisesti ostan sen tai MW2:sen kun tiedän minkälainen tekele BC2 tulee olemaan. Tarvitsisinkin nyt jotain väliaikasta mukavaa pelattavaa.

Molemmat hyviä pelejä, mutta kyllä silti, imo, BC vie voiton. Pääsee pelaamaan hyvää sp kampanjaa ja nettipelejäkin useammalla kentällä.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Nyt tarvittaisiin apua joululahja valinnoissa. Eli mikä näistä peleistä olisi "paras" lahjatoive?

Assassin's Greed 2 (ykkösosa löytyy, pidin vaikkakin jääny kesken..)
Ratchet & Clank Future: ACIT (pelannu melkeempä kaikkia aikasempia osia ja olen pitänyt)
Tekken 6 (Oon omistanu vaan Tekken 3 ja pidin siitä aika paljon. Muitakin osia olen vähän pelannut, mutta niistä en mielipidettä osaa sanoa)
Brütal Legend (Demo ei iskeny, mutta traileirit on näyttäny hyviltä.)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Nyt tarvittaisiin apua joululahja valinnoissa. Eli mikä näistä peleistä kannattaisi toivoa joululahjaksi

Assassin's Greed 2
Ratchet & Clank Future: ACIT
Tekken 6
Brütal Legend

Pelottavan laadukas lista josta on vaikea lähteä yleisin perustein lähteä rankkaamaan mitään pois sillä kaikki ovat saaneet varsin laadukkaita arvosteluja jne.. Pikainen metacritic vilkuilu on silti sallittua ja sen perusteella pisteet 91 saanut Assassins' Creed päihittää muut jotka jäivät kaikkia alle 90.
Mutta juu... lähdetäänpäs karsimaan tuota listaa ihan tosissaan. Oletko pelannut aiempia R&C-pelejä? Jos olet niin kannattaa sen pelaamasi osan perusteella miettiä tätä. Jos taas et ole pelannut yhtäkään R&C:tä aiemmin, en välttämättä lähtisi tuputtamaan sitä niin kovaa. Tekken 6 on varma joulun hitti jos vain taloudesta sattuu löytymään useampi ohjain ja porukkaa jotka innostuvat, aivan mahti ajanvietettä mutta toisaalta tappelupelit eivät yksinkertaisesti ole kaikille.
Brütal Legendiä en pitäisi pelillisesti millään tavoin erikoisena, vaan pelin kantava voima on aivan mahtava huumori ja musiikki. Assassin's Creed 2 on lähestulkoon varma hitti, sillä peli on toteutettu niin uskomattoman laadukkaasti ja paljon paljon paremmin kuin ensimmäinen osa.

Itse kallistun tällä listalla eniten Brütalin ja Assassinin puoleen ja jos niistä olisi pakko valita, niin ottaisin Assassinin. (ei tästä varmaankaan juuri apua ollut mutta kunhan kirjoittelin :D)
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Nyt tarvittaisiin apua joululahja valinnoissa. Eli mikä näistä peleistä olisi "paras" lahjatoive?

Assassin's Greed 2 (ykkösosa löytyy, pidin vaikkakin jääny kesken..)
Ratchet & Clank Future: ACIT (pelannu melkeempä kaikkia aikasempia osia ja olen pitänyt)
Tekken 6 (Oon omistanu vaan Tekken 3 ja pidin siitä aika paljon. Muitakin osia olen vähän pelannut, mutta niistä en mielipidettä osaa sanoa)
Brütal Legend (Demo ei iskeny, mutta traileirit on näyttäny hyviltä.)
Itse valitisin noista Ratchet & Clankin, sillä tiedän sen varmasti hyväksi ja jos olet aikaisemmista pitänyt pidän myös tuosta (paitsi jos olet jo kyllästynyt pelisarjaan).
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Joululahjaa kanssa täällä yritetään keksiä ja tässä jotain vaihtoehtoja.

Need for Speed : Shift ( onko tästä mihinkään?)
Jotain muita hyviä autopelejä?

+ jotain kokemuksia peleistä jos omistatte tai testannut.

Kiitos vastaajille etukäteen. :)
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Joululahjaa kanssa täällä yritetään keksiä ja tässä jotain vaihtoehtoja.

Need for Speed : Shift ( onko tästä mihinkään?)
Jotain muita hyviä autopelejä?

+ jotain kokemuksia peleistä jos omistatte tai testannut.

Kiitos vastaajille etukäteen. :)

Need for Speedistä itse olen kuullut vain hyvää. Mutta kannattaa ihan suosiolla katsoa eri arvosteluja pelistä ja päätellä sitten oma mielipide =).
Itse koitan myös keksiä joululahjaa, pitäisi olla peli jossa ei pahemmin nettiä tarvitse, koska itselläni ei ole nettiä, ja mielellään kaksinpeli mahdollisuus ja paljon pelattavaa.
(Pelattu ja myyty lista --> Batman, Oblivion, LBP,R&C: tod, heavenly sword)

Kiitoksia etukäteen :p
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Joululahjaa kanssa täällä yritetään keksiä ja tässä jotain vaihtoehtoja.

Need for Speed : Shift ( onko tästä mihinkään?)
Jotain muita hyviä autopelejä?

+ jotain kokemuksia peleistä jos omistatte tai testannut.

Kiitos vastaajille etukäteen. :)

Henkilökohtaisesti en suosittele Shiftiä ollenkaan, ei vastannut odotuksia vaikka trailerit ihan hyviltä näyttivätkin. Dirt 2 puolestaan on oikein mukava peli ja online on oikeastaan pelin helmi. Vielä en ole Vompatin ja kumppaneiden kanssa ehtinyt pelailemaan, mutta odotan innolla:D Mutta jos ei ralli kiinnosta niin suosittelen Ferrari- tai Supercar Challengea...
 
Ylös Bottom