Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Minkä PS3-pelin hankkisin?

Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Mun seuraavat hankinnat taitaa olla Call Of Duty:Black Ops, Dead Rising 2 ja NHL 11. Ehkä jossain välissä ostan red dead redemptionin mut vielä ei ole tullu hinkua hankkia!

Suosittelen RDR, itselläkään ei juuri ollut intoa peliin mutta kun sen sai käsiin niin pahasti olen ollut koukussa, ilman muuta Rockstarin paras peli tähän mennessä mielestäni. :)
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Suosittelen RDR, itselläkään ei juuri ollut intoa peliin mutta kun sen sai käsiin niin pahasti olen ollut koukussa, ilman muuta Rockstarin paras peli tähän mennessä mielestäni. :)
Ite oon eri mieltä. RDR on tylsä peli, koska GTA-kaava käy vanhaksi. Voit olla toki eri mieltä, jos et ole Gta iv:tä kovin paljoa pelannut. Itse olen enemmän GTA:n ystävä, vaikka länkkäripelit ovatkin yleensä hyviä. Call of juarez bound in blood voittaa RDR:n onlinepelin 100-0. (molemmat siis länkkäreitä)

Kattoo nyt jos joskus innostuis tuosta RDR. Hyllyssä se on nyt viikon majaillut, ilman kannen aukaisemista.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Olen ajatellut ostavani uuden FPS-pelin. MAG:a ja Bad Company 2:sta olen katsellut jo pidemmän aikaa. Haluaisinkin tietää, kumpi näistä on ostamisen arvoinen ja kuulla teidän mielipiteenne näistä peleistä.

Ps. Onko Tekken 6 ostamisen arvoinen?
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Olen ajatellut ostavani uuden FPS-pelin. MAG:a ja Bad Company 2:sta olen katsellut jo pidemmän aikaa. Haluaisinkin tietää, kumpi näistä on ostamisen arvoinen ja kuulla teidän mielipiteenne näistä peleistä.

Molemmat löytyy ja kummastakin ne omat puolensa. MAG on ehkä kuitenkin vahvemmin tiimipelaajalle, joka haluaa tehdä tulosta yhdessä. Bad Company 2 sallii enempi sooloilua ja antaa yhdelle miehelle mahdollisuuden ratkaista pelin.

Molemmat verkkopelejä. Mieti kumpaa pelaajatyyppiä olet enemmän ja tee valinta sen mukaan.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Olen ajatellut ostavani uuden FPS-pelin. MAG:a ja Bad Company 2:sta olen katsellut jo pidemmän aikaa. Haluaisinkin tietää, kumpi näistä on ostamisen arvoinen ja kuulla teidän mielipiteenne näistä peleistä.

Ps. Onko Tekken 6 ostamisen arvoinen?

Molemmat omistaneena suosittelen BC2:sta. MAG on omasta mielestä jotenkin sekava ja ukkoja riehuu joka kulmalla. BC2 taas on paremmin tasapainossa ja mukana selkeät pelimuodot.

MAG on erinomainen hyvässä seurassa, jos hankit sen niin kannattaa liittyä kfinin klaaniin.
BC2 omasta mielestäni hieman tylsä ja turhauttavakin silloin tällöin.

MAG vaatii ehdottomasti hyvän peliseuran toimiakseen, tällöin kyseessä on eittämättä huippukokemus. Muutoin Battlefield on helpompi tapaus, kun yksin jo onnistaa ja standardit ympäristössä ovat enemmän ehkä kuitenkin tätä päivää.

Omasta mielestäni MAG oli paljon parempi kokemus. Aluksi se saattaa tuntua sekavalta, mutta jos on hyvä porukka jonka kanssa pelata, niin on kyllä yksi parhaimmista multiplayer FPS peleistä koskaan.

Siinä vähän mielipiteitä. :)
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

No nyt aloin miettimään, NHL11 jää tänä vuonna mun ostoista pois kokonaan, mutta kun ensi kuussa julkaistaan pari peliä, joista toisen ostan julkaisussa, toisen ehkä myöhemmin, eli kumman ostan heti, Formula 1 2010, olen siis kova formula fani ja tähän asti mulla on ihan joka ikinen Formula peli ostettuna ja toinen olisi NHL11 korvaaja eli FIFA 11, en muuten tykkää futiksesta, paitsi pelata hyvässä, hauskassa seurassa, tarkoitan futiksen EASHL:llää, siis kerhopelejä, Nahkakuula siksi, koska olen jo kaksi vuotta kironnut EA:n lätkää ja tänä vuonna siihen EN sorru, vaan vaihan paremmin tehtyyn peliin.

Siis kun työtön olen, ja on vara ostaa vain yksi peli kuukaudessa, niin kumpi se on...
Perustelu EI saa olla, että osta Futis, Formuloita sulla on jo tarpeeksi, koska en niiiiin paljoa pidä kuitenkaan futiksesta, ostaisin sen siksi, koska se on tehty NHL:ää paremmin ;)
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Tuossa tapauksessa jos olet kova fani, niin osta F1. En ole kumpaakaan peliä seurannut, mutta uskoisin että F1 olisi sinulle parempi.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

No nyt aloin miettimään, NHL11 jää tänä vuonna mun ostoista pois kokonaan, mutta kun ensi kuussa julkaistaan pari peliä, joista toisen ostan julkaisussa, toisen ehkä myöhemmin, eli kumman ostan heti, Formula 1 2010, olen siis kova formula fani ja tähän asti mulla on ihan joka ikinen Formula peli ostettuna ja toinen olisi NHL11 korvaaja eli FIFA 11


Ehdottomasti F1 2010!! Fifasta kannattaa ostaa Fifa 10, jonka saa uuden tultua edullisemmin.. Itselläni on fifa 09, koska pelaan hyvässä seurassa satunnaisesti. Miksi ostaa uusi peli, josta ei ole itselle sen ihmeellisempää nautintoa, kuin ja vain ainoastaa hyvässä seurassa. Sinulla varmasti tulee hetkiä, kun hyvää seuraa ei ole kämppä täynnä. ;) Mieti rauhassa, mutta mieti kaksi kertaa, jos Fifaa vielä meinaat ensin ostaa!

ps. minun mielipiteeni!

-dsOne03 :)
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Siren Blood Curse vai Silent Hill: Homecoming? Vai onko nyt lähiaikoina tulossa uutta kauhua?
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Siren Blood Curse vai Silent Hill: Homecoming?

Eipä ole kummoiset vaihtoehdot sinulla. :D

Tuo ensin mainittu on kuitenkin se parempi noista kahdesta. Blood Curse nimittäin edes yrittää olla hyvä kun taas Homecoming on täysin omistautunut olemaan huono koko rahan edestä.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Minkä hankkisin seuraavaks (X360)

- NHL11
- Fifa11
- MW2
- Halo: Reach
- COD: Black Ops

Kommentteja tänks :D
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Ylemmistä en ainakaan hankkisi MW2. Halosta en tiedä mitään, jos Fifan tai änärin välillä pitäisi valita, niin ottaisin NHL11, mutta jos sulal on jo kymppi, etkä pelaa sillain online 12/7 ja tykkäät räiskinnästä enemmän, niin hommaa Black Ops.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Nyt pohdinnassa seuraavaa: Ostaako Nhl 10 vai Nhl 11?

En ole kauhea änäripelien fani ja en edes muista mikä olisi viimeisin omistamani nhl. Nyt kun sm-liiga alkaa niin on vaan kuume kummasti noussut. Pelailen oikeastaan vaan yksinpeliä. Kokeilin molempien demoja ja aika samanlaisilta vaikuttivat. Nhl 11 tietysti jotain pientä uutta ja rosterit kunnossa, mutta jos ostan nhl 10 kun sen nyt halvemalla saa niin pystyykö siihen jostain lataamaan päivitetyt kokoonpanot?

PES 11 vs. Fifa 11 taitaa omalta osaltani kääntyä Pessin voittoon.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Jos et onlinea pelaa, niin hommaa mielummin kymppi. Pelistä löytyy jonkinlainen päivitys pelaajistoon .Tais olla joskus kesäkuun vaiheilal tullut, eikä niiden päivittämisessä ny mene kovin kauaan, kun joka joukkueessa on runko oikein.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Varmaan jo muutaman kerran tätä kysytty mutta, suositelkaas jotain mielellään vapaan maailman rpg:tä. Falloutit ja Oblivionit pelattu pc:llä aikaa sitten. Jotain josta löytyisi pitkäksi aikaa tekemistä ja tutkimista..ja hutkimista. Demon's Souls:ia olen pohtinut, mutta epäilyttää vähän tuo tarinan puute, että jaksaako sittenkään pelata kertaakaan loppuun. FF-sarjasta itseltäni löytyy melkeinpä kaikki, joten jos jotain tämän kaltaista olisi. Tai ehkä julkastaisiin ei niin hamaassa tulevaisuudessa.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Varmaan jo muutaman kerran tätä kysytty mutta, suositelkaas jotain mielellään vapaan maailman rpg:tä. Falloutit ja Oblivionit pelattu pc:llä aikaa sitten. Jotain josta löytyisi pitkäksi aikaa tekemistä ja tutkimista..ja hutkimista. Demon's Souls:ia olen pohtinut, mutta epäilyttää vähän tuo tarinan puute, että jaksaako sittenkään pelata kertaakaan loppuun. FF-sarjasta itseltäni löytyy melkeinpä kaikki, joten jos jotain tämän kaltaista olisi. Tai ehkä julkastaisiin ei niin hamaassa tulevaisuudessa.

No Dragon Age: Origins nyt tulee ensimmäisenä mieleen.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Varmaan jo muutaman kerran tätä kysytty mutta, suositelkaas jotain mielellään vapaan maailman rpg:tä. Falloutit ja Oblivionit pelattu pc:llä aikaa sitten. Jotain josta löytyisi pitkäksi aikaa tekemistä ja tutkimista..ja hutkimista. Demon's Souls:ia olen pohtinut, mutta epäilyttää vähän tuo tarinan puute, että jaksaako sittenkään pelata kertaakaan loppuun. FF-sarjasta itseltäni löytyy melkeinpä kaikki, joten jos jotain tämän kaltaista olisi. Tai ehkä julkastaisiin ei niin hamaassa tulevaisuudessa.


Biowaren pelit on loistavia, kuten Dragon Age niinkuin KillingBox sanoi. Dragon Agesta tulee piakkoin Ultimate Edition vielä mikä sisältää ilmeisesti kaiken julkaistun DLC:een.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Nyt on tullut (viimeinkin) aika hankkia pleikkari ja meinasin aloituspaketiksi tälläisiä pelejä, eli mielipidettä peleistä..?
-InFamous
-Gta IV (+lisäosat, mutta mistä ne saa?)
-Mx vs. Atv Reflex
-Orange box (lähinnä team fortressin ja portalin takia)
-NHL 10

Ja tosiaan, otan mielummin näiden pelien "vanhat" versiot, sillä tässäkin on budjetti n.500€ pleikkari ja parit lisäsälät mukaan lukien.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Nyt on tullut (viimeinkin) aika hankkia pleikkari ja meinasin aloituspaketiksi tälläisiä pelejä, eli mielipidettä peleistä..?
-InFamous
-Gta IV (+lisäosat, mutta mistä ne saa?)
-Mx vs. Atv Reflex
-Orange box (lähinnä team fortressin ja portalin takia)
-NHL 10

Ja tosiaan, otan mielummin näiden pelien "vanhat" versiot, sillä tässäkin on budjetti n.500€ pleikkari ja parit lisäsälät mukaan lukien.

Suosittelen että ostat noista vain GTA:n ja Infamouksen. Niiden lisäks kannattaa hommata vaikka Uncharted 1 ja 2 sekä Heavy Rain, nuo kolme peliä on pleikkarin parhaita omasta mielestä. Gta lisärit voit ostaa Playstation Storesta tai sit ihan kaupan hyllyltä.
 
Ylös Bottom