Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Minkä PS3-pelin hankkisin?

Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Mielipidekysymyksiä ja melkeinpä taas sellaisia vaihtoehtoja, ettei...

Nyt kyllä iso kiitos kun jaksoit noin hyvin kertoa. Taitaa käydä niin että ostan ensin halvimman eli saboteur tai rdr, sillä kaikki kuulostaa pelattavilta. Sitä mukaa tippuu hintakin noilla uudemmilla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Tälleen simppelisti vaan: LBP 2 vai Portal 2? Molemmat kiinostaisi ja molempiin saisin seuraa.
 
Zipe: Tuollaisessa tilanteessa voi yhtä hyvin heittää kolikkoa. Lopputuloksella kun ei ole oikeastaan mitään väliä. Kumpikin hienoja pelejä omalla sarallaan. Vain itse tiedät, millaista peliä olet tähän hätään haluamassa, ja kuinka paljon olet valmis maksamaan. Ulkopuolisten suosituksilla ei siis ole oikeastaan merkitystä.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Itse sanoisin LBP2, jos ps3:lle olet hommaamassa. Portal 2 on mielestäni liian hidastempoinen konsolilla pelattuna, ohjaaminen on tatilla liian tönkköä. (Pelasin siis yksinpelin PS3:lla ja co-opin kaverin kanssa PC:llä).

Toisaalta LBP2:n tarinamoodi on... noh, tylsä, mutta jos intoa riittää rakennella omia kenttiä ja pelata muiden tekemiä, niin ehdottomasti se. Läpipeluu kestää molemmissa peleissä suunnilleen saman verran, mutta LBP2:n ikää pidentää juuri se loistava kenttäeditori, jos on siis intoa opetella käyttämään sitä.

MUTTA TOISAALTA jos omistat jo ensimmäisen LBP:n, kallistuisin Portal 2 puoleen.

:D
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Onko Assasin's Creed hyvä? Tykkään historiasta. Mutta millaiset grafiikat tuossa on nykytasolla kun peli on julkaistu vuonna 2007.
Millainen BioShock on pelinä? Juoni vaikuttaa mielenkiintoiselta.
Hyödyntääkö fuel vapaata aluetta hyvin?
Colin Mcrae Dirt taitaa olla hyvä ilman rattiakin?
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

AC1 on ihan karmeaa kuraa, kannattaa suosiolla skipata ja hankkia kakkonen.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Millainen BioShock on pelinä? Juoni vaikuttaa mielenkiintoiselta.
Näistä kysymyksistä tähän kehtaa sen verran tarttua, että jopa näin FPS-allergikkonakin nimenomaan tuo ensimmäinen Bioshock maistui poikkeuksellisenkin hyvin. Omaperäinen, kiehtova ja mukaansatempaava maailma, jota juoni tuki mainiosti. Kokemisen arvoinen peli, joka kenties nauttisi vieläkin vähän isompaa suosiota ilman sen pakollista, kaikkea toistavaa ja mielikuvituksetonta jatko-osaa (ja taitaa sieltä vielä kolmattakin olla ensi vuoteen mennessä luvassa).
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Kaikki sen verran halpoja pelejä ettei tule kauheeta tappiota jos ostaa vaikka käytettynä. Eiköhän kaikki ole ihan kelpo pelejä.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Joo,o.. Voisitteko kertoa jonkun sellatteen innostavan singleplayerin, saa olla myös multiplayer mukana ei siin mitään. Siis koluttu/koluan läpi RDR+ UN, Just cause 2, GTA IV+ lisäosat, Mafia 2, Fearit, Assassins creedit.
Far Cry 2 on jo ostoslistalla.. Tarvitten aikalailla apua tähän. Niin ja sitten suositteletteko tähän Bulletstormia? Saa olla survivalia/zombia/action/FPS/Puzzle(mut ei portalia)..
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

inFamous & inFamous 2 ovat innostavia ja monipuolisia pelejä juuri tuohon samaan sarjaan kuin noi esimerkkisi.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Itse en suosittele InFamousta, oon pelannut vaan ykköstä mutta tehtävät oli ihan törkeen tylsiä ja koko ajan tehtiin samoja juttuja samoissa pimeissä paikoissa...
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Joo,o.. Voisitteko kertoa jonkun sellatteen innostavan singleplayerin, saa olla myös multiplayer mukana ei siin mitään. Siis koluttu/koluan läpi RDR+ UN, Just cause 2, GTA IV+ lisäosat, Mafia 2, Fearit, Assassins creedit.
Far Cry 2 on jo ostoslistalla.. Tarvitten aikalailla apua tähän. Niin ja sitten suositteletteko tähän Bulletstormia? Saa olla survivalia/zombia/action/FPS/Puzzle(mut ei portalia)..

Batman: Arkham Asylum on hyvä omasta mielestäni. Toki riippuu tykkääkö supersankareista.

Itse en suosittele InFamousta, oon pelannut vaan ykköstä mutta tehtävät oli ihan törkeen tylsiä ja koko ajan tehtiin samoja juttuja samoissa pimeissä paikoissa...

Minusta tehtävät olivat kyllä aika erilaisia. Toki sivutehtävät saattoivat olla samanlaisia mutta kyllä peli minusta on todella hyvä.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Aah joo, infamouksen unohdin lisätä, kun sai sen silloin ilmaiseksi.. Ja InFamous 2 oli tosi kovassa harkinnassa mutta petyin siihen sitten..
Ja batman AA on jo kaverilla hakattu, onhan se v*ttu kun ei oikein löydy enään kunnon pelejä..
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Aah joo, infamouksen unohdin lisätä, kun sai sen silloin ilmaiseksi.. Ja InFamous 2 oli tosi kovassa harkinnassa mutta petyin siihen sitten..
Ja batman AA on jo kaverilla hakattu, onhan se v*ttu kun ei oikein löydy enään kunnon pelejä..

Odota kuukausi ja osta Madden 12 ja NHL 12, sitten niillä pärjäätkin vuoden <3
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Aah joo, infamouksen unohdin lisätä, kun sai sen silloin ilmaiseksi.. Ja InFamous 2 oli tosi kovassa harkinnassa mutta petyin siihen sitten..
Ja batman AA on jo kaverilla hakattu, onhan se v*ttu kun ei oikein löydy enään kunnon pelejä..

Kannattaa käydä nettissä olevien pelikauppojen sivulla ja valita haluamansa gendre ja sitten sieltä katsella. Ainakin itse olen löytänyt tuolla tavalla hyviä pelejä.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Kannattaa käydä nettissä olevien pelikauppojen sivulla ja valita haluamansa gendre ja sitten sieltä katsella. Ainakin itse olen löytänyt tuolla tavalla hyviä pelejä.

Juuh, näin olen löytänyt mafia 2 ja mirrors edgen, mutta pitänee katella tuolta gamehousesta jos jotain löytyski.
E: Nonniin, tuolta varmaan lähtee Far Cry 2 (21e) Ja Godfather 2 (Myös jotain 20e luokkaa).
Godfatherin omistan koneelle, mut en sit ikinä sitä päässy kunnolla pelaileen ku kone hajos ja tässä läppärissä ei oo liiaks tehoja.. :rolleyes:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom