Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Minkä PS3-pelin hankkisin?

Vastaus: Kumman PS3-pelin hankkisin?

Jos kauhupeliä vailla niin siren:blood curse vaikutti demon perusteella mukavalta.

Bah, Project Zerot vaan. Ja kai kaikilta Sonyn pojilta PS2 löytyy =)

(PZ2 oli aika hyytävä...)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kumman PS3-pelin hankkisin?

Eli RPG-nälkä olisi kova ja PS3:lle haluaisin jonkun ja seuraavia olen katsellut sillä silmällä:
- Valkyria Chronicles
- Disgaea 3
- Eternal Sonata...
Mikä näistä on paras? Harmi kun D3:sta ja Eternalista ei ole demoja...
Olisiko vielä muita hyviä vaihtoehtoja mulle?
 
Vastaus: Kumman PS3-pelin hankkisin?

Disgaeasta minulla ei ole kokemusta, mutta kehuja se on saanut pelaajilta aika paljon.

Eternal Sonata on aika maaginen maailma, mutta hieman yksinkertainen peli. Itselläni iski kyllästys noin 5h jälkeen, vaikka alku tuntui todella lupaavalta. Kai se pitää loppuun joskus rutistaa kuitenkin, jos se nyt vaikka kehittyisi johonkin.

Valkyria Chronicles taas on aivan loistava. Hyvä juoni, hyvät hahmot, todella paljon tekemistä ja pelkkä pääjuonikin on aika pitkä. Eipä moni ole haukkumaan päässyt, sen verran laadukas tekele. Jos tuo strategiapuoli ei tuota tuskaa, suosittelen Valkyriaa. Itse en pitänyt esmes Final Fantasy Tacticsista, mutta tässä pelaaminen on sen verran innovatiivista ja vapaata, että peli on aika mielenkiintoinen. Hogs of war meets Final Fantasy Tactics meets Final Fantasy XII? :p
 
Vastaus: Kumman PS3-pelin hankkisin?

Nyt on kyllä kinkkinen paikka. Ensimmäistä PS3 -peliä olen ostamassa ja pitäisi valita LBP:n ja MGS4:n välillä. MGS -sarjan vannoutuneena fanina kyllä himottaa nelosen osto, mutta LBP vaikuttaa myös hiton kiehtovalta. Kumpi?:p
 
Vastaus: Kumman PS3-pelin hankkisin?

Nyt on kyllä kinkkinen paikka. Ensimmäistä PS3 -peliä olen ostamassa ja pitäisi valita LBP:n ja MGS4:n välillä. MGS -sarjan vannoutuneena fanina kyllä himottaa nelosen osto, mutta LBP vaikuttaa myös hiton kiehtovalta. Kumpi?:p
MGS-fanina MGS-fanille suosittelen ihan ehdottomasti MGS4:ä. LBP:ssä voi olla enemmän pelattavaa pidemmän päälle, mutta kyllä MGS4 oli silti koko viime vuoden se The Pelikokemus.
 
Vastaus: Kumman PS3-pelin hankkisin?

MGS-fanina MGS-fanille suosittelen ihan ehdottomasti MGS4:ä. LBP:ssä voi olla enemmän pelattavaa pidemmän päälle, mutta kyllä MGS4 oli silti koko viime vuoden se The Pelikokemus.

Komppaan. Itse vielä nimeän MGS4:n parhaaksi pelaamakseni peliksi.
 
Vastaus: Kumman PS3-pelin hankkisin?

Disgaeasta minulla ei ole kokemusta, mutta kehuja se on saanut pelaajilta aika paljon.

Eternal Sonata on aika maaginen maailma, mutta hieman yksinkertainen peli. Itselläni iski kyllästys noin 5h jälkeen, vaikka alku tuntui todella lupaavalta. Kai se pitää loppuun joskus rutistaa kuitenkin, jos se nyt vaikka kehittyisi johonkin.

Valkyria Chronicles taas on aivan loistava. Hyvä juoni, hyvät hahmot, todella paljon tekemistä ja pelkkä pääjuonikin on aika pitkä. Eipä moni ole haukkumaan päässyt, sen verran laadukas tekele. Jos tuo strategiapuoli ei tuota tuskaa, suosittelen Valkyriaa. Itse en pitänyt esmes Final Fantasy Tacticsista, mutta tässä pelaaminen on sen verran innovatiivista ja vapaata, että peli on aika mielenkiintoinen. Hogs of war meets Final Fantasy Tactics meets Final Fantasy XII? :p

Taitaa sitten ostoon lähteä järjestyksessä Valkyria Chronicles - Disgaea 3 - Eternal Sonata...
VC:n demo lupasi ainakin todella mukavaa pelattavaa ja nuo kolme lisä päkkiä himottavat myös...
 
Vastaus: Kumman PS3-pelin hankkisin?

USA:n Storessa on. Tai ainakin jostain sen olen ladannut :D

No kappas kehveliä! Sieltähän se löytyi... Voisin kyllä melkein vannoa että olin katsonut tuon USA storenkin RPG demo-osaston jo aiemmin tuota huomaamatta :D
No tämä demo auttanee päätöksessä... (Vaikka tuo Demon's Souls kyllä alkoi myös houkuttamaan...)
 
Vastaus: Kumman PS3-pelin hankkisin?

Kysytkö oikeasti? Voi olla "hieman" vaikea valita, kun kumpikaan ei ole edes ilmestynyt, ja vain toisesta on tullut demo.

juu, kyllä. kun testasin tuota UFC:n demoa, niin ajattelin että pakko-ostos! Mutta sitten ku näin tuon FNR4:n videon, niin rupesin miettimään, että kumpikohan ois parempi... No pitää tehä kai sitten ostopäätös, kunhan tuon FNR4:n demo tulee.
 
Vastaus: Kumman PS3-pelin hankkisin?

juu, kyllä. kun testasin tuota UFC:n demoa, niin ajattelin että pakko-ostos! Mutta sitten ku näin tuon FNR4:n videon, niin rupesin miettimään, että kumpikohan ois parempi... No pitää tehä kai sitten ostopäätös, kunhan tuon FNR4:n demo tulee.

Tuleeko Fight Nightista ees demoa?

Onhan nää molemmat joo saman kategorian pelejä, mutta IMO ihan erilaisia silti, että se ihan riippuu kummasta pidät enemmän, nyrkkeilystä vai UFC-meiningistä. Fight Nightista tietää ilman demoakin, että upea teos sieltä on tulossa, se ei ole pettänyt ikinä, eikä petä :)

Itse taidan lunastaa molemmat, onhan noilla ilmestymisilläkin hieman eroa, että kerkee UFC:ta hakata kuukauden ennenkuin FNR4 tulee markkinoille.

Jos nyt vaan toisen sais niin itte kallistuisin FNR4n puolelle, mutta kuten sanottu, nää on ihan mielipidehommia. Absurdi kysymyshän tää muutenkin on, että jonkun toisen pitäs toiselle peli valita :p
 
Vastaus: Kumman PS3-pelin hankkisin?

eikös tässä kuussa pitäisi tulla fn4 demo... näin muistelisin
 
Vastaus: Kumman PS3-pelin hankkisin?

Jääkiekkoa vois välillä lätkyttää, joten kumpi se on tällä hetkellä kuningas? NHL 09 vai 2K9?

Edit: Mitä nyt pikasesti arvosteluja etin nii näyttäs NHL 09 voittavan tämän kamppailun.
 
Vastaus: Kumman PS3-pelin hankkisin?

Mikä jääkiekko peli olis paras kaveriporukan kanssa ei tarvis olla mitenkää realistinen ja sit taklauksetki olis sillaset et pelaaja lentää oikein kunnolla :D
En pelaa yksinpeliä
 
Vastaus: Kumman PS3-pelin hankkisin?

Jääkiekkoa vois välillä lätkyttää, joten kumpi se on tällä hetkellä kuningas? NHL 09 vai 2K9?

Edit: Mitä nyt pikasesti arvosteluja etin nii näyttäs NHL 09 voittavan tämän kamppailun.
Joo todellakin NHL09. Paljon realistisempaa ja kovempaa menoa, kuin 2K9:ssä.

Mikä jääkiekko peli olis paras kaveriporukan kanssa ei tarvis olla mitenkää realistinen ja sit taklauksetki olis sillaset et pelaaja lentää oikein kunnolla :D
En pelaa yksinpeliä

Tähän voin suositella Storessa vajaan 10e maksavaa NHL 3v3 Arcadea, jossa kyllä hupia riittää. Mutta jos haluat 5 pelaajaa jäälle niin EA:n puoleen käännyt niin saat hyvän pelin eli NHL09:in.
 
Minkä pelin ostan?

Kauppaan oon kohta lähössä ostamaan peliä, mutta kun ei oo hajuaka minkä ostan? Multiplayer peli ois parhain mut kyl Fo3 ja oblivion tyylisetki hyviä on. Sanokaa minkä ostan.
 
Vastaus: Kumman PS3-pelin hankkisin?

Jos ei oo mitään hajua minkä pelin ostaisit, niin mitä jos jättäisit kauppareissun väliin? :rolleyes: Mulle ainakin 60-70 euroa on aika iso raha tuon tyyliseen "sika säkissä"-ostoon.
 
Ylös Bottom