Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Minkä PS3-pelin hankkisin?

Vastaus: Kumman PS3-pelin hankkisin?

Olen hankkimassa uutta sotapeliä ja olen kahden vaiheilla:

Killzone 2 vaiko Call of Duty: World at War?
 
Vastaus: Kumman PS3-pelin hankkisin?

Olen hankkimassa uutta sotapeliä ja olen kahden vaiheilla:

Killzone 2 vaiko Call of Duty: World at War?

Killzone 2... CoD:WaW on kyllä ihan ookoo räiskintäpeli, mutta kenttäsuunnittelu on järkyttävän tylsää ja IIWW on muutenkin niin kulunut aihe. Kampanjakin oli tylsä...
Kilzone 2:ssa taas on kaikki tehty todella hyvin IMO (vain kontrollien "raskaudesta" on löytynyt jotain napinaa, mutta mielestäni juuri mukavat kontrollit). Peli on nätti kuin mikä ja yksinpeli kampanja on toteutettu paremmin kuin yksikään tähän astisista räiskinnöistä joita olen nähnyt. Multiplayerikin koukuttaa ja suomiservulla on uskomattoman hauskaa vääntää... Warzone on muutenkin mielestäni hyvä ajatus kun pelimuoto ei ole kokoajan sama (vaikka asetuksista senkin voi laittaa samaksi kun luo omaa servua)...

Vastaus on siis: Killzone 2
 
Vastaus: Kumman PS3-pelin hankkisin?

Resident Evil 5 vai Killzone 2?

Molempia demoja olen koittanut enkä tämän jälkeen osaa edes päättää. Kellään kokemusta molemmista? Kumpi on pitkäkestoisempi?

No mitä nyt Resident evil 5:n demoa olen pelannut ja Killzone2:n läpi hakannut niin sanoisin että Killzone2. R5 on hyvä Co-op:na ja varmaan yksinpelinkin läpäisee muutamaan otteeseen.
Mutta Killzone tarjoaa myös aika tuhdin yksinpeli kokemuksen vaikka juoni nyt ei mikään kovin merkittävä olekkaan. Mutta Netissä peliä voi kyllä tahkoa antaumuksella useita tunteja.

Resident Evil 5:n tulevaan maksulliseen moninpeliin taas herätän epäilyksiä. Ainakin yksinpelin kontrollit eivät mitenkään erityisen hyvin tukeneet competive moninpelaamista. Mutta voin toki olla väärässä.
 
Vastaus: Kumman PS3-pelin hankkisin?

Olen hankkimassa uutta sotapeliä ja olen kahden vaiheilla:

Killzone 2 vaiko Call of Duty: World at War?

Hommaa Killzone2 nyt ja Modern warfare sitten kun ilmestyy.

Killzone2 voittaa Word at warin sekä yksinpelin että moninpelin puolesta (IMO). World at warin voi sitten napata jossain vaiheessa alelaarista kun onhan peli jo vähän aikaa hyllyissä pyörinytkin. Classit, realistisempi asenne, Super aseiden uupuminen (vielä kun singon sais veks ni olis aika jees), sekä kohtuu hyvä kenttä suunnittelu antaa killzonelle mielestäni etulyönti aseman.

Ens viikolla lähtee vielä parit pahat verkkopeliä vaivanneet bugitkin veks kun päivitystä tulee.
 
Vastaus: Kumman PS3-pelin hankkisin?

Olen tässä miettinyt, että pitäisi jokin jännitys/kauhupeli saada pleikalle.

Foorumilta olen kalastellut tietoa peleistä, mutta en silti oikein tiedä mikä olisi hyvä.

Tässä olisi kaksi vaihtoehtoa,

Resident Evil 5 Vs. F.E.A.R. 2

Saa suositella myös jotakin muuta saman tyylistä peliä.
 
Vastaus: Kumman PS3-pelin hankkisin?

Olen tässä miettinyt, että pitäisi jokin jännitys/kauhupeli saada pleikalle.

Foorumilta olen kalastellut tietoa peleistä, mutta en silti oikein tiedä mikä olisi hyvä.

Tässä olisi kaksi vaihtoehtoa,

Resident Evil 5 Vs. F.E.A.R. 2

Saa suositella myös jotakin muuta saman tyylistä peliä.
Lataapa molempien demot, niin voi hieman paremmin selvitä kummantyylisestä pidät.
Itse pidin enemmän FEAR 2:sta, mutta nehän ovat niitä kuuluisia makuasioita :)
Suosituksena on tietenkin viimeaikojen paras kauhuräiskintä Dead Space, joka minulle ainakin kolahti kuin nappi otsaan - upea graffa, hyvä tunnelma (varsinkin alkupuolella) ja toimiva pelimekaniikka voittavat mainitsemasi pelit 6-0.
 
Vastaus: Kumman PS3-pelin hankkisin?

Olen tässä miettinyt, että pitäisi jokin jännitys/kauhupeli saada pleikalle.

Foorumilta olen kalastellut tietoa peleistä, mutta en silti oikein tiedä mikä olisi hyvä.

Tässä olisi kaksi vaihtoehtoa,

Resident Evil 5 Vs. F.E.A.R. 2

Saa suositella myös jotakin muuta saman tyylistä peliä.

Ei kumpikaan, vaan Condemned 2 vaikka pääsääntö ei olekkaan räiskinnällä nii tunnelma on kokoajan JÄRKYTTÄVÄN ahdistava, myös rikospaikka tutkiminen on hauskaa puuhaa. Ja irtoaa jo alle 30:n (jos siis et vielä omista)
 
Vastaus: Kumman PS3-pelin hankkisin?

Ei kumpikaan, vaan Condemned 2 vaikka pääsääntö ei olekkaan räiskinnällä nii tunnelma on kokoajan JÄRKYTTÄVÄN ahdistava, myös rikospaikka tutkiminen on hauskaa puuhaa. Ja irtoaa jo alle 30:n (jos siis et vielä omista)

^No jooh, ite testailin tota pelii joskus ja ei kovi kummonen mielestäni ollut. Sellasta pelkkää mättöö vaa.. Jotain ihmeen öllimöllei aina hyppi siihe ruutuu ja niit piti sit vedellä turpii. Olihan toi tosi ahdistavan tuntunen ja kyllä siin säikähteli parii kertaa. Kaitpa ton vois läpi vetästä jos jostai hommais.
 
Vastaus: Kumman PS3-pelin hankkisin?

^No jooh, ite testailin tota pelii joskus ja ei kovi kummonen mielestäni ollut. Sellasta pelkkää mättöö vaa.. Jotain ihmeen öllimöllei aina hyppi siihe ruutuu ja niit piti sit vedellä turpii. Olihan toi tosi ahdistavan tuntunen ja kyllä siin säikähteli parii kertaa. Kaitpa ton vois läpi vetästä jos jostai hommais.

Et ilmeisesti ole kunnolla juonta seurannut tai pelannut paria tuntia kauempaa. Kestää jonkun aikaa aueta.
 
Vastaus: Kumman PS3-pelin hankkisin?

Itse pelailin eilen fear 2 demoa ja condemned 2 demoa. Fear 2 ei oikein vakuuttanut, ainut jännittävä oli lapsen itku demossa, haamu joka mätti mua turpaan oli jotenki tylsä.

Condemned 2 oli ihan ok, varsinkin 30e hintaan. Mutta demo oli ainakin aika sekava, eikä oikein tajunnut mistään mitään, kuhan veti muutamaa jätkää koteloon ja potki "öljyhirviöitä" hajalle.

Taidanpa ostaa Thehut.comista Resident evilin ja myöhemmin tuon condemned 2 jos löytyisi jostain kivijalkakaupasta tuohon 30e hintaan.
 
Vastaus: Kumman PS3-pelin hankkisin?

Jos et ole pelannut jo ehdotettua Dead Spacea, kannattaa mieluummin hommata se. Se on lajityyppinsä ehdoton ykkönen minun mielestäni. Kyllä EA osaa taas nykyään.
 
Vastaus: Kumman PS3-pelin hankkisin?

Jos et ole pelannut jo ehdotettua Dead Spacea, kannattaa mieluummin hommata se. Se on lajityyppinsä ehdoton ykkönen minun mielestäni. Kyllä EA osaa taas nykyään.

Pitääpä koittaa sitä demoa vielä uudestaan, kun se on valmiina jo kovalevylläkin, vaikutti vain niin sekavalta kun joskus koitin että tyssäs siihen.
 
Vastaus: Kumman PS3-pelin hankkisin?

Pitääpä koittaa sitä demoa vielä uudestaan, kun se on valmiina jo kovalevylläkin, vaikutti vain niin sekavalta kun joskus koitin että tyssäs siihen.

Ton pelin kohalla ei kannata tehä päätöstä ollenkaan demon perusteella. Itse en ole sitä kokeillut, mutta kuulemma aika shaiba demo, josta ei saa koko pelistä minkäänlaista käsitystä.
 
Vastaus: Kumman PS3-pelin hankkisin?

Jos kauhupeliä vailla niin siren:blood curse vaikutti demon perusteella mukavalta.
 
Vastaus: Kumman PS3-pelin hankkisin?

Tarkoitus oli, että helpotatte valintaani, mutta ei niin käynyt :D Mutta kiitoksia paljon vastauksista. Pitää pelata vielä kerran kaikkia demoja. Dead Space vaikutti paljon paremmalta toisella kerralla, demo siis. Fiilis oli aika piinaava kun oli pimeetä ja örkkejä vaan tuli ja tuli ja ainut ase jäljellä oli sirkkeli ja otukset ei kuollu millään vaan viimesillä voimilla raahautu päin! Resident evil oli loistavaa zombi-räiskintää, ei niinkään kauhua. Joka tapauksessa ostan sen varmasti jossain välissä. Fear 2 ei sytyttänyt. Sireniä pitää koittaa ja katsoa jos saisi jotenkin pelattua Silent Hilliä.

Vielä' kerran kiitos kaikille vastanneille!
 
Vastaus: Kumman PS3-pelin hankkisin?

Nyt kun tuo Killzone 2 ilmestyi kauppoihin ja demosta pidin niin kysyisin että kumpi kannattaisi ostaa: Killzone 2 vai Resistance 2? Lähinnä pelkän nettipelin takia olen näiden perässä ja molemmat saivat Pelaajalta kiitosta juuri moninpelistä.

Tähän kysymykseen ei kukaan toistaiseksi ole vielä vastannut. Meikäläistä kiinnostaisi suosituksenne. Mulla on nyt viikon ollut pleikkari. Boxilla tuli Cod nelosta ja Halo 3:sta pelattua netissä paljonkin. Kumpi näistä kannattaisi hommata nettipeliin?

ps. Cod 4 tulee hankittua myöhemmin kuten myös MW2, pitäis vaan nyt saada uutta verta pakkiin.
 
Vastaus: Kumman PS3-pelin hankkisin?

Ite sanoisin, että Killzone 2. Grafiikat ovat hienot, etenkin valaistus, tarina kyllä aika perushuttua, mutta moninpeli täyttä rautaa classeineen kaikkineen. Resistancessa on kuitenki co-op jota voi pelata kavereiden kanssa, mutta kannattaa vähän kattoa vaikka arvosteluita niin voit vähä kattella, kumman fiilis miellyttää enemmän. :)
 
Vastaus: Kumman PS3-pelin hankkisin?

Resistance 2 jakaa mielipiteet jopa pahemmin kuin KZ2, mutta täältä päin tulee sille suositus. Kannattaa silti ensin perehtyä siihen katsomalla videoita. Netissä aivan huippua mättöä, vaikka suomalaisia ei oikein olekaan pelaamassa. Mättö senkun jatkuu vaan, vaikka se on pirun vanha peli.

Itse taas en oikein voi suositella KZ2:a, mutta moni muu sanoisi, että osta se ehdottomasti...

Kannattaa ehkä ostaa molemmat ulkomailta ja myydä pois ostohinnalla se, kummasta ei pidä. Tai sitten pitää molemmat tai myy kummankin :)
 
Ylös Bottom