Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Minkä PS3-pelin hankkisin?

Vastaus: Final Fantasy XIII [PS3]

Kumpi kannattais hommata; tämä vai God Of War 3. Olen nyt armeijassa ja viikonloppusin olis kiva mättää jotain uutta peliä. Molemmat kiinnostavat yhtä paljon, eli nyt pitäisi tietää kummassa on enemmän pelattavaa ja sisältöä?
 
Vastaus: Final Fantasy XIII [PS3]

Kumpi kannattais hommata; tämä vai God Of War 3. Olen nyt armeijassa ja viikonloppusin olis kiva mättää jotain uutta peliä. Molemmat kiinnostavat yhtä paljon, eli nyt pitäisi tietää kummassa on enemmän pelattavaa ja sisältöä?

Se on kuitenki hankala vielä sanoa, ko eihän God Of War 3:sta ole julkaistu.
 
Vastaus: Final Fantasy XIII [PS3]

Kumpi kannattais hommata; tämä vai God Of War 3. Olen nyt armeijassa ja viikonloppusin olis kiva mättää jotain uutta peliä. Molemmat kiinnostavat yhtä paljon, eli nyt pitäisi tietää kummassa on enemmän pelattavaa ja sisältöä?

vaikea sanoa.

FF:ssä riittää pelattavaa pitkäksi aikaa, mutta sitten peliä toisaalta vaivaa se että se pelin alku on vähän tervassa tarpomista joten voi olla aika kenkkua kun peli alkaa vasta muutaman velvin jälkeen päästä vauhtiin :D

GoW3:en varmaan menee viikonlopussa läpi, mutta siinä on tietty areenat/titan mode (vai oliko se chaos ei voi muistaa)
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Moi. Mikäs olisi hyvä peli emännän kanssa pelaamiseen samalta näytöltä kahdella ohjaimella?

Resident evil 5... Yllättävää kyllä toimi :D emännälle magnum+infinite ammot kouraan ja itelle joku haastavampi mutka. Helpoin vaikeus toki.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Noniin, rahaa ei ole kaikkeen ja jotkut voin ostaa helposti alelaarista myöhemmin. Vaihtoehtoina on siis:

- Bioshock 2
- Battlefield Bad Company 2
- Final Fantasy XIII

Kysymys kuuluu; Joku noista edellämainituista vs. God Of War III?

Sanoisin että God Of War III ja helposti.

Final Fantasy XIII pidetään yleisesti ottaen yhtenä huonoimmista FF:istä (saanut vaihtelevia arvosanoja) eikä itseeni ainakaan iske nuo hahmot pahemmin. Peli on käytännössä pelkkää putkijuoksua.

BioShock 2 voi olla hyvä hankinta jos tykkäsit ekasta, omasta mielestä eka on yksi yliarvostetuimmista peleistä ikinä. Sillä olis ollut paljon potentiaalia tunnelman osalta mutta se muuttui lopussa pelkäksi räiskinnäksi, jne. En ole näillä näkymin kakkoseen koskemassa.

Väitän että BC2-moninpeliin pääset helposti mukaan vielä myöhemminkin. Ite ostin tämän onneksi juuri äsken GoWia odotellessa :)

God Of War III:a suosittelen ensinnäkin siksi että tiedän sen olevan aivan tautisen kova peli ja siksi että siinä on tarina hyvin suuressa osassa ja mitä pidempään odottelet sen ostamista niin sitä suurempi mahdollisuus on spoilaantua.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Onko ps3:lle olemassa jotain Diablo, Titan quest tyylistä peliä? Menis kyllä heti osto harkintaan jos sellanen löytyis.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Itsellä olisi tarkotus tilata Shaun White Snowboardingin kaveriksi jompi kumpi näistä peleistä:

Assasins Creed
vai
Avatar The Game?

Kumpaa suosittelette?
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Assasins Creed
vai
Avatar The Game?

Ãlä edes harkitse Avataria aivan törkeetä rahastusta, veli meni peli ostamaan ja täytyy sanoa etten ole pahempaa roskaa pelannut vuoskymmeniin. Assassins creed ehdottomasti parempi vaihtoehto vaikka sekin toistaa itseään jo parin eka salamurhan jälkeen. Ja vielä kerran Avatar the game soveltuu korkeintaan perceen pyyhintään jos siihenkään.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Eli kysyn tässä kun tuntuu oikealta.

Olen hankkimassa uutta PS3-peliä. Tähän asti olen pelannut todella paljon räiskintäpelejä joten vaihtelu voisi olla kohdallaan.

Hieman vaatimuksia:

- Tasohyppely/seikkailupeli jossa saa myös olla räiskintää mutta pääpiirteissään tuollaista.
- Olen kuvitellut pelistä Prince of Persia tai Assasin Creed tyylistä
- Ja nyt haen peliä missä konkreettinen "hyvä" juoni ja mielellään pitempi pelisarja
- pelin ei tarvitse olla kaupoissa, jos tiedät jonkin tulevan pelin/pelisarjan niin ehdota niin koetan etsiä lisätietoa minkälainen peli mahtaa olla kyseessä.
- jos ilmestynyt niin max. 2-3 peliä joista kaikki on PS3-pelejä.


Eli lyhykäisyydessään seikkailupeli missä juonta ja jatkoa. Kaikkea saa ehdottaa, mieluiten perusteleluiden jopa lyhyiden kera.


PS. plussaa on jos ei K-18 mutta ei pitäisi olla suuri ongelma jos muuten hyvä
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Suosittelisin Darksiederia, todella loistava peli. Juoni ei ehkä ole täyden kympin arvoinen, mutta siinä sivussa se menee. Peliä voisi luonnehtia k18 metroid primeksi(GC).

Mietiskelinkin tässä, että mitä pelejä ostais tuolta psn storesta, kun laitoin 20e tuonne tilille. Itse tuumailin worms + FF 7. Mut en oikee oo varma, varsinkaan tuon wormsin suhteen. Joten jos tulee mieleen psn pelejä joita ei kannata missata niin kerrohan. (Final fantasy sarjaa en ole pelannut muita kuin kutosta)
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Eli lyhykäisyydessään seikkailupeli missä juonta ja jatkoa. Kaikkea saa ehdottaa, mieluiten perusteleluiden jopa lyhyiden kera.

Uncharted 2 täyttää nuo mittapuut hyvin jos et vielä ole kyseiseen peliin tutustunut.
Löytyy sekä räiskimistä että tasohyppelyä ja tarinaa ja päälle vielä nettipeli joka on hyvin toteutettu. Grafiikkakin loistavaa..
Ei tuohon voi oikein pettyä vaikka olisi minkä lajityypin ystävä tahansa jos vaan mieli on avoinna muuhunkin kuin pelkkään fps:ään jne.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Uncharted 2 täyttää nuo mittapuut hyvin jos et vielä ole kyseiseen peliin tutustunut.


Hieman olen kaverilla testaillut ja tosiaan hyvältä näytti mutta jäi pelottamaan kuinka paljon sitoutuu siihen 1 osaan, koska sen verran kuulin kaverilta juonesta että jos kovinkin liitoksissa toisiinsa niin luulen että spoilaa jonkin verran. Mikä tietenkin on epätoivottavaa.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Hieman olen kaverilla testaillut ja tosiaan hyvältä näytti mutta jäi pelottamaan kuinka paljon sitoutuu siihen 1 osaan, koska sen verran kuulin kaverilta juonesta että jos kovinkin liitoksissa toisiinsa niin luulen että spoilaa jonkin verran.
Unchartedin juonilla on niin vähän tekemistä toistensa kanssa, että asialla ei ole juurikaan edes väliä. Tietysti joitain ykkösosaan liittyviä inside-vitsejä voi jäädä tajuamatta, mutta se nyt tuskin on suuren suuri menetys.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Hieman olen kaverilla testaillut ja tosiaan hyvältä näytti mutta jäi pelottamaan kuinka paljon sitoutuu siihen 1 osaan, koska sen verran kuulin kaverilta juonesta että jos kovinkin liitoksissa toisiinsa niin luulen että spoilaa jonkin verran. Mikä tietenkin on epätoivottavaa.
Sen verran riittävästi, että on suositeltavaa aloittaa ensimmäisestä osasta. Kakkonen, vaikka varsin huikea onkin, on kuitenkin loppupeleissä aika lailla sitä samaa eikä nyt äkkiseltään tule mieleen mitään syytä, miksi sarjaan tutustuminen pitäisi aloittaa nimenomaan siitä. Noin muuten kyllä ääni Unchartedille täältäkin. Elokuvamaailman vastineena wanha kunnon Indiana Jones.

Joko tuo tai Yakuza 3, jossa oli kovasti erilainen ja viihdyttävä tarina (jatkoa edellisistä mutta taustat kyllä selvitetään varsin kattavasti) ja todella karismaattinen hahmokaarti mutta se on kyllä valtavirrasta kokolailla kaukana. Jos kiinnostaa pelata yakuzan ex-jäsentä, joka yrittää jättää menneisyytensä taakseen ja joka pistää vastustajia pataan mutta yhtälailla huolehtii myös orpokodin lapsien huolista ja murheista niin voisi hyvinkin toimia. Elokuvamaailman vastineena kenties Léon osuisi lähimmäs.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Osaisko joku suositella jotain offline co-op peliä PS3:lle? Mielellään tarinatilassa pelattava. Mitä nyt nettiä selaillut niin Resistance: FoM olisi suht toimiva ja pitkäikäinen kaksinpeli kampanjassa, mutta suosittelisitteko jotain muuta? LBP löytyy jo ja RE5 on joskus boxilla tullut tahkottua liiankin monta kertaa.

e: tai mitäs mieltä olette noista RE5:n DLC:istä? Kannattaako niiden takia ostaa peli uudestaan? (Gold Edition 30€)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Ratchet & Clank : Crack In Time vai God Of War III vai Heavy Rain ?

Perusteluja
Muitakin pelejä saa ehdottaa. Roolipelit ja sotapelitkin maistuu.
 
Ylös Bottom