Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Minkä PS3-pelin hankkisin?

Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Hankin AS Brotherhoodin ja sitä suosittelen kyl kaikille. Pitäiskö hankkia Batman AA?
Ehdottomasti, jos ja ilmeisesti kun genre vähänkään uppoaa. Itse vedin toisen rundin tuossa jokin aika sitten ja sopivasti olivat yksityiskohdat juonesta jne. unohtuneet muistista, jotta tuntui taas tuoreelta. Tuli kaikki riddletkin haettua tällä kertaa. Mahtava peli.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Anttilassa näyttää olevan alennukset, ja olen miettinyt kumman ostaisin: Prince of Persia HD Trilogy vai Fallout: New Vegas
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Ehdottakaas hyvää local co-op peliä.

Kaverin kanssa tykättiin Dead Nationista pirusti ja tuota on tullut virvokkeiden kanssa ja ilman hakattua aika paljon. Nyt tekisi kuitenkin mieli kokeilla jotain uutta. Sitä yhtä Lara Croftia kokeiltiin, mutta ei hirveästi innostanut.

Mielellään toimintapainotteinen ja hinta <20€.

Onko porukka pelannut Borderlandsia soffa-cooppina? Yksinpeliä hakkasin joskus PC:llä aika paljon, mutta alkoi lopulta kyllästyttää ja ehkä vähän pitkäveteistä yhden illan sessioihin. Entä Army of Two?
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Ehdottakaas hyvää local co-op peliä.

Kaverin kanssa tykättiin Dead Nationista pirusti ja tuota on tullut virvokkeiden kanssa ja ilman hakattua aika paljon. Nyt tekisi kuitenkin mieli kokeilla jotain uutta. Sitä yhtä Lara Croftia kokeiltiin, mutta ei hirveästi innostanut.

Mielellään toimintapainotteinen ja hinta <20€.

Uudempi Army Of two on ainakin todella laginen ja surkea tekele, parhaimmat coop pelit on ehdottomasti olleet Resident Evil 5 ja Lost Planet 2.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Uudempi Army Of two on ainakin todella laginen ja surkea tekele, parhaimmat coop pelit on ehdottomasti olleet Resident Evil 5 ja Lost Planet 2.
Laginen myös offlinessa vai tarkoititko nettipeliä? Se näyttää videoissa ainakin pirun hauskalta.

Lost Planet on minulle vähän tuntemattomampi ja äkkivilkaisulta haukuttu aika pahastikin. Onko muilla kokemuksia? Resident Evil 5 meni harkintalistalle.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Laginen myös offlinessa vai tarkoititko nettipeliä? Se näyttää videoissa ainakin pirun hauskalta.

Lost Planet on minulle vähän tuntemattomampi ja äkkivilkaisulta haukuttu aika pahastikin. Onko muilla kokemuksia? Resident Evil 5 meni harkintalistalle.

Pelattiin äskettäin se uudempi Army of Two kaverin kanssa kolme kertaa läpi, eikä koettu mainittavia ongelmia + hauskaa oli. Nämä siis kommentteina pelaajilta jotka pitivät todella paljon myös Dead Nationin, Resident Evil 5:n ja Lost Planet 2:n co-opeista. Varsinkin Lost Planet 2 on co-op -pelinä mielestäni todella aliarvostettu (video LP2-coopistamme) ja eikä se nykyisillä hinnoillaan ole suuri riskiostos. Aikoinaan ostimme tuon Discshopista hintaan 6,95e, ja on näköjään vieläkin samassa puljussa hintaan 9,95e.

Tosin onlinena pelattiin noita kaikkia, joten local-kokemukseen en voi ottaa kantaa.

Dead Nation -tyylisistä PSN-peleistä hyviltä vaikuttavat ainakin Storesta löytyvä Gatling Gears, sekä pian julkaistava Renegede Ops.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Laginen myös offlinessa vai tarkoititko nettipeliä? Se näyttää videoissa ainakin pirun hauskalta.

Lost Planet on minulle vähän tuntemattomampi ja äkkivilkaisulta haukuttu aika pahastikin. Onko muilla kokemuksia? Resident Evil 5 meni harkintalistalle.

Online puolesta puhuin, army of twolla ei ole minkäänlaista syvyyttä, kokopeli on pelkkää tasaista räiskimistä pelin loppuun saakka.

Kuten Berdu sanoi Lost planet 2 on todella aliarvostettu tekele ja cooppina genrensä kirkkainta kärkeä, jos hyvää coop peliä halajat niin et halua skipata Lost Planettia. ;)
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Ehdottakaas hyvää local co-op peliä.
Onko porukka pelannut Borderlandsia soffa-cooppina? Yksinpeliä hakkasin joskus PC:llä aika paljon, mutta alkoi lopulta kyllästyttää ja ehkä vähän pitkäveteistä yhden illan sessioihin.

Borderlandsia on tullut pelattua runsaasti. 10+ kertaa läpi... Vaimon ja vaimon veljen kanssa soffalta, pari kertaa online, loput yksin ja kohta taas yhen kaverin kanssa pitäisi alottaa kun se hommas sen xboksille... itse olen tykännyt erittäin paljon, huumori kukkii ja aseet laulaa, tekemistä piisaa ja aina löytää uusia juttuja. Mutta paras online 4 pelaajaa eri hahmoluokilla... offline taas huonoa jaettu ruutu, ei muuta... :) kakkosta odotellessa:p
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Noniin, tuli sitten paikallisesta divarista napattua kumpikin Army of Two mukaan. Käytettynä hinta oli sen verran alhainen, että isoa riskiä noissa ei ole. Peli vaikuttaa kuitenkin juuri sellaiselta kevyeltä räiskintähuvilta, mitä on mukava pelailla hyvässä seurassa oluen ryydittämänä. Hakusessa oli kuitenkin nimenomaan viihdearvoltaan hyvä peli. Borderlands olisi hyvä, jos olisi enemmän/useammin aikaa soffa-coopille.

Tuli muuten samalla löydettyä hyvä sivusto aiheeseen liittyen.
Co-Optimus - Your Prime Source for Co-Op Gaming!
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Pitäisi tietää kumman pelin laitan ennakkotilaukseen: Battlefield 3 vai Modern Warfare 3? Eli kokeileeko uutta ja oudompaa vai pitäisikö valita se tuttu ja turvallinen CoD?

Battlefieldiä en ole kokeillut muuta kuin jollain demolla(?), ja silloin ohjaus ja liikkuminen tuntui jotenkin hitaalta ja hieman kankealta..? Call of Dutya olen tahkonnut CoD4:sta lähtien, ja kieltämättä se alkaa tuntua jo "nähdyltä". Lisäksi tammikuussa tulee lähtö armeijan harmaisiin, niin Bäfään ehtisin perehtyä hieman kauemmin, mutta toisaalta sitten CoD:n ostettua ei tarvisi totutella uusiin kontrolleihin yms.

Jos saisi vähän kommentteja muilta, jotka ovat pelanneet Battlefieldejä enemmänkin kuin minä... Ja semmoset "CoD on paska, BF loistava" -kommentit voi suosiolla jättää kirjoittamatta.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Driver San Francisco vai ei? Jos olet sitä mieltä että ei niin minkä hankkisin tilalle?
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Pitäisi tietää kumman pelin laitan ennakkotilaukseen: Battlefield 3 vai Modern Warfare 3?
Tämä ei mene kuin huutokilpailuksi, joten parasta on, että luet itse sotapelivertailuketjua ja teet sitä kautta omat johtopäätöksesi. Siellä on pelisarjojen eroja käsitelty ihan kyllästymiseen asti.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Tämä ei mene kuin huutokilpailuksi, joten parasta on, että luet itse sotapelivertailuketjua ja teet sitä kautta omat johtopäätöksesi. Siellä on pelisarjojen eroja käsitelty ihan kyllästymiseen asti.

Mietin kanssa minkä fps:n ostaisin tulevista moninpeliä ajatellen. En ole pelannu koko Battlefield sarjaa ja viimeisin cod oli world at war joten omalla kohdalla ei päde tuo "samaa paskaa". Löytyykö jotain kolmatta hyvää vaihtoehtoa tulevista julkaisuista kuin nuo kaksi?
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Mietin kanssa minkä fps:n ostaisin tulevista moninpeliä ajatellen. En ole pelannu koko Battlefield sarjaa ja viimeisin cod oli world at war joten omalla kohdalla ei päde tuo "samaa paskaa". Löytyykö jotain kolmatta hyvää vaihtoehtoa tulevista julkaisuista kuin nuo kaksi?

Onhan sieltä tulossa uusi Counter Strike ja sitten tietenkin... hym Starhawk?

Jokatapauksessa Battlefield 3 tulee nostamaan nettiräiskintöjen rimaa konsoleilla reilusti, joten en näe järkevää syytä olla sitä hankkimatta.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Löytyykö jotain kolmatta hyvää vaihtoehtoa tulevista julkaisuista kuin nuo kaksi?
Hyvä vaihtoehto on Red Orhestra 2 heros of stalingrad. Jos multa kysytään kumpi BF3 vai MW3 nii sanoisin BF3, koska siitä sää enemmän irti nautintoa, vaikka siihen tarvitaan hyvä kone pyörittämään sitä.

edit: Hups :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Hyvä vaihtoehto on Red Orhestra 2 heros of stalingrad. Jos multa kysytään kumpi BF3 vai MW3 nii sanoisin BF3, koska siitä sää enemmän irti nautintoa, vaikka siihen tarvitaan hyvä kone pyörittämään sitä.

Red Orchestra 2 on PC yksinoikeus, yhtätyhjän kanssa suositella pc peliä "Minkä PS3-pelin hankkisin?" ketjussa.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Nyt on hiukan ongelmaa. Vedin Red Dead Redemptionin läpi ja Call of Juarez Bound in Bloodiin platinan. Haluaisin ostaa jonkun länkkäri pelin mutta en tiedä yhtään länkkäri peliä. Tiedättekö te hyviä länkkäriä pelejä joita suosittelisitte minulle?
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Nyt on hiukan ongelmaa. Vedin Red Dead Redemptionin läpi ja Call of Juarez Bound in Bloodiin platinan. Haluaisin ostaa jonkun länkkäri pelin mutta en tiedä yhtään länkkäri peliä. Tiedättekö te hyviä länkkäriä pelejä joita suosittelisitte minulle?

Pelasitko myös Red Dead Redemptionin lisäosan, Undead Nightmaren läpi? Jos Red Dead Redemptionista tykkäsit, tykkäät varmasti myös tuosta pelin lisäosasta.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Tiedän että ei liity aiheeseen mutta tuossa pari viestiä sitten puhuttiin platinum pelistä, niin piti kysymäni että mitä eroa platinum ja "normaali" pelillä on eroa muuta kuin se kansi?
 
Ylös Bottom