Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Minkä PS3-pelin hankkisin?

Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

...

Olikohan muuta... Niin joo, ja olisiko ton Skyrimin tilalle tuo Batman Arkaham City, meinaan edellinen osa oli erittäin loistava teos. Ja kaveri kehui että GOTY-ainesta. Ja Skyrim ei ole mikään pakko ostos, ja en oo kuullu oikeestaa mitään pahaa siitä ja mitä oon juttua kuullu niin olis sed ihan koettava peli ja voinhan sen kesälomaks ostaa jolloin sitä sitten on aikaa pelata

...

Itsekin olen Arkham Asylumin ystävä ja täältä löytyy sekä uusin Batman että myös Skyrim. Kovinkaan iso RPG-fani en ole, mutta jos sua kerta kiinnostaa Batman: AC ja pidit ykköstä loistavana pelinä, niin pidät silloin automaattisesti myös kakkosta yhtenä vuoden parhaimpana pelinä. Skyrim on yliarvostettu peli, Batman ei. En tajua miksei Skyrimin sadoista pienemmistä ja muutamista isommista game breaking -tasoisista bugeista valitettu arvosteluissa. No, et kuitenkaan pety, ostitpa kumman tahansa. Itse valitsisin kuitenkin sinuna Batmanin kerta pidit ykkösestä. Ja kaveris on ihan oikeessa Arkham Cityn suhteen.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

En tajua miksei Skyrimin sadoista pienemmistä ja muutamista isommista game breaking -tasoisista bugeista valitettu arvosteluissa.
Ottamatta vertailevaa kantaa Batmaniin (tai mihinkään muuhunkaan peliin), niin pakko todeta etten ole lukenut ainuttakaan Skyrim-arvostelua, jossa EI kiinnitettäisi huomiota bugeihin, jotka tuntuvat olevan suorastaan Bethsedan tavaramerkki.
Ja koska odotan Skyrimia hartaana joulupukilta, niin niitä arvosteluja on tullut kahlattua aika paljon :eek:
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Ostin tossa kaupasta 20e psn kortin, ja ajattelin ostaa 10e maksavan Infamous Festival of blood pelin ja vielä ois 10e storeen, mitä peliä suosittelette joka maksaa sen kympin tai allekkin :)
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Ostin tossa kaupasta 20e psn kortin, ja ajattelin ostaa 10e maksavan Infamous Festival of blood pelin ja vielä ois 10e storeen, mitä peliä suosittelette joka maksaa sen kympin tai allekkin :)

BF1943 maksaa 9.95 ja on kyllä aivan erinomainen
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Satun jo omistaa kyseisen pelin :) Mulla on Infamous, Littlebigplanet, dead nation storesta saatuja ja tietenki toi 1943.

Jos löytyy BF3, niin saisit muutenkin BF1943:n ilmaiseksi sen kautta. Mutta jos sulla on BF3, niin lisää tuohon vielä 5 euroa ja hommaa tuo mahtava Back to Karkand -lisäri (ellei sulla oo LE:tä tai oot jo muuten vaan ostanu sen lisärin).
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Jos löytyy BF3, niin saisit muutenkin BF1943:n ilmaiseksi sen kautta. Mutta jos sulla on BF3, niin lisää tuohon vielä 5 euroa ja hommaa tuo mahtava Back to Karkand -lisäri (ellei sulla oo LE:tä tai oot jo muuten vaan ostanu sen lisärin).

Kiitoksia vastauksista, sain 1943 aikoinaan bad company 2 pelin mukana ja omistan juu BF3 LE

Ensimmäinen Sly on erinomainen tasoloikka peli ja maksaa storessa juuri tuon 10€.

Ensimmäinen Sly on tuo "Raccoon"? Voisin sen melkeen ostaa, ei oo koskaa tullu sly pelejä pelattuu, paitsi joskus kauan sitten kaverilla ps2:lla...

E: Tiedättekö onko Sly pelit storesta ostettuna suomenkielisiä, ei haittaa vaikkaa puhuu englantia mut tekstit ois kivat :)
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

olis muutama peli mitä tekis mieli.kertokaa mikä näistä kannattais ostaa,vaan yhteen on rahaa

Heavy Rain
Fifa 12
Dark Souls
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Olisiko mitään suositusta, mitä voisi eukon kanssa pelata kahdestaan samaan aikaan?

Pitäisi kuulemma olla jokin "eläinpeli" tai sinne suuntaan ja mielellään helppo oppia miten sitä pelataan. Itse olen miettinyt Little Big Planet 2:sta mitä on tässäkin ketjussa paljon suositeltu. Storesta ladattua demoa jo vähän kokeiltiin, vaan ei oikein vielä päästy selville, mistä pelissä on kysymys. Onnistuuko Little Big Planet 2:ssa pelaaminen kahdestaan samaan aikaan omilla ohjaimilla?

Onko Little Big Planet 2 ihan pelkkää tasoloikkaa kuten vanhat Super Marjot, vai mistä siinä on kysymys? Tuntuu, että se on ihan penskojen peli. Kariseeko tässä miehisyys samalla kertaa, jos Little Big Planet 2:n hommaa? :)

Storesta löytyvää Wormsiakin mietin, mutta kun siinä on niitä pyssyjä ja ammutaan...
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Olisiko mitään suositusta, mitä voisi eukon kanssa pelata kahdestaan samaan aikaan?

Pitäisi kuulemma olla jokin "eläinpeli" tai sinne suuntaan ja mielellään helppo oppia miten sitä pelataan. Itse olen miettinyt Little Big Planet 2:sta mitä on tässäkin ketjussa paljon suositeltu. Storesta ladattua demoa jo vähän kokeiltiin, vaan ei oikein vielä päästy selville, mistä pelissä on kysymys. Onnistuuko Little Big Planet 2:ssa pelaaminen kahdestaan samaan aikaan omilla ohjaimilla? ...
LBP2 on hyvä vaihtoehto "eläinpeliksi". LBP2 on peli, jossa on kenttäeditori, jolla voi luoda omia tasohyppelytasoja, mutta myös helposti kokonaisia pelejä, jotka eivät ole lähelläkään tasohyppelyä. LBP-yhteisön kenttiä voi näppärästi ladata pelin sisältä ja sitten niitä voi pelata vaikka "eukon" kanssa kahdestaan. Voitte toki luodakin omia kenttiänne/pelejänne kaksistaan. Ja siis tosiaan onnistuu kahdella ohjaimella pelaaminen samaan aikaan.

...Onko Little Big Planet 2 ihan pelkkää tasoloikkaa kuten vanhat Super Marjot, vai mistä siinä on kysymys? Tuntuu, että se on ihan penskojen peli. Kariseeko tässä miehisyys samalla kertaa, jos Little Big Planet 2:n hommaa? :)

...

Itse en ole ikinä syttynyt mistään Sly- tai Ratchet & Clank -peleistä, mitkä on suunnattu lähinnä perheen nuorimmille. LBP-sarja on oikeastaan ainoa 7+ -ikärajan peli, mikä on älyttömän hyvä ja kiinnostava. Pelihyllyni kattaa 90 %:sti K16- ja K18-pelejä, jos se nyt jotain miehisyydestä kertoo. Enkä koe miehisyyteni olevan uhattuna noita pelatessa. :D Toki ne tarinakentät on älyttömän lapsellisia, mutta se ei olekkaan se pääasia pelissä, vaan se omien kenttien luonti ja yhteisön kenttien pelaaminen. Sieltä löytyy ihan mm. Dead Space -, Metal Gear Solid - ja Street Fighter -aiheisia kenttiäkin, että saa sillä editorilla aikaan muutakin kuin noita lapsille suunnattuja söpöilykenttiä. :)

Kovasti suosittelen kokeilemaan. Demo ei kyllä anna tälle pelille minkäänlaista kuvaa.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Kyllä se Ratchet & Clank myös taipuu hieman varttuneemmallekin. Leppoisaa viihdettä vieläpä täysin suomeksi. Tämä tuorein All 4 One tarjoaa 2-4 pelaajaa samalta sohvalta tai netin ylitse juonellisena tarinana, josta ei vauhtia puutu. Onnistuu jopa satunnaisessakin seurassa verkon yli. Yksi hyvä vaihtoehto jo mainitun LBP2:n lisäksi.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Nyt pitäis jouluksi hankkia joku peli. Mielessä on käynyt Uncharted 3 ja Skyrim. Uncharted 2 olen pelannut läpi ja se tuntui todella maukkaalta, joten U3 on varteen otettava peli. Skyrim kiinnostaisi koska tykkään roolipeistä ja siinä on paljon pelattavaa, mutta se vaan mietityttää, että toistaako se liikaa itseään eli jaksaako pelin pariin aina palata.
Muitakin pelejä voi ehdotella ja genrellä ei ole väliä.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Nyt pitäis jouluksi hankkia joku peli. Mielessä on käynyt Uncharted 3 ja Skyrim. Uncharted 2 olen pelannut läpi ja se tuntui todella maukkaalta, joten U3 on varteen otettava peli. Skyrim kiinnostaisi koska tykkään roolipeistä ja siinä on paljon pelattavaa, mutta se vaan mietityttää, että toistaako se liikaa itseään eli jaksaako pelin pariin aina palata.
Muitakin pelejä voi ehdotella ja genrellä ei ole väliä.

No, kummatkin ovat erinomaisia pelejä, mutta jos paljon pelattavaa haluat niin ota Skyrim, jos taas suht paljon toimintaa niin Uncharted 3. Suosittelen kumminkin ostamaan Skyrimin, Unchartedin ostat sitten kun saa 20€ briteistä.
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Nyt pitäisi taas päättää. Kaverin kanssa ajattelimme ostaa toi Cod: black ops, Kun monet suositelleet minulle. Mutta useammalla kaverillani on jo BF3. Niin aika hankalaksi käy kun kummatkin ovat minun mielestä hyviä pelejä. Niin sanokaa mielipiteenne BO vai BF3. :)
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Nyt pitäisi taas päättää. Kaverin kanssa ajattelimme ostaa toi Cod: black ops, Kun monet suositelleet minulle. Mutta useammalla kaverillani on jo BF3. Niin aika hankalaksi käy kun kummatkin ovat minun mielestä hyviä pelejä. Niin sanokaa mielipiteenne BO vai BF3. :)

Molemmat ehdottomasti, ensin varmaan kannattaa tuo bäfä hommata kun sieltä löytyy kuitenkin tuo peliseura. Myös bo on ehdottoman kannattava hankinta, sillä IMO se on huomattavasti parempi kuin mw3...
 
Vastaus: Minkä PS3-pelin hankkisin?

Nyt pitäisi taas päättää. Kaverin kanssa ajattelimme ostaa toi Cod: black ops, Kun monet suositelleet minulle. Mutta useammalla kaverillani on jo BF3. Niin aika hankalaksi käy kun kummatkin ovat minun mielestä hyviä pelejä. Niin sanokaa mielipiteenne BO vai BF3. :)

BO on jo vanhahko peli. Osta BF3, niin pääset pelaamaan, kun aktiivisuus on kovinta ja kunnon BF-buumi on käynnissä. Black Opsin voi poimia myöhemmin alelaarista.
 
Ylös Bottom