Vastaus: Minusta tulee isä!
Voi hitsi, kovasti onnea !
Itse olin 22vuotta kun tulin isäksi, silloin olin vielä opiskeluni loppu suoralla ja ei todellakaa ollut vielä mitään asuntoa suunniteltu. Sitte tytön synnyttyä muutettii iha simppeliin vuokra kämppään mikä vaan sattui löytymään. Sieltä myöhemmin muutettii toisee ja sitten toiseen.. Sitte havahduin et tuli halvemmaks ostaa omakotitalo ja maksaa sitä hitaasti pois koska kuukausimaksut tulivat n.150-200euroa halvemmaks ja se o paljo se! Autoki piti ostaa sitte että kaikki mahtu sinne ja se olisi turvalline ajaa. Mikää Opel Kadett -79 ei enää silloi kelvannu
Tätä nykyä tosiaa asutaa omakotitalossa ja on yhteensä kolme muksua jo. Nythä mää oon 26vuotta "vasta", mut tuntuu todellaki siltä että on se aiva mahtavaa tulla isäks nuorella iällä. Jaksaa paljo helpommin kaikkea.
Meil oli aluks ensimmäise muksu kaa vaikiaa kertoa muille siitä, oli silloi kyl aivan tajuttoman kovat jännitykset että miten muut suhtautuvat, lopuks se meni niin että sanoin vaa isälle keske työpäivä et joo mää lähe sjoen sairaalaan. - mitäs sää siellä? No susta tulee pappa heh. En kyl suosittele tuollaista vedätystä kenellekkää
Mut minkäpä mahto sille et oli iha lukossa asiasta tiedottamisesta, sit jatkos tiedotettii todella hyvissä ajoissa.
Joo kylhä se muuttaa elämää paljonki, tulee lisää vastuuta jne. Mut sen sanon ettei vanhemmaks tuleminen kuitenkaan itteään muuta miksikää, ellei rupee jotai roolia vetää. Edellee määki nettiä käyttele paljo ja pelaan älyttömästi konsoleilla. Samoin katon joka päivä uusimpia pelialan uutisia jne.
Kaippa noista oli jotai apua ku kysyit heh. Onnea vielä kerran!
ps. se hetki ku on todistamassa lapsensa syntymää ja kuulee ekat huudot nii se hetki muuttaa koko loppuelämän
Ennen sitä sitä ei vaa pysty toteamaa mitä tapahtuu heh.