Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Minusta tulee isä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eewokki
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Minusta tulee isä!

Voi hitsi, kovasti onnea !

Itse olin 22vuotta kun tulin isäksi, silloin olin vielä opiskeluni loppu suoralla ja ei todellakaa ollut vielä mitään asuntoa suunniteltu. Sitte tytön synnyttyä muutettii iha simppeliin vuokra kämppään mikä vaan sattui löytymään. Sieltä myöhemmin muutettii toisee ja sitten toiseen.. Sitte havahduin et tuli halvemmaks ostaa omakotitalo ja maksaa sitä hitaasti pois koska kuukausimaksut tulivat n.150-200euroa halvemmaks ja se o paljo se! Autoki piti ostaa sitte että kaikki mahtu sinne ja se olisi turvalline ajaa. Mikää Opel Kadett -79 ei enää silloi kelvannu :D Tätä nykyä tosiaa asutaa omakotitalossa ja on yhteensä kolme muksua jo. Nythä mää oon 26vuotta "vasta", mut tuntuu todellaki siltä että on se aiva mahtavaa tulla isäks nuorella iällä. Jaksaa paljo helpommin kaikkea.

Meil oli aluks ensimmäise muksu kaa vaikiaa kertoa muille siitä, oli silloi kyl aivan tajuttoman kovat jännitykset että miten muut suhtautuvat, lopuks se meni niin että sanoin vaa isälle keske työpäivä et joo mää lähe sjoen sairaalaan. - mitäs sää siellä? No susta tulee pappa heh. En kyl suosittele tuollaista vedätystä kenellekkää :D Mut minkäpä mahto sille et oli iha lukossa asiasta tiedottamisesta, sit jatkos tiedotettii todella hyvissä ajoissa.

Joo kylhä se muuttaa elämää paljonki, tulee lisää vastuuta jne. Mut sen sanon ettei vanhemmaks tuleminen kuitenkaan itteään muuta miksikää, ellei rupee jotai roolia vetää. Edellee määki nettiä käyttele paljo ja pelaan älyttömästi konsoleilla. Samoin katon joka päivä uusimpia pelialan uutisia jne.

Kaippa noista oli jotai apua ku kysyit heh. Onnea vielä kerran!

ps. se hetki ku on todistamassa lapsensa syntymää ja kuulee ekat huudot nii se hetki muuttaa koko loppuelämän :) Ennen sitä sitä ei vaa pysty toteamaa mitä tapahtuu heh.

??? ei mun eukko mikään eläin ole vaikka alapäästä tyttäret onkin synnyttänyt ja pidän siitä ruumiinosasta mistä ihminen syntyy, varsinkin eukon omasta :rolleyes:

En tiedä viittasiko Kabanossi humorisesti haikaraan (vai mikä lintu se oli), joka tunnetusti tuo ne lapset... ;)

Ja paljon onnea isukeille!

Viimeksi muokannut moderaattori:

Vai ei onnentoivotukset kelpaa!? Piä tunkkis prinsessa. _o_ :D

Hahha! :D

Minut toi ainakin harakka eikä haikara. Tai näin lääkäri oli äidille sanonut; "lapsella näkyy selvät harakan jäljet niskassa.."

Ja vielä ihmetellään miksi olen tällainen. :p

ONNEA!

.... Vauvathan vaan nukkuu ja syö eli ei pelaaminen ainakaan lopu ;)

Joo, mutta sitten kun ne ovat hieman vanhempia ei isi pääse ollenkaan pelikoneille.
Omat 12v kaksospoikani ovat himopelaajia ja iskä saa CoD4:ssa ja Halossa turpaan niin että tukka lähtee - minkäs teet kun oma reaktionopeus on tervatun etanan luokkaa :-(

Mutta enivei,
Onnea tulevalle isälle!
Vaikka oletkin vielä ilmeisesti aika nuori ja taloudellinen asemasi ei saata ole kadehdittava, niin eniten kuitenkin merkitsee oma asenteesi, sillä asioilla on kuitenkin tapana järjestyä jos tsemppiä ja halua onnistua vaan löytyy. Ja kyllä ne pienet natiaiset on aika hellyttäviä tuhisijoita...

Joo, mutta sitten kun ne ovat hieman vanhempia ei isi pääse ollenkaan pelikoneille.

Avain tähän on pari pelipäivää lapsille, ja isälle jokainen päivä on pelipäivä. Vanhemman oikeudella! (näin meillä..)

Tuo on jo harkinnassa, mutta kauniimpi puolisko haraa vastaan kun hankinta vaatii tietysti myös toisen littutelkkarin...

ei lapset tarvitse ollenkaan littua, ei ainakaan meillä. siitä siis käväset ittelles ostaa uusi kone ;)

ei niin... mutta yritä sitte sanoa eukolle; et et sä tartte telkkaa, sen jälkee voi tulla: no mä vien tän nettipiuhan tonne tyynyn alle :p

Kyllä eukko pärjää ihan hyvin normaalilla kuvaputkitelevisiolla, ainakin täällä. ;)

Edit:

700 viestiä, uuh. :)

Tyttöystävä vain kertoi että onpi raskaana ja veti minut aivan sanattomaksi. Nyt sitten päivän olen mietiskellyt että mitä pitäisi tehdä ja päädyin itse siihen että haluan sen lapsen sillä en kannusta yhtään aborttia. Turha sitä viatonta lasta on tappaa. Lapsi kyllä muuttaa elämän täysin. Asustan vielä vanhempien luona ja olen aikamoissa velkakierteessä. Lisäksi intti on suorittamatta. Töissä kuitenkin käyn päivittäin ja asuntoa olen kovasti vaille kunhan saan velkani hoidettua. Mutten nyt viitsi enempää masentaa muita.

Täällä on varmasti muita vanhempia joten kertokaapas olikos teillä samanlainen ongelma?

Hienoa, onneksi olkoon! Toivottavasti asiat lutjaantuvat parempaan suuntaan. Tsemppiä sulle. :)

Ylös Bottom