Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mirror's Edge [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Mirror's Edge [PS3 Hype]

kerkisin jo kyllästyä demoon ja sitten luin arvostelun niin jumprahuitit! Heti demoa pelaamaan!

EDIT: onkos muuten tietoa niistä lisäosista? onko ne maksullisia ja kuinka monta niitä tulee?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mirror's Edge [PS3 Hype]

Demo oli kieltämättä aika raikas tuulahdus idealtaan. Kuitenkin, kun hyviä pelejä tulee nyt ikkunoista ja ovista - on jonkun annettava tilaa jo ihan ajanpuutteen vuoksi. Tällä kertaa se rooli lankeaa tälle.
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3 Hype]

Harmillisen lyhyt, mutta erittäin hyvä! Ostoon menee! Tappelukontrolleja vähä vie ku treenaa
Joo, sama täällä :o

Itseasiassa nuo tappelukontrollit oli ainoat kontrollit, jotka eivät multa meinanneet onnistua. Muuten kontrollit olivat todella hyvät.

Kyllä tämä(kin) peli varmaan tähän pelihyllyyn tiensä löytää. Ei varmaan heti, koska rahat ei millään riitä ja aikakin on kortilla.

Ehkä sitten pukin konttiin... :D

En kyllä uskaltanut odottaa peliltä suuria, mutta demon jälkeen odotukset nousi kattoon. Oli sen verran hyvää menoa, että oli pakko mennä tuo demon kenttä kahteen kertaan läpi peräkkäin :D
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3 Hype]

minulla ne tappelu kontrollit turhautti, koska on esim. vaikeaa potkia kun ei hyppää ja erilaisia kombojakin näytti olevan vain neljä. Ainoa asia mitä saisivat parantaa sahalaitoja lukuunottamatta
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3 Hype]

Mielestäni tappelukin toimii ihan hyvin, pääpaino on kuitenkin sillä että noista tilanteista juostaan karkuun eikä jäädä taistelemaan.
Jos nyt kuitenkin jää paikalle, niin hyppypotku naamaan + pari lyöntiä ja matka voi jatkua :P
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3 Hype]

minulla ne tappelu kontrollit turhautti, koska on esim. vaikeaa potkia kun ei hyppää ja erilaisia kombojakin näytti olevan vain neljä. Ainoa asia mitä saisivat parantaa sahalaitoja lukuunottamatta
Ei tappelua tarvitse tehdä yhtään paremmaksi kuin se jo on, sillä Mirror's Edge yrittää nimen omaan painottaa sitä, että pelaaja yrittäisi välttää kaikki yhteenotot virkavallan kanssa ja ennemmin löytämään sellaisia tapoja edetä, joissa ei tarvitsisi käyttää väkivaltaa. Näinhän sanotaan ihan demossakin. Jos sitten joutuu vastakkain pollareiden kanssa, niin taistelusta on tehty sen verran tehotonta (ainakin, jos rämpyttää vain namiskoja eikä tiedä mitä tekee), ettei Faith pärjää kuin parille, maksimissaan ehkä kolmelle hyökkääjälle yhtä aikaa.
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3 Hype]

Olenkohan ainoa lajissaan jonka mielestä tämä oli tylsääkin tylsempi peli. Vartin jakso hyppiä seinillä sitten lähti demo kävelemään kovolta. :rolleyes:
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3 Hype]

Olenkohan ainoa lajissaan jonka mielestä tämä oli tylsääkin tylsempi peli. Vartin jakso hyppiä seinillä sitten lähti demo kävelemään kovolta. :rolleyes:

Et ole. Hetken jaksoin minäkin, kunnes vapautin sen 900Mb paremmille tuotteille.
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3 Hype]

Olenkohan ainoa lajissaan jonka mielestä tämä oli tylsääkin tylsempi peli. Vartin jakso hyppiä seinillä sitten lähti demo kävelemään kovolta. :rolleyes:

Itekkin perjantaina pelasin sen demon läpi ja tylsistyin jo heti harjottelu jaksossa, olihan se tehtävä tietty vähän mielenkiintosempi kun piti paeta vartijoita, mutta omalle ostos listalle ei mennyt.
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3 Hype]

Tää on aivan törkeen siisti! Huimaavia loikkia, kuumottavaa pakenemista, nätti audiovisuaalinen toteutus ja sujuvat kontrollit. Meni odotuslistan ykköseksi heti.
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3 Hype]

ihan kiva peli mutta jotenkin aika kliinisen näköinen ulkoasultaan.
ehkä joskus alelaarista saatan ostaa jos todella halvalla saa :)
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3 Hype]

ihan kiva peli mutta jotenkin aika kliinisen näköinen ulkoasultaan.
ehkä joskus alelaarista saatan ostaa jos todella halvalla saa :)

Sama pisti mulla silmään, ja se kun kuuluu liikenteen melu sinen korkeille katoille, mutta en millään nähny maassa mitään liikennettä..
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3 Hype]

ihan kiva peli mutta jotenkin aika kliinisen näköinen ulkoasultaan.
ehkä joskus alelaarista saatan ostaa jos todella halvalla saa :)

Kuuluu asiaan. Samaa tehokeinoa käyttävät lukuisat scifi-elokuvatkin. Tarkoitus on luoda kliinisyydellä vaikutelma holhoavasta ja elämäkammoisesta yhteiskunnasta, sekä korostaa teknologian ja puhtauden merkitystä elämässä. The Island -elokuva ja Valven Portal muun muassa onnistuvat tässä korostamisessa mainiosti. Samaan syssyyn voisin mainita Cubicin (Equilibrium), jonka ahdistava dystopia sisältää puhtaita värejä, koristelemattomia rakennuksia ja kulttuurivihamielisiä ihmisiä ja ideologioita. Kliinisyys on siis todellakin harkittu ja tarkoituksenmukainen efekti eikä mikään vasemman käden suhailu.

AIvan mainio peli tämä Mirror's Edge. Eipä siinä mennytkään kuin reilut kaksi vuosikymmentä ennen kuin FPS-peliin tajuttiin luoda liikkuminen, joka tuntee sanan momentti. Ai niin joo, jalattomia FPS-sankareitakin saatiin katsella aika pitkään... Mirror's Edge tekee FPS-pelien liikkumiselle ja voiman ja vauhdin tunteelle saman kuin Gears of War teki kolmannen persoonan peleissä. Sillä erotuksella tietysti, että edellinen esittelee vauhdin ja notkeuden, kun taas jälkimmäinen esitteli voiman ja painon tunteen. Demoon ei vain meinaa kyllästyä!
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3 Hype]

Sama pisti mulla silmään, ja se kun kuuluu liikenteen melu sinen korkeille katoille, mutta en millään nähny maassa mitään liikennettä..

Kyllä itse ainakin näin oikeastaan aina autoja ja ihmisiä kun katsoin alas kaduille..
Näkyi myös poliisien autot parkissa vilkut päällä, ovien edessä. Ilmeisesti Faithin perään tullut :P
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3 Hype]

http://www.penny-arcade.com/comic/2008/11/3/
Hehee... kellekään tullut samankaltaisia tuntemuksia?
Itse en ainakaan mitään demoa pelatessa huomannut, mutta voin hyvin kuvitella että joillekin tuo kuvan jatkuva heiluminen aiheuttaa pahoinvointia.

Demon perusteella peli kyllä potkii pepulle, mutta taistelu tuntu jotenkin tönköltä... lentopotku ei mitenkään meinannut osua kohdilleen... saattaa kyllä olla harjoituksen puutettakin.
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3 Hype]

http://www.penny-arcade.com/comic/2008/11/3/
Hehee... kellekään tullut samankaltaisia tuntemuksia?

Juu...

En ole koskaan kokenut merellä pahoinvointia tai tullut jostain elokuvasta tai pelistä huonovointiseksi. Nyt kävi niin.

Pitää yrittää pelata demoa myöhemmin vähän kauempana istuen. Sohvaa löytyy vielä 6 m päästä tv:stä. Sen verran upea kokemus tuo peli oli, etten hevillä luovuta :)
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3 Hype]

Ohhoh kyllä tässä kävi minunkin kohdalla niin että täytyy kai tämäkin peli ostaa.

Aluksi oli vaikeuksia ohjaamisessa, mutta tutoriaalin jälkeen ja etenkin toisella pelikerralla alkoi jo luistamaan, Parempi tämä "paina nappulaa juuri oikeassa paikassa" on kuin Assassin's Creedin napit pohjaan ja ohjaa. Tuntuu enemmän siltä että tekisi niitä temppuja itse eikä ohjastaisi jotain kiipeilykonetta. Ja näin ollen lienee loppupelissä palkitsevampi.

Huomasin muuten erään visuaalisen efektin jota en ole muissa peleissä huomannut. Elikkä nuo valkoiset pinnat "värjäytyy" niiden lähellä olevista värillisistä pinnoista heijastuneesta valosta.
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3 Hype]

Kyllä itse ainakin näin oikeastaan aina autoja ja ihmisiä kun katsoin alas kaduille..
Näkyi myös poliisien autot parkissa vilkut päällä, ovien edessä. Ilmeisesti Faithin perään tullut :P

Hoh, miten mä en nähnyt kun kattelin, lähinnä siinä harjoittelusessiossa, itse tehtävässä en kyllä jäänyt kattelemaan katuja... Noh mut hyvä jos noin!
 
Ylös Bottom