Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Luulisin että se on 15/16+. Kuitenkin on ampumista ja muuta hakkaamista muttei kuitenkaan varmana ole 18.Onkos tietoa, että mikä pelin ikäraja tulee olemaan?
Joo, sama täälläHarmillisen lyhyt, mutta erittäin hyvä! Ostoon menee! Tappelukontrolleja vähä vie ku treenaa
Ei tappelua tarvitse tehdä yhtään paremmaksi kuin se jo on, sillä Mirror's Edge yrittää nimen omaan painottaa sitä, että pelaaja yrittäisi välttää kaikki yhteenotot virkavallan kanssa ja ennemmin löytämään sellaisia tapoja edetä, joissa ei tarvitsisi käyttää väkivaltaa. Näinhän sanotaan ihan demossakin. Jos sitten joutuu vastakkain pollareiden kanssa, niin taistelusta on tehty sen verran tehotonta (ainakin, jos rämpyttää vain namiskoja eikä tiedä mitä tekee), ettei Faith pärjää kuin parille, maksimissaan ehkä kolmelle hyökkääjälle yhtä aikaa.minulla ne tappelu kontrollit turhautti, koska on esim. vaikeaa potkia kun ei hyppää ja erilaisia kombojakin näytti olevan vain neljä. Ainoa asia mitä saisivat parantaa sahalaitoja lukuunottamatta
Olenkohan ainoa lajissaan jonka mielestä tämä oli tylsääkin tylsempi peli. Vartin jakso hyppiä seinillä sitten lähti demo kävelemään kovolta.
Olenkohan ainoa lajissaan jonka mielestä tämä oli tylsääkin tylsempi peli. Vartin jakso hyppiä seinillä sitten lähti demo kävelemään kovolta.
ihan kiva peli mutta jotenkin aika kliinisen näköinen ulkoasultaan.
ehkä joskus alelaarista saatan ostaa jos todella halvalla saa
ihan kiva peli mutta jotenkin aika kliinisen näköinen ulkoasultaan.
ehkä joskus alelaarista saatan ostaa jos todella halvalla saa
Sama pisti mulla silmään, ja se kun kuuluu liikenteen melu sinen korkeille katoille, mutta en millään nähny maassa mitään liikennettä..
http://www.penny-arcade.com/comic/2008/11/3/
Hehee... kellekään tullut samankaltaisia tuntemuksia?
http://www.penny-arcade.com/comic/2008/11/3/
Hehee... kellekään tullut samankaltaisia tuntemuksia?
Kyllä itse ainakin näin oikeastaan aina autoja ja ihmisiä kun katsoin alas kaduille..
Näkyi myös poliisien autot parkissa vilkut päällä, ovien edessä. Ilmeisesti Faithin perään tullut