Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mirror's Edge [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Mirror's Edge [PS3 Hype]

Tänään kokeilin demoa ja kolahti täälläkin. Harmi kun ei oikein tiedä viitsiikö tästä maksaa kuitenkaan täyttä hintaa kun ei tiedä kuinka paljon pelattavaa tai tehtävää pelissä on. Mitä on luvattu, anyone?

Ja toinen mikä hieman mietityttää niin onko peli sittenkin liian putkimainen ratkaisujen suhteen, demossakin olisi voinut olla enemmän variaatioita päästä paikasta a paikkaan b.
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3 Hype]

Itselläni ei ollut mitään hajua tästä tuotteesta, oli trailerit sun muut jääneet väliin, mutta jostain syystä demo tuli imaistua. Mielenkiintoiselta vaikutti, en kyllä tiedä tuleeko tästä maksaneeksi täyttä hintaa, mutta alelaarista/käytettynä lähtee varmasti mukaan.

Demo olisi voinut olla hivenen pidempi, mutta kyllä tästä jo jonkinlaisen kuvan sai. Ohjaus toimii yllättävän hyvin ja jopa ohjaimen kallistelu toimi ainakin omalla kohdalla niin kuin pitikin. Pari liikettä tuotti hankaluuksia, mutta sitkeän jankkaamisen jälkeen nekin sai kohdilleen. Yhdessä kohtaa takkuili, kun kielekettä myöten piti hipsutella toiselle puolen platformia; hahmo jäi vain pykimään paikoilleen ja ainoa ratkaisu oli hypätä alas, kiivetä seinä uudestaan ja kokeilla josko nyt pääsisi. Tutoriaalissa tuo on pieni miinus, mutta varsinaisessa pelissä kiivaan ajojahdin päätteeksi tuo voi ottaa enemmän kuin aivoon.

Yhtä kaikki, hyvä maku jäi pelistä suuhun ja enemmänkin pelaisi mielellään.
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3 Hype]

Eilen tuli nähtyä Mirror's Edgen myyntiversio EA:n ystävällisesti tarjoamassa tilaisuudessa. Pelistä löytyy kyllä enemmänkin värejä kuin valkoinen, punainen, musta ja sininen. Ja alun tutoriaalin jälkeen meno muuttuu välillä aika tavalla. ;) Osaavien pelaajien käsissä meininki näytti paikoitellen todella sulavalta. Täytyy huomenissa ehtiä itsekin pelaamaan ja sen jälkeen jakaa tunnelmia tänne.
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3 Hype]

Oonkos mä ainoa, joka on hankkinut tänään omansa?

Itse alotin pelin laittamalla Runner Visionin pois päältä, koska muuten peli menee vähän liiaksi juoksemiseksi. Ympyrääkin painamalla saa aina vihjeen mihin pitää mennä seuraavaksi, joten mielestäni tuo on aika turha ominaisuus. Muutenkin vähän häiritsee se, että pelissä tuntuu aina olevan turha kiire niin ei jää aikaa ihasteluun kun pakoilee virkavaltaa. Ois voinu olla vähän enemmän sellasta puzzle-meininkiä joissain kohti.

Neljä chapteria, varmaankin n. pelin puolivälissä tällä hetkellä ja fiilikset on toistaseksi ihan hyvät. Stoorikin vaikuttaa ihan mukiinmenevältä ja sitä viedään eteenpäin hienoilla animaatiolla, ainakin itse diggailen piirustustyylistä.
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3 Hype]

Näköjään Mirrors Edgestä julkaistu 2D-versio ihan EA:n tukemana ja vieläpä ilmaiseksi.

Mirrors Edge 2D Beta

Published by DrNeroCF on November 11, 2008 in Mirror's Edge 2D.

Brad Borne and Electronic Arts are partnering up for the release of Mirrors Edge 2D!

I made a post about it in the forum a few days ago, but it looks like the news is out, so heres the official post about it.

Were still a week or two away from full launch, but Id like to get as much feedback about the beta as possible, so if you find anything glitching out, or anything youd like to comment on, just comment this post.

http://www.bornegames.com/?p=352

Tällä hetkellä peli on vielä beta-vaiheessa, mutta parin viikon sisällä pitäisi koko version ilmaantua myöskin ilmaiseksi.

Itse peliä pääsee pelaamaan tästä.
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3 Hype]

Oonkos mä ainoa, joka on hankkinut tänään omansa?

Itse alotin pelin laittamalla Runner Visionin pois päältä, koska muuten peli menee vähän liiaksi juoksemiseksi. Ympyrääkin painamalla saa aina vihjeen mihin pitää mennä seuraavaksi, joten mielestäni tuo on aika turha ominaisuus. Muutenkin vähän häiritsee se, että pelissä tuntuu aina olevan turha kiire niin ei jää aikaa ihasteluun kun pakoilee virkavaltaa. Ois voinu olla vähän enemmän sellasta puzzle-meininkiä joissain kohti.

Neljä chapteria, varmaankin n. pelin puolivälissä tällä hetkellä ja fiilikset on toistaseksi ihan hyvät. Stoorikin vaikuttaa ihan mukiinmenevältä ja sitä viedään eteenpäin hienoilla animaatiolla, ainakin itse diggailen piirustustyylistä.

Et ole ainoa, itse kävin tänään ennen töihin menoa pelikaupasta ostaa yhden kappaleen mukaan. Vielä en oo päässyt kokeilee kun telkkari varattu :o jokapuolella kyllä kehuttu peliä paljon. Itse tykkäsin demosta niin paljon että varmaan 5 kertaa vedin läpi, jotenkin on vaan niin erilainen pelikokemus. Jotkut pelit vaan kolahtaa, ihan sama miten paljon haukutaan.
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3 Hype]

Käämi palaa välillä totaalisesti, kun ei ole mitään hajua minne pitäisi mennä ja luotia tulee niskaan. Silloin kun homma toimii niin se tosiaan toimii ja loikkiminen tuntuu hyvältä, mutta vähän olisi saanut jättää tappelua vähemmälle. Veikkaan että toinen kierros on huomattavasti hauskempi kun ei tarvitse arpoa... ammuskeluakin voisi sitten jo kokeilla kun saa ensin aseettomuustrophyn hoidettua (Oikea Tapa pelata tätä jos minulta kysytään).
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3 Hype]

Eilen pääsin "jo" kolmannen chapterin (tai neljäs, jos prologi lasketaan mukaan) alkuun. Ihmetellä täytyy niitä, jotka ryntäävät pelin 5-6 tunnissa läpi. Tai niin kuin jryi ystävällisesti mulle jo vihjasi: "Et vaan osaa..." :) Prince of Persiasta tuttua ajan taaksepäin kelaamista on tullut monta, monta, monta kertaa ikävä, kun hyppy on jäänytkin vajaaksi, tai viikatemies on muuten tullut äkillisesti tutuksi.

Ärsyttävistä äkkikuolemista huolimatta peli on ollut silti varsin kivaa viihdettä toistaiseksi. Juoni ei ole vielä kovin hurjaan lentoon lähtenyt, mutta pääasia eli sujuva urbaani parkour-meininki pysyy etualalla lähes koko ajan. Parissa kohtaa edes ympyrän vihjeillä en ole ihan heti tajunnut, mihin seuraavaksi pitäisi mennä (ja senkin takia on tullut suoritettua surmanloikkia paikkoihin, joihin ei ilmeisesti olisi tarkoituskaan päästä). :)

Pelistä saa lisäksi miellyttävän "helposti" Trophyja, ja lataustauotkin ovat vain parin sekunnin luokkaa, joten peli-into pysyy korkealla melkein koko ajan. Piristävän erilainen peli!

PS. Jos on aikaa vain yhteen läpipeluuseen, älkää ammuskelko pyssyillä ollenkaan (pl. tutoriaalin pakollinen ampumiskohtaus). Väkivallattomuudesta napsahtaa pari helppoa Trophya, joista toinen on peräti hopeinen. Itse en tuota huomannut riittävän ajoissa, joten nyt hopeapytty jää saamatta.
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3 Hype]

Parissa kohtaa edes ympyrän vihjeillä en ole ihan heti tajunnut, mihin seuraavaksi pitäisi mennä (ja senkin takia on tullut suoritettua surmanloikkia paikkoihin, joihin ei ilmeisesti olisi tarkoituskaan päästä). :)

Sama homma mulla. Oon onnistunut kuolemaan (nyt chapter 5:ssa) jo varmasti 50 kertaa, ehkä jopa enemmän, kun vaan yrittää nopeesti mennä ympyrävihjeen mukaan. Ja yhdessä kohtaa tahkosin varmaan 10 min putkeen, kunnes tajusin, ettei siitä kohtaa pääse millään tavalla ja aloin sitten tarkemmin kiertelemään, että mistäs nyt pääsisi.

Mutta ei tää mikään huono peli toki ole. Ite oon viihtynyt jo kampanjassa ja varmasti tulee time trialeita vedettyä ihan hemmetisti, kun siellä ei toivottavasti ole ketään ampumassa jatkuvasti. Muutama oudohko bugi on sattunut kohdalle, joissa hahmo ei meinaa millään liikkua esim. putkea ylös, mutta yleensä se alkaa kiipeämään, kun pari kertaa naputtelee ylöspäin. Pakko myöntää, että varmasti EA:n ensimmäinen harvinaisen ongelmaton peli.
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3 Hype]

Pitää täältä kysyä vähän apua kun ei pääse eteenpäin perkele.

Olen nyt Chapter 5, mallissa, siis kauppakeskuksessa ja pitäisi lähteä kyttiä karkuun. Katolla roikkuu joku ihme hökötys johon varmaankin pitäisi päästä käsiksi, mutten tiedä mistä kautta. Alkaa pikkuhiljaa vituttaan kun ei oo edes aikaa miettiä kun kuulaa tulee kalloon. Anyone?
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3 Hype]

Muuten kivaa kikkaulua ja muuta, mutta tämän pelin hektisyys ja tuo ..tun kiire ei jaksa napata. Oikeassakin elämässä on riittävästi kiirettä. :) Taidan viedä Gaystoppiin takas ja ottaa jotain muuta tilalle. Mutta huonoksi en silti hauku, ei vaan mun makuun.
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3 Hype]

Pitää täältä kysyä vähän apua kun ei pääse eteenpäin perkele.

Olen nyt Chapter 5, mallissa, siis kauppakeskuksessa ja pitäisi lähteä kyttiä karkuun. Katolla roikkuu joku ihme hökötys johon varmaankin pitäisi päästä käsiksi, mutten tiedä mistä kautta. Alkaa pikkuhiljaa vituttaan kun ei oo edes aikaa miettiä kun kuulaa tulee kalloon. Anyone?

Parissakin paikassa on jossain nurkassa pieni koroke/kamakasa jonka kautta pääsee ponnistamaan ylemmäksi. Ensin yhdellä porrastasanteella ja vähän myöhemmin sivuhuoneessa... jos olet lähellä kattoa niin varmaankin ylimmän kerroksen komero on se oikea, alempaa liukuportaista katsoen oikealla puolella. Mitenkähän vois vielä selittää sekavammin. :p

Ensimmäinen juoksu ilman aseita tuli tehtyä ja nyt on hard menossa 6. chapterissa. Aika hemmetin paljon mukavampaa ja helpompaa ravata kun tietää minne on menossa. Niitä ihmettelypaikkoja joissa tulee jatkuvasti luotia niskaan olisi voinut jättää paljon vähemmälle ja keskittyä enemmän vauhtiin - paras osa pelistä oli melkeinpä (iso loppupuolen spoileri)
Celesten jahtaaminen chapter 7:ssä.
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3 Hype]

Parissakin paikassa on jossain nurkassa pieni koroke/kamakasa jonka kautta pääsee ponnistamaan ylemmäksi. Ensin yhdellä porrastasanteella ja vähän myöhemmin sivuhuoneessa... jos olet lähellä kattoa niin varmaankin ylimmän kerroksen komero on se oikea, alempaa liukuportaista katsoen oikealla puolella. Mitenkähän vois vielä selittää sekavammin. :p

Nyt on vähän väärä kohta...

Siis olen jo mennyt tuuletuskanavien läpi, ja pysäyttänyt propellin, jotta pääsen eteenpäin. Sen jälkeen kävelen sinne kauppakeskuksen aukiolle päin, jossa on pari kyttää päivtystämässä siinä kerroksessa. Toisen mm. yllätän takaapäin rikkomalla lasin. Ja tämän jälkeen; mitä helvettiä pitää tehdä? Kun ei pääse niistä penkeistäkään ponnistaa niin ylös, että pääsis siihen telineeseen, mikä roikkuu ylhäällä..
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3 Hype]

Nyt on vähän väärä kohta...

Siis olen jo mennyt tuuletuskanavien läpi, ja pysäyttänyt propellin, jotta pääsen eteenpäin. Sen jälkeen kävelen sinne kauppakeskuksen aukiolle päin, jossa on pari kyttää päivtystämässä siinä kerroksessa. Toisen mm. yllätän takaapäin rikkomalla lasin. Ja tämän jälkeen; mitä helvettiä pitää tehdä? Kun ei pääse niistä penkeistäkään ponnistaa niin ylös, että pääsis siihen telineeseen, mikä roikkuu ylhäällä..


No siinä yhdessä kohdassa voi seinäjuosta siihen tankoon roikkumaan, josta sitten heilautat itsesi sinne telineelle.
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3 Hype]

Nyt on vähän väärä kohta...

Siis olen jo mennyt tuuletuskanavien läpi, ja pysäyttänyt propellin, jotta pääsen eteenpäin. Sen jälkeen kävelen sinne kauppakeskuksen aukiolle päin, jossa on pari kyttää päivtystämässä siinä kerroksessa. Toisen mm. yllätän takaapäin rikkomalla lasin. Ja tämän jälkeen; mitä helvettiä pitää tehdä? Kun ei pääse niistä penkeistäkään ponnistaa niin ylös, että pääsis siihen telineeseen, mikä roikkuu ylhäällä..


Eikös tää ollut se kohta jossa lasin takana seisovan vihun jälkeen pitää juosta niin ylös rappusia(kiertää aulaa sivuilla rappuset.) kuin vain pääsee ja sitten ylimmäisessä kerroksessa on yks avonainen huone ilman ovea ja mikä näytti et siel on joku remontti menos. Hirveest jotaa roinaa kasattu seinän vieree. Siitä pitää ponnistaa kattolevyjen päälle ja sielt onkin sit selvä reitti siihe "hökötykseen" kun vähän tangoissa roikkuu.
 
Vastaus: Mirror's Edge [PS3 Hype]

hyvä peli kyllä tosiaan. kerran on jäänyt jumiin chapter 6:ssa. onko muilla ongelmana että valkoinen väri heijastaa niin voimakkaasti että ei nää eteenpäin ollenkaan varsinkin jos aurinko paistaa siihen, joutuu ihan lonkalta välillä arvata että mihin päin lähtee kun ei edes seiniä meinaa erottaa. yritin säätää kontrastia sun muuta mutta ei auttanut.
 
Ylös Bottom