Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Missä kaikki on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja footrip
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

footrip

New Member
Miksei suomalaisia näy Dreamcastin netissä, Sega-europen foorumeissa. Meitsi joutuu puheleen sielä vaan ittekseni Suomen foorumi-osiossa. Se on ikävää se, ja muut on vaa jotai saksalaisia turisteja jotka puhuu sekavia. Urgh. Eikö porukalta löydy Dreamkey 3.0:aa, vai? Se kyl kannattais tilata ku sen Segalta ilmaseks kerta saa. Toimitukses kyl kesti jotai kolme kuukautta, mutta odotus palkittiin.

Minun pitäisi ensin saada toi dc ylipäätään kytkettyä ton modeemin kautta nettiin. Ja kun käytössä on linux, niin on vähän sellainen operaatio, että en ole yksinkertaisesti vaan saanut sitä tehtyä. Ajattelin kysyä yhtä kaveriani apuun ;) Noista muista foorumeista sen verran, että en ole vaan eksynyt ko. keskustelualueille. Pitäsköhän parantaa tapani :)

Vieläkö siellä on niitä saksalaisia? :rolleyes:

Kävin rekisteröidyttyäni katsomassa sitä foorumia ja ihmettelin niitä sakujen höpinöitä. Siitä on aikaa jo pari-kolme kuukautta. Voisi kai sinne käydä jotain viestiä heittämässä, etteivät valtaa koko aluetta :)

Aikoinaan en saanut koko DC:n nettiä toimiaan. Soittelin eri palvelunumeroihin ja hankkin eri versioita selaimesta, mutta en saanut koskaan sitä toimiaan. Eivätkä saanet kaverinikaan. Tiedä sitten miksi? Joten tuo nettipelaaminen jäi minun osalta harmillisesti kokematta. :(

Tietäähän pojat myös ettei DC-nettaaminen ole ilmaista? Ja että pelkät paikallisverkkomaksut eivät ole kuin puolitotuus DC-netistä kertyvistä puhelinlaskusta?

Toivottavasti, sillä lopetin netissä kikkailun n. reilu vuosi sitten, heti kun sain tietää että ystävämme Sonera veloittaa koko mukavuudesta noin 3 senttiä minuuttilta...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Corca
Toivottavasti, sillä lopetin netissä kikkailun n. reilu vuosi sitten, heti kun sain tietää että ystävämme Sonera veloittaa koko mukavuudesta noin 3 senttiä minuuttilta...
Eikös sen uuden selaimen kanssa ole mahdollista valita palvelun tarjoaja?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Corca

Tietosikin tuntuvat olevan noin reilun vuoden vanhoja, tosin Roska-Soneran hinta oli paljon suurempi. Soneran yhteyttä ei edes voi enää käyttää, sillä sitä ei ole.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan petteri

Eikös sen uuden selaimen kanssa ole mahdollista valita palvelun tarjoaja?

Kyllä on mahdollista. Sama juttu Planetweb selaimilla. Itse olen käyttänyt jo kauan Netikan modeemikiinteää, ja mitään kuluja ei ole tullut, paitsi siis tuo kiinteä maksu.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan footrip
Miksei suomalaisia näy Dreamcastin netissä, Sega-europen foorumeissa. Meitsi joutuu puheleen sielä vaan ittekseni Suomen foorumi-osiossa. Se on ikävää se, ja muut on vaa jotai saksalaisia turisteja jotka puhuu sekavia. Urgh. Eikö porukalta löydy Dreamkey 3.0:aa, vai? Se kyl kannattais tilata ku sen Segalta ilmaseks kerta saa. Toimitukses kyl kesti jotai kolme kuukautta, mutta odotus palkittiin.

Olen minä siellä aina välillä käynyt, tosin harvemmin mitään kirjoittanut. Saksalaiset kyllä Suomi -foorumilla pistivät silmään. ;)
Täytyypä seurata aktiivisemmin tuota paikkaa, jos vaikka jotain keskustelua saisi aikaiseksi. :)

Multa katos sillon aikoinaan piiiitkäks aikaa netti, mut tosiaan ku sen Dreamkey 3.0 tilas, nii ny toimii loistavasti. Ja se soittaa samaan numeroon ku kotitietokone. Eli ei pitäis sen kummemmat maksut tulla. Harmittaa vaa ku mun DC-näppikses ei oo ä:tä eikä ö:tä ja en oo viä keksiny niihin näppäinyhdistelmää (jos sellasta ees on). Kiva yrittaa puhuu tallasta turistisuomee. Ja ne sakut kyl oikeesti ärsyttää sielä. Puhuu vaa jotai shumi-läppää niinku omistais koko Somen Foorumin. Urgh.

Dreamkey 3.0:n softanäppäimistöllä pystyy kirjoittamaan skandit, kunhan vähän kaivelee niitä valikoita. Rasittavaa kun noille foorumeille ei näytä pääsevän kuin Dreamcastille.

Mun mielestä jotkut hakkerit on kyl päässy pc:lläki sinne. Mut ei mua haittaa hetkeekää. Ainaki porukka valikoituu. Sega-vihaajia ei ainaskaa paljoo näy.:)

Saako sitä DreamKey 3.0:aa ilman, että pitää ensin kytkeytyä nettiin vanhemmalla DreamKey 2:lla ?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Smirre
Saako sitä DreamKey 3.0:aa ilman, että pitää ensin kytkeytyä nettiin vanhemmalla DreamKey 2:lla ?
Kyllä saa (/sai?). Itse lähetin Sega Europelle sähköpostia asiasta, ja postiluukusta kolahti DK3 pari päivää myöhemmin (!). En ole kyllä tosin ikinä käyttänyt kyseistä selainta, mutta ehkäpä joskus jaksaisin kokeilla.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Mihis mailiosoitteeseen olette ilmoitelleet kun tuota DK3.0aa olette kaipaneet? Pitäisiköhän minunkin kokeilla?...

Mä tilasin www.sega-europe.com-osotteesta omani. Ja oli tarpeellista olla aikasemmin kirjautuneena DK2.0:lla...

Ylös Bottom