Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Missä Message Tracking?

Nyt toimii mullakin.

Mutta miksi ihmeessä tämän alueen nimi on muuttunut? Kerrassaan sietämätöntä toimintaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
Mutta miksi ihmeessä tämän alueen nimi on muuttunut? Kerrassaan sietämätöntä toimintaa.
Aika looginen syy:
Asiaton keskustelu ja palaute -osion sanavalinta "asiaton" ei ole paras mahdollinen sanavalinta kuvaamaan alueen sisältöä. Keskustelu kun voi olla asiallista vaikka kuuluukin muiden alueiden ulkopuolelle. Ja näin pieni tweak tehtiin.
 
Sitä sanavalintaa olen naureskellut niin kauan kun täällä olen liikkunut, ei sitä olisi saanut vaihtaa.

Oliko kellään muulla tuo Message Tracking hetkellisesti pois toiminnasta? Itsellä kävi niin, että privaattiviesti-osion alasvetolaatikossa (saapuneet/lähetetyt/Message Tracking) ei viimeistä vaihtoehtoa ollut.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
Oliko kellään muulla tuo Message Tracking hetkellisesti pois toiminnasta? Itsellä kävi niin, että privaattiviesti-osion alasvetolaatikossa (saapuneet/lähetetyt/Message Tracking) ei viimeistä vaihtoehtoa ollut.

Oli myös minulla pois toiminnasta juuri tuolla tavalla.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
Oliko kellään muulla tuo Message Tracking hetkellisesti pois toiminnasta?

Kaikilla oli, kun tein oikeuksien uudelleen muokkausta. Ja tuo kohta jäi vain laittamatta jäsenien proviilista päälle.
 
Ylös Bottom