Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mistä halvimmat pelit PS3:een?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jp2009
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

jp2009

New Member
Eli mistä päin maailmaa uskaltaa tilata halvimmat pelit, jotka vielä toimisi suomen ps3:ssa ja joissa voisi vielä olla hyvällä säkällä suomen kieliset valikot.
 
Vastaus: mistä halvimmat pelit ps3:een?

löytyihän noita sivuja, mutta mitä pitää pelin tiedoista tarkistaa että ne varmasti sitten toimivat omassa koneessa? Paljon on ollut yleensä postikulut suomeen?
 
Vastaus: mistä halvimmat pelit ps3:een?

löytyihän noita sivuja, mutta mitä pitää pelin tiedoista tarkistaa että ne varmasti sitten toimivat omassa koneessa? Paljon on ollut yleensä postikulut suomeen?

Kaikki toimii, regionfree.

Riippuen paikasta mutta ei ne yleensä montaa euroa ole.
 
Vastaus: mistä halvimmat pelit ps3:een?

Mitenkäs kun esim. http://www.shopto.net/page.php?page=dettagli&codart=PS3RE04&n=Resistance 2&platform=PS3 sivulla on myytävänä Resistance 2 peli ja siinä on Region: UK version. Toimiiko tämä suomi ps3:ssa?

Niin ja nämä Buzz tv visa pelit, niissä ei varmaan ole suomen kieltä?

Ei oo Buzzit suomeks. Tuo shopto.net piti laittaa pannaan, joten kannattaa unohtaa se, kun kerran valinnan varaa liikkeissä on. Omalla vastuulla.
 
Vastaus: mistä halvimmat pelit ps3:een?

PS3-pelit ovat aluevapaita, vain onlinepuolella saattaa olla rajoituksia. Esim. Jenkeistä ostetussa pelissä pelaat onlinessa vain Jenkkejä vastaan, nämä vain harvoissa tosin.

Pelien lopulliset kulut saatte selville, kun otatte sen pikkupelinne sinne ostoskoriin ja menette checkouttiin. Painelette tietonne sinne asti, että näätte ne lopulliset kulut. Vähän omatoimisuutta kiitos.

Jotkut ovat saaneet pelinsä ihan kunnolla ShopTo:sta, mutta itse ainakin vältän kyseistä kauppaa.
 
Vastaus: mistä halvimmat pelit ps3:een?

Kannattaa muistaa et kun tilaa VG+:sta, niin pelien kannet on englanniks ja ranskaks. Ja pelit on englanniks(tai no, ainakin ne mitä mä oon sieltä tilannu)...

Mut omasta mielestä se on pikkujuttu jos kerran saa ne 42 hintaan...
Eipä kyllä nykytilanteessa ole juuri järkeä lähteä Kanadasta pelejä tilailemaan kun punta on niin halpa. Brittikaupoista pelit yleisesti pahimmillaankin samaan hintaan kuin rapakon takaa ja parhaassa tapauksessa jopa puolet edullisemmin. Ovatpahan pelitkin varmasti Eurooppaan lokalisoitu.
 
Vastaus: mistä halvimmat pelit ps3:een?

http://www.game.co.uk/
mikäs on kun yritin tuolta muutamaa peliä tilata, niin ei anna mennä korista painamalla: checkout niin avaa vain tyhjän sivun. (ei tapahdu mitää eikä sano mitään)
toimiiko muilla? vai onkohan mulla vaan että palomuuri on joka estää sen tai jotain? :eek:
 
Vastaus: mistä halvimmat pelit ps3:een?

http://www.game.co.uk/
mikäs on kun yritin tuolta muutamaa peliä tilata, niin ei anna mennä korista painamalla: checkout niin avaa vain tyhjän sivun. (ei tapahdu mitää eikä sano mitään)
toimiiko muilla? vai onkohan mulla vaan että palomuuri on joka estää sen tai jotain? :eek:

Itellä ei myöskään jostain syystä firefoxilla pelitä juurikin tuo sama kohta, mutta IE:llä sitten taas saan ihan onnistuneesti tilauksen tehtyä kokonaan.
 
Vastaus: mistä halvimmat pelit ps3:een?

Eipä kyllä nykytilanteessa ole juuri järkeä lähteä Kanadasta pelejä tilailemaan kun punta on niin halpa. Brittikaupoista pelit yleisesti pahimmillaankin samaan hintaan kuin rapakon takaa ja parhaassa tapauksessa jopa puolet edullisemmin. Ovatpahan pelitkin varmasti Eurooppaan lokalisoitu.

Nyt tällä hetkellä on parempi tilata Briteistä...

Ja annoin vaan varotuksen sanan, kun joku kerran postas sen sivun... Eipä ainakaan pitäis tulla mitään yllätyksiä kielien osalta, jos tilaa sieltä... :D
 
Ylös Bottom