Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mistä helppo platinum?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FIN_Potilas
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Tiger Woods 11

Periaatteessa todella helpot trophyt. Ainoa hankala on 12vs12 online play. Tarvii saada täydet 24 pelaajaa samaan aikaan online peliin jotta saa trophyn. Muut tulevat melko helposti pelkästään jo pelaamalla tai sitten voi "boostata" valitsemalla tarkoitukseen sopivia väyliä tai kenttiä.
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Mainittakoot COD:WAW.
Itsellä paria pokaalia vaille platina.
Helppoudesta en niinkään tiedä (Meni hermot pari kertaa), mutta aina vaan siitä jotenkin selvisi.
Pelissä on minun mielestäni parhaat trophyt mitä olen pelannut.
Ei ole mitään kerää miljoona esinettä jotka on piilotettu äärimmäisen vaikeisiin paikkoihin.
Ei ole online horottamista, tosin ehkä jäin kaipaamaan esim. Tietyn levelin kerryttämistä niin onlinepeli olisi saanut lisää kiinnostustani.
Voin suositella.
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Mainittakoot COD:WAW.
Itsellä paria pokaalia vaille platina.
Helppoudesta en niinkään tiedä (Meni hermot pari kertaa),

Keskustelualueena on "Mistä helppo platinum?". Silloin ei siis kannata tulla mainitsemaan peliä, josta ei ole edes ITSE saanut platinumia ja heittää vielä perään että "Helppoudesta en niinkään tiedä"... :D

Mutta asiaan. Ice Age 3 oli helppo. Olisikohan ollut about kuuden tunnin setti ja platina pläjähti ruutuun.
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Pelin platinan saa kuitenkin helposti pelaamalla.

Se miksi itselläni ei pystiän ei vielä ole johtuu siitä ettei ole aikaa pelata, puuttuvat pokaalit(2kpl) ovat helppoja esim. Ammu kymmenen vihua kun valot ovat pois päältä...tai tuhoa kaikki bunkerit yhdessä kentässä.

Helppo on vähän vaikea määritelmä tässä tapauksessa, riippuen ihan miten tarkkaan pilkkua haluaa viilata.
Tarkoitetaanko helpolla sitä että platinan saa lyhyessä ajassa, vai sitä että platinan saa helposti pelaamalla, vaiko sitä että platinan saa kunhan jaksaa peliä tahkoa useita päiviä putkeen.

Sanoisin että COD:in platinan saa n.10-15h, riippuen toki pelaajasta.
Itselläni meni noin kuukausi (pelasin viikossa noin 4h)


Vaikeimmat trophyt liityivät pelin pelaamiseen veteraani tasolla (jotka itseltäni jo löytyy).

Itse kuitenkin pidän pelin platinan saamista kaikille pelaajille mahdollisena.
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Yhdyn kyllä Tonppaan. Cod WaW ei ole lähimainkaan yksi helpoimmista platinoista ;) Aikalailla päinvastoin, pelin vaikeudeksi on äänestetty ~ 7,5, joten haastetta pelissä on kerrassaan.

Pelin platinan saa kuitenkin helposti pelaamalla.

Kyseisellä määrittelyllä tuohon listaan voisi listata about kaikki trophytuen omaavat pelit.

Helppo on vähän vaikea määritelmä tässä tapauksessa, riippuen ihan miten tarkkaan pilkkua haluaa viilata.
Tarkoitetaanko helpolla sitä että platinan saa lyhyessä ajassa, vai sitä että platinan saa helposti pelaamalla, vaiko sitä että platinan saa kunhan jaksaa peliä tahkoa useita päiviä putkeen.

Mielestäni kaikki yllämainitut tavat kuvaavat helppoa platinaa.

1. Ice Age 3, Terminator Salvation jne.
2. HAWX, LBP, Uncharted jne.
3. Resistance 2, The Saboteur jne.
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Ei ehkä helpommasta päästä mutta platinan saa joka tapauksessa kohtuu helposti.
Ainakaan ei tarvitse horottaa kenenkään kanssa vaan sen saa reilusti pelaamalla.


En sanonnutkaan että platina on yksi helpoimmista vaan helposti saatavilla.

Missäs tämä virallinen pelien vaikeustaso määritellään? Vaikeustaso varmaan määritellään melkoisen yksilöllisesti, ikä, pelikokemus ym ym mukaan...


Leija on sitten hyvä ja luettelee kaikki tai edes osan peleista joista platinan saa helposti pelailemalla? Toki lastenpelit on asia erikseen jotka on tehtykin lapsille.

Pelailemalla en tarkoita sitä että mennään nettiin tutkimaan mihin joku kärpäsen paska on piilotettu vaan sitä että platinan saa ilman suurempia kikkailuja.

Esim. Fallout voidaan periaatteessa määritellä vaikeaksi jos platinan koittaa saada niin että ei mene nettiin kyhjöttämään ja tutkimaan minne sitten mennään etsimään, mutta kun isket läppärin viereen ja katsot missä on mitäkin niin jopas muuttuu helpoksi.

GTA4:stakin saa periaatteessa todella helpolla platinan, mutta miksipäs kovinkaan monella ei moista löydy?

Leijan kanssa olen siinä samaa mieltä että kaikki nuo voidaan määritellä helpoiksi platinoiksi.
Luokittelen itse CODin platinan tuohon 1-2 väliin.

Ainahan voidaan makuasioista kiistellä, mutta toinpahan oman mielipiteeni ilmi, jos jonkin elämä tästä murenee, että pidän kyseistä platinaa helppona niin kyynel.
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Missäs tämä virallinen pelien vaikeustaso määritellään? Vaikeustaso varmaan määritellään melkoisen yksilöllisesti, ikä, pelikokemus ym ym mukaan...

Virallista sivuhan tuohon ei ole, mutta PS3Trophies.org tuota näyttää. Nuo siis eivät ole mitään virallisia, vaan muiden pelureiden äänestämiä lukuja. --> http://www.ps3trophies.org/forum/call-duty-world-war/poll-50-a.html


Leija on sitten hyvä ja luettelee kaikki tai edes osan peleista joista platinan saa helposti pelailemalla? Toki lastenpelit on asia erikseen jotka on tehtykin lapsille.

Tässä nyt muutamia; LBP, HAWX, Anarchy Rush Hour, MC: LA, Eat Lead, NFS: Shift, inFamous jne. All right, ei tuohon nyt ehkä kaikkia pelejä voi pistää, mutta n. 75,4%


GTA4:stakin saa periaatteessa todella helpolla platinan, mutta miksipäs kovinkaan monella ei moista löydy?

Olet aivan oikeassa, GTA4 ei ole tasoltaan kaikista vaikein, kuten WipEout tai Guitar Herot. Vaatii vaan kovaa grindausta. Warhawk on sitten sieltä toisesta päästä, platinaan tarvitaan taitoa sekä grindausta. Eräällä tyypillä meni 1039 tuntia tuon platinoimiseen.

Ainahan voidaan makuasioista kiistellä, mutta toinpahan oman mielipiteeni ilmi, jos jonkin elämä tästä murenee, että pidän kyseistä platinaa helppona niin kyynel.

Eipä tässä riitaa tai mitään sinne päin ollut tarkoitus synnyttää, mutta minä sanon että Cod WaW:in platina ei ole ole helppo platina, eikä se välttämättä kuuluisi ehkä tähän ketjuun...

Kettu kuittaa ja lähtee katsomaan urheiluruutua:D
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Itse en ole saanut LBP:stä platinaa vaikka olen yrittänytkin :D
Suurin ongelma lienee etten ole tehnyt tarpeeksi viehkeää kenttää tai etten ole hehkuttanut joka paikassa että sydän mulle toinen sulle...
Joten itse ainakin sen luokittelen siihen että ei se ihan peruspelailulla tule, lisäksi kuolematta kaikki kentät oli verrattavissa kyllä COD:in veteran tasoon.

Samoin Eat Lead, tuli hommattua kaikki muu paitsi veteran taso....

Kiitokset tuosta vaikeustaso äänestys sivustosta, tuossahan kuitenkin äänet on jakautunut melkoisen laajasti, 15% äänesti että platina on erittäin vaikea...
Itse en tuota kuitenkaan siihen laskisi.. Antaahan tuo kuitenkin osviittaa.
Itsellä oli pari kohtaa semmoisia että meinasin luovuttaa, mutta toisena päivä kentät rullaili kuin itsekseen.

Itse kuitenkin väitän että platina oli helpompi kuin esim. Falloutissa.
Riippuen taas siitä onko ajankäyttö esteenä.

Sanot että platina ei ehkä kuulu tähän ketjuun, mutta kuitenkin huomasin vahingossa että joku toinen ehdottaa muutamaa viestiä ennen samaa.
Kukapa meistä on sanomaan mikä on helppoa mikä vaikeaa, helppohan se on sanoa kun sen osaa... Jokainen tuokoot mielipiteensä ilmi, sitähän tässä kysytään. Itsekkin olen erimieltä tiettyjen mielipiteiden kanssa, mutta eipä tuo ole minua haitannut.

Rusakko kuittaa...
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Itsellä oli pari kohtaa semmoisia että meinasin luovuttaa
Kyllä tämä mielestäni jo tekee platinasta ei-helpon. Esimerkkinä helposta platinasta voisin tarjota uuden Prince of Persian, jossa työläin trophy edellyttää 21 "kätketyn" sarkofagin löytämistä, ja vaikein on todennäköisesti erään pomon tappaminen ottamatta itse yhtään hittiä. Tässä jälkimmäisessäkään ei ole mitään suurta probleemaa, koska sen voi suorittaa helpommalla vaikeustasolla.

Platina tulee reilussa kymmenessä tunnissa, yhdellä läpipeluukerralla ja ilman että kertaakaan on edes lähellä ajatus siitä, että luovuttaisi. Toiseksi helpoin keräämäni platina tuli parin vuoden takaisesta Prince of Persiasta.
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Silti löytyy 2.8% ihmisiä jotka pitää platinaa erittäin vaikeana tai jopa mahdottomana...
Itselläni on tullut lähes kaikkien platinoiden kohdalla mieleen luovuttaa...
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Tiger Woods 11

Periaatteessa todella helpot trophyt. Ainoa hankala on 12vs12 online play. Tarvii saada täydet 24 pelaajaa samaan aikaan online peliin jotta saa trophyn. Muut tulevat melko helposti pelkästään jo pelaamalla tai sitten voi "boostata" valitsemalla tarkoitukseen sopivia väyliä tai kenttiä.

www.ps3trophies.org - Tiger Woods 11

"Tiger Woods 11 is one of the easiest sports platinum trophies there is. Even if you are new to the franchise, you should still be able to get platinum within a day's worth of playing. You will need to be connected to the PSN to accumulate GamerNet points, which is what skews the Online trophy amount."


Overview
- Estimated Trophy Difficulty: 2/10
- Offline: 13 (2, 7, 3, 1)
- Online: 11 (2, 5, 4)
- Approximate Amount of Time to : 8-12 Hours

+ Peli itsessään on erinomainen (8,5/10 IGN) ja verkkopeli toteutettu mallikkaasta
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Quantum of Solacen platinum on melko helppo, vielä kun nettipelaajia riittää. Peli on myös oikeasti hyvä! Yksinpeli on lyhyehkö, n. 6-8 tuntia perusräiskintää, kannattaa pelata suoraan vaikeimmalla että saa edes hitusen haastetta. Sitten muutama kännykkä ja special weapon täytyy kerätä, YouTube pelastaa. Nettipelissä täytyy vähän kokeilla eri game modeja ja lopuksi vaan pelailla sitä suosikkia, kunnes 100 000 crediittiä täytyy, ehkä n. 15 tuntia. Jos vaan yhtään osaa pelata niin aika helppo platinum on tässä.:)
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Mutta miksei sinulta sitten sitä löydy? :)

En tosiaan tiedä, miksi PlayStation.comin trophykorttini ei ole päivittynyt pitkään aikaan (jos joku osaa auttaa niin kiva juttu), mutta kyllä mulla on kyseinen platinum ollut jo 6.7. asti, kuten myös Unchartedin platina. Pyttyjä on myös kaikkiaan jo ihan mukavat 333, 20 pelistä.:)


E: Näköjään se täytyykin manuaalisesti käydä päivittämässä. No, nyt toimii kuitenkin. Lievänä off-topicina en kyllä yhtään tykkää näiden virallisten korttien ulkoasusta. Yök!
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Singularitysta irtoo suht helppo platina. Yksinpelin trophyt saa yhdellä pelikerralla kun vetää suoraan hardilla läpi, ja online trophyt tulee siinä oheessa kun hakee sitä ainoaa "vaikeaa" trophya, eli sata peliä online.
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Sen paljon puhutun Terminator Salvationin hommasin, ja onhan tämä naurettavan helppo peli!

7/9 chapteria olen nyt pelannut vaikeimmalla läpi eikä paljon ole ongelmia tullut vastaan. Aikaa on tähän asti mennyt viitisen tuntia.

Tuo vaikein taso vastaa suunnilleen Unchartedien mediumia.

The Saboteuria olen myös jonkun matkaa pelaillut ja helpolta sekin vaikuttaa. Aikaa platinaan tosin saa kulumaan nelisenkymmentä tuntia.
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

The Saboteuria olen myös jonkun matkaa pelaillut ja helpolta sekin vaikuttaa. Aikaa platinaan tosin saa kulumaan nelisenkymmentä tuntia.

Helppohan se oli koska ei ollut siinäkään vaikeustaso trophyja... Samallainen oli myös Dante's Inferno... vaikkakin classic tasolla ei kehdannu pelata kun se oli jo liian helppoa...:D
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Uncharted: Drake's Fortunella ja helpolla platinalla ei todellakaan ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Nyt on menossa chapter 4 crushing - vaikeustasolla ja voi jeesus että tuo on vaikea. Tunnistan kyllä helpon platinan kun kohdalle osuu: kyy357 | PlayStation 3 Profile


E. Nyt on platina tuosta hankittu ja edelleen olen sitä mieltä ettei se helppo ole.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom