Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mistä pelien soundtrack levyjä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Slash80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Slash80

Active Member
Mitä muita mahdollisia paikkoja suomesta löytyy, josta noita peli musiikkeja voisi saada? Kukunorista ainakin saa, mutta onko muita? Varmaan tuon Metal gear soli 2:n levyn laitan tilaukseen jossain vaiheessa. Halon biisitkin ois kiva levylle saada, mutta sitä ei taida löytyä, vai löytyykö?
Suomalaiset liikkeet on hakusessa, kun ei sitä visa korttia löydy, niin ei voi ulkomailta tilata.

Mullakin ois kans tähän aiheeseen liittyen kysymys. Sattuuko kukaan tietämään, että mikä on sen kappeleen nimi tai esittäjä, mitä soitetaan siinä Stunmanin alkudemossa ja esittely demossa?
Oon kullut sen kappaleen muistaakseni jossain leffassakin.

Swampilla näin jonkun Metal Gear soundtrackin. En ole varma oliko ykkösen vai kakkosen. Hintaa sillä ainakin oli ihan simona.

No hö!" Mä luulin, että tämä on jo kaikkien tiedossa:

Siis tilaa sähköpostilla Sami Elorannalta ja kerro toiveesi, jotka Sami parhaasi mukaan toteuttaa. Tyyppi ei ole huijari, vaan on tullut hankittua aika monta levyä Samilta

http://zns.s0rdid.net/index.php

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mac41
No hö!" Mä luulin, että tämä on jo kaikkien tiedossa:

Siis tilaa sähköpostilla Sami Elorannalta ja kerro toiveesi, jotka Sami parhaasi mukaan toteuttaa. Tyyppi ei ole huijari, vaan on tullut hankittua aika monta levyä Samilta

http://zns.s0rdid.net/index.php

kivat hinnat silla ainakin on :)

Ja minä kun olin juuri tulossa laittamaan kyseistä aihetta pystyyn. Onko tiedossa jotain paikkaa, mistä voisi tilata ILMAN luottokorttia pelien soundtrack CD:tä? Etenkin vähän uudempia (esim. FFX, SH2, ZOE2 jne...). Ja jos ei löydy niin täytyy patistaa kaveria tilaamaan niitä :D.

Tässä edellä mainittu Sami Eloranta tuntuu kyllä ihan pätevältä ratkaisulta. Ja jos ei, niin aina on mahdollisuus kääntyä Swampmusicin puoleen. Hinnoista en tiedä, mutta aika varma olen että levyn kuin levyn he hankkivat. Kannattaa kysellä noita ko. sivun forumista.

Halosta sen verran, että kyllä siitäkin on levy tehty ja ihan Bungien omalta sivustolta se löytyy. Nyt jos sen vielä sais kohtuu hintaan ihan koto suomesta, niin mikäs siinä.

Pistinpä Elorannalle kyselyä tuosta Halon levystä, joten !Halo hullulle ja muille tiedoksi, että pistän tänne tietoa jos sen tuolta saa.

Nyt sain tietoa, eli pistävät Haloa hankintaa, että kohta puolin sitäkin sitten saa. Hinta arvio 24-26+suomen postikulut. Aika suolainen hinta yhdestä cd-levystä, mutta kerran se vain kirpaisee, eli tilauksen pistän sitten menemään, kunhan levyt saapuu.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80
Nyt sain tietoa, eli pistävät Haloa hankintaa, että kohta puolin sitäkin sitten saa. Hinta arvio 24-26+suomen postikulut. Aika suolainen hinta yhdestä cd-levystä, mutta kerran se vain kirpaisee, eli tilauksen pistän sitten menemään, kunhan levyt saapuu.

Ei tasan ole kallis levy. Parhaimmillaan tuolla on ollut kolmen CD:n paketti 90, ja kaupaksi on mennyt

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
Onko tiedossa jotain paikkaa, mistä voisi tilata ILMAN luottokorttia pelien soundtrack CD:tä? Etenkin vähän uudempia (esim. FFX, SH2, ZOE2 jne...). Ja jos ei löydy niin täytyy patistaa kaveria tilaamaan niitä :D.

Tuolta saa ainakin tilattua, ilman luottokorttia.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fahrenheights
Tuolta saa ainakin tilattua, ilman luottokorttia.

Wau! Monet kiitokset. Silent Hilliä löytyy ja Final Fantasyä, mutta ZOEa ei näyttänyt löytyvän. Eikä tuon Silent Hill 2:n soundtrackin hinta kyllä pilvissä liiku, vain vaivaiset 10 . FFX soundtrack onkin sitten jo päälle 60, mutta onhan siinä 4 CD:tä musiikkia. Kiitokset vielä kerran :).

Käsitinkö nyt ihan oikein (tuo kielitaito kun ei ole ihan täysin hallinnassa), että euroopan sisällä tuohon hintaan lisätää 7,50 postit? Eli silloin Halon hinnaksi tulee karvan yli 33, vai?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80
Käsitinkö nyt ihan oikein (tuo kielitaito kun ei ole ihan täysin hallinnassa), että euroopan sisällä tuohon hintaan lisätää 7,50 postit? Eli silloin Halon hinnaksi tulee karvan yli 33, vai?
Totta puhut eli sillo se on iha per****** kallis :(

Elorannalta tilattaessa postikulut ennakkoon maksettaessa 1-1.30, eli Halon hinnaksi saattaa tulla sillä n.27,30, joten tuo Eloranta tuntuu olevan vielä se halvempi vaihtoehto.

Ylös Bottom