Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mistä rahat?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Diamond-Dog
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
D

Diamond-Dog

Guest
elikkäs oon lueskellut noita bbs juttuja jonkun verran ja huomannut että monilla on useampia konsoleita ja pelejäkin vaikuttas olevan aika hyvät määrät.. joten mistä te revitte rahanne? rikkaat vanhemmat mille tarvii vain vähän vihjata että "mä haluisin yhen uuden pelin"?

eli minkäs ikäsiä oletta ja mistä rahat

itse olen 18v. iltasin duunis pari kertaa viikos ja päiväl koulus kaikki olen itse ostanu omilla rahoillani.. ja olen ylpeä siitä :)

psx,2ohjainta,2muistkikorttii,gt2,tekken3,ostettu kaverilta 60

pc 1.2ghz tb, gf2mx,384mb ram (kaikki softat ja pelit on ware niinkuin varmaan monilla muillakin:))+loput pc kamat yhteensä n.1000 joskus aikoinaan

gamecube,2ohjainta,muistikortti,ssbm,pikmin,about 400
 
Kyllä vanhemmat tässä iässä vielä jotain maksaa, mutta yhä useammin pitää itse maksaa 50-75%, ja ostoksia mietitään pidemmän aikaa. Cuben ostoaikeet mainitsin porukoille jo joskus joulun aikoihin...
 
19v, töissä, asun vielä kotona vanhempien luona. Menot on vähäiset muihin asioihin, niin pelaamiseen jää enemmän rahaa. Kun vain olisi sitä aikaakin vielä. Ja omilla rahoilla ostettu koko roska.

JVC 24" Wide. (670, liittyyhän tämäkin kai pelaamiseen, ja oikeastaan Xboxin takia uuden telkkarin ylipäätään hankin)

Xbox (325), RGB (35), 2 ohjainta (toinen mukana, toisesta 47,50).

Uutena ostetut pelit (n. 70/kpl): DoA3, Halo, Hunter, PGR, JSRF, THPS3
Uutena tarjouksesta (n. 30): Bloodwake
Käytettyinä: Amped & CM01/02 (yht. 75), Mad Dash Racing (32), NHL Hitz (32), Oddworld (45), RSC (45).

PC:kin löytyy kotoa, tosin se alkaa jo ikääntyä. Semmonen 4v vanha Celeron A 466Mhz ja 64Mt RAM. Aika nihkeä kone mutta eipä tolla tuu muuta tehtyä kuin käytettyä nettiä. Makso jotain 1500 silloin aikanaan. Uutta konetta en ole hankkimassa.
 
Kaikki on maksettu omasta lompakosta. Saattaisi muutenkin olla vähän kummallista jo tämän ikäiselle ihmiselle vanhemmat ostelisivat ylipäänsä mitään..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Kaikki on maksettu omasta lompakosta. Saattaisi muutenkin olla vähän kummallista jo tämän ikäiselle ihmiselle vanhemmat ostelisivat ylipäänsä mitään..
Samma här. Yrittäjän elo kun on sellasta, että välillä voi ostaa melkein mitä mielii, välillä myy pelejä jotta saa ruokaa.
:D
 
No omilla rahoillani oon ostanu melkee kaikki pelit. Himassa kun asun vielä niin eipä mee paljoo mihinkaa rahaa nii jääpä sitten itelleen enemmän. Kokelmastani voin sanoa että ps1 pelejä 55 ja kakkosen 27. Lisäksi omistan GBA:n ja kolme peliä. Suurimman osan oon varmaa ostanu käytettynä, mutta myös uutena tulee ostettuu. :rolleyes:
 
ikä on 21 ja työtä tekemällä rahaa hankin.

Kaiken sälän oon itse ostanu. Ja rahat veren maku suussa työtä tekemällä tienannu :D
Ottaa vaan välillä päähän kun pitäs opiskella, käydä duunissa ja jossain välissä vielä elääkkin.. :)
 
PS2:nen tuli riparilahjaksi noin vuoden odotuksen jälkeen :D. Ja tietenkin säästänyt kaikkia pikkurahoja, että on voinut ostaa pelejä. Tässä just loppu elämäni ensimmäinen kesätyö. Ja hemmetin hyvältä tuntuu. Lompakko rehottaa 1000 paksumpana. Cube tuli hankittua ja sille RL. Joten vähän 50-50 menny noi ostokset mun ja vanhempien suhteen.
 
Dreamcastini ostin kun olin vielä "arvostettu" monitoimikone rakennuksilla. Pleikan ostin aikoinaan sossun rahoilla ja häpeän sitä syvästi. Oikeasti.

Nyt pääasiallisesti "opiskelen" ja kesällä "työ"harjoittelen huimalla palkalla. DC pelit ovat olleet reilun vuoden päivät niin halpoja, että kokoelman on voinut opiskelipojukin päivittää yli viiteenkymmeneen originaaliin. Pleikkapelejä on n. 20 joista muutama on sossun rahoilla ostettu. Shame on me. For real.
 
tännehän on tullut näköjään vastauksia ihan hyvin vaikka vastahan tämä aihe tuli.. ja lukijoita sitäkin enemmän ihmettelen vaan että kukaan ei oo viel sanonut että vanhemmat maksaa kaiken.. ei kehtaa?`koska tiedän/tunnen monta sellasta joten kyllä niitäkin löytyy.

seuraavaksi suunnittelen 28" laajakuvan töllön ostoa tosin rahaa ei vielä ole mutta onneksi on kesätöitä. tällästä olen ajatellut PHILIPS 28PW5407 589 mustassaporssissa, sama töllö oli gigantissa...hmmm... 435 jos oikein muistan toi oli tosin joku tarjous ja se meni ohi jo... onko jotain kommenttia tosta tv:stä jos joku vaik sattus tietää tukeeks se NTSC et vois ostaa sen freeloaderin ja tilaa pelit rapakon takaa...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Montakos peliä olet saanut PS2Finiltä? Lasketaan siitä sun vuosipalkka täällä p33l0iluun. :D

Iteasiassa XShava laskikin tuon viime jouluna. Sanotaanko nyt vaikka, että puhuttiin tuhansista markoista :)

Kiitos vaan vielä kerran niille, jotka tuon ovat mahdollistaneet. Eipä olisi ollut rahaa ostaa läheskään kaikkia niistä mitä nyt on.
 
Töistähän sitä rahaa saa. Nyt tosin hiukan hatuttaa, kun pöydällä on uutukainen GT Concept ja töissä pitää luuhata ties kuinka kauan. Taistelutoverit ja Tähtipårttikin vievät illalla pari tuntia hyvää peliaikaa :mad:
 
Olen 17 ja ostan pelit "omilla" rahoilla, eli siis kuukausirahalla. Playstation2:n sain joululahjaksi kun kerroin siitä hyvissä ajoin.
 
Minä ostan pääasiassa pelit omasta pussistani. Pääasiassa siksi, että silloin tällöin teen arvosteluja myös ps2finiin. Töitä tekemällä tulee ostettu 1-2 peliä kuussa. että silleen :)
 
Nykyään ostan kaikki kamat itse, rahat saan tekemällä kesätöitä ja sitten joulu- sekä synttärilahjaksi. Kun olin nuorempi niin vanhemmat ostivat kaiken(no niin , joku sentään sanoi sen ;)) mutta jossain 10-11 vuoden paikkeilla jouduin aloittamaan omakustantaisen pelaamisen. Nyt olen siis jo viitisen vuotta itse hankkinut suurimman osan peleistä. Se alkoi niin että sain vielä jokusen pelin , mutta nyt maksan jok´ikisen itse.
 
Ylös Bottom