Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mistä rahat?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Diamond-Dog
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sitä saa mitä tilaa...

Pelejä saa: työtä tekemällä, varastamalla, suhteitten kautta...
 
Jouluna täytän 18v, 13-vuotiaasta asti oon maksanu kaikki pelit&koneet&värkit ite. Rahaa tulee ku tekee töitä.:cool:
Vähänkin jos joskus koittaa JouluPukille kirjottaa että toiskos se ees jonku halpispelin, ni johan tulee nyrkkiä naamaan.:(
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kumppe
Vähänkin jos joskus koittaa JouluPukille kirjottaa että toiskos se ees jonku halpispelin, ni johan tulee nyrkkiä naamaan.:(

On sulla on aika tyly tyttöystävä? :eek:

- Jussi
 
" I'm a working man " , tosin vain kesäisin ja joskus viikonloppusin, sieltä rahat kaikkeen.
 
Saan joululahjaksi joskus jonku pelin mutta yleensä ostan omilla rahoilla mitä saan kotona nurmikon leikkauksesta ja puuhommista. Ja tällä hetkellä mulla on.

-Pleikkari 2 (joululahja)
-Grand Theft Auto 3 (70e)
-Gran Turisma 3 (20e)
-Pro Evolution Soccer (70e)
-Virtua Fighter 4 (70e)
-rgb Johto (20e)
-Lisäohjain (40e)
-Muistikortti (40e)

-Gameboy Advance (75e)
-Advance Wars (40e)
-WormLight (10e)

Oon omistanut myös Dreamcastin.
 
GC, 2 ohjainta, muistikortti, kolme peliä
PS2, parikymmentä peliä, kaukosäädin, neljä ohjainta, kaksi muistikorttia
X-Box, ohjain, kaksi peliä, kaukosäädin
DC viisi peliä, ohjain, VMU,
+vanhemmat konsolit

Olen maksanut kaiken itse. Joulu ja synttäri lahjaksi olen saanut muutaman pelin, mutta pääasiassa kaikki maksanut itse.
Rahaa saa työtä tekemällä.
 
Rahaahan tulee kohtalaisesti (3000kk)mutta, vuokrat ja 3 tytärtä
ja 2 kissaa (vaimo töissä kans) niin eipä niitä pelejä ostella tosta vaan. ai niin ja taxi-maksut ja taxit(verot) niin niitä ostetaan harkiten Edge -lehteä ja nikonirvi-lehteä lukien l. laatukamaa
 
parhaiten rahaa tulee kun menee armeijaan ja harrastaa tupla/tripla ginesiä, aina 100e tilillä kun pääsee kotiin, ja näille rahoille ei tietysti lomilla ole muutakaan käyttöä ;)
 
Vanmmiltani en saa muuta kuin joskus yhden pelin synttäreinä tai jouluna, vaikka äitini uus mies on rikas. Viikko rahaakaan ei tipu ku 10 joskus siivoan koko talon ja leikkaan ruohoa niin saan siitä yhteensä joku vähä reilu 10. Että menee niinku aivan perhanan kauan vaikka ostas vaan yhen pelin. Gamecubeenki piti säästää puoli vuotta:mad:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
itseppä olen kaiken ostanut ja vähintääkin ylpeä siitä kun on vielä kihlattu ja lapsikin ruokittavana...ps2 8peliä & pc n.2o peliä...okei myönnetään eukko ostin yhen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
19v, töissä, asun vielä kotona vanhempien luona. Menot on vähäiset muihin asioihin, niin pelaamiseen jää enemmän rahaa. Kun vain olisi sitä aikaakin vielä. Ja omilla rahoilla ostettu koko roska.

JVC 24" Wide. (670, liittyyhän tämäkin kai pelaamiseen, ja oikeastaan Xboxin takia uuden telkkarin ylipäätään hankin)

Xbox (325), RGB (35), 2 ohjainta (toinen mukana, toisesta 47,50).

Uutena ostetut pelit (n. 70/kpl): DoA3, Halo, Hunter, PGR, JSRF, THPS3
Uutena tarjouksesta (n. 30): Bloodwake
Käytettyinä: Amped & CM01/02 (yht. 75), Mad Dash Racing (32), NHL Hitz (32), Oddworld (45), RSC (45).

PC:kin löytyy kotoa, tosin se alkaa jo ikääntyä. Semmonen 4v vanha Celeron A 466Mhz ja 64Mt RAM. Aika nihkeä kone mutta eipä tolla tuu muuta tehtyä kuin käytettyä nettiä. Makso jotain 1500 silloin aikanaan. Uutta konetta en ole hankkimassa.

Itsekkin asun vanhempien luona ja olen 19v.

Heti kun ensimmäinen kesätyön palkka kilahti tilille niin kauppaan ja sieltä hain 28" laajakuva töllön ja xbox:in kaukosäätimellä ja halolla. Sitten xbox:iin pari peliä DOA3, Oddworld munch oddysee ja jet set radio jonka vaihdoin hunter the reckoningiin.

Seuraavan kuun palkka meni uuden pc:een ostoon kun vanhasta meni emo ja kone oli muutenkin hidas, en minä muuten olisi ostanu mutta assyt olivat ja liputkin oli hankittu:) .

Sitten tuli tarpeelliseksi hankkia digikamera itseasiassa kaksi kappaletta mustek Gsmart mini 2=todella pieni näppäilykamera ja olympus C-4000 ZOOM. Pari viikkoa sitten hankin dreamcastin jonka mukana tuli muutama peli ja pari ostin vielä lisääkin. Nyt tähtäimessä on uusi puhelin sonierkki T300(sen mukana tulee kamera joten varmaan pitää myydä tuo mustekki) loppu jääkin muutamaan peliin xbox:iin ja armeijassa menee varmaan loput.
 
Vähän miten sattuu nykyään. Olen nyt 18 ja porukat ei enää suoranaisesti anna rahaa peleihin (eivät ole antaneet pariin vuoteen), joten teen jotain pikkutöitä jotta saan euroopparahoja tienattua. Tai sitten myyn huuto.netissä jotain turhaa roinaa, se on ehkä paras keino.
 
Työllä ja omilla rahoillai maksan.

Xbox, 2 ohjainta, Halo, Advanced Scart -johto ja kaukosäädin
-Maksoin työllä (nurmikon leikkuuta, ojan kaivuuta, puun hakkuuta yms.) paitsi että isäni maksoi kaukosäätimen. :)

Amped: Freestyle Snowboarding (59) -Omilla säästöillä maksettu
Kolmas ohjain (49) -Omilla säästöillä.. Tai no, vielä ollaan 25 äitille velkaa, kun lainasin siltä vähän rahaa.
Oddworld: Munch's oddysee -Tuleva syntymäpäivä lahja
Splinter Cell -Tuleva joululahja
Unreal Championship (tai joku muu peli) -Tuleva joululahja

Siis osan peleistä maksan itse. Rahaa tulee hyvistä koe numeroista (2-3 euroa), pulloista (Kun niitä vie meidän perheessä 2-3 viikon välein, niin rahaa tulee joka kerta 5-10 euroa), välillä lahjaksi esim. isovanhemmilta yms. Syntymäpäivä lahjaksi saatan saada yhden pelin, ja joululahjaksi 1-2 peliä. Tänä vuonna haaveilen 2 peliä, ja luulen, että se tulee onnistumaan.
 
Ylös Bottom