Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mistä halvimmat pelit Cubelle?

Re: Ale alkoi Playssa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Xbugs
Play.com räväyttää joulunjälkeisalessa mielenkiintoisia tarjouksia, tässä muutama poiminta:

Resident Evil 0 = £9.99

Tuo tarjous meni minulta sivu suun, mutta nyt ko. peli on jälleen tullut tarjoukseen tuohon hintaan ja tilasin saman tien kun näytti olevan vielä in stock. Linkki Res 0:eek:n.
 
Free Record Shopissa Helsingin keskustassa (PC SuperStoren alla)näin Cube pelejä korillisen 19.99 hintaan. Esim RE, Super Monkey Ball, joku Tony Hawk ja muistaakseni monta sekunda peliäkin. En jaksanut pahemmin tonkia kun oli kiire ja etsin muuta silloin.
 
Kuutiopelit taas kerran poistomyynnissä

Kiitos vihjeestä! Itse asiassa kaikki kuutiopelit tuolla FRS:ssa näyttivät olevan poistomyynnissä kahdenkympin hinnalla. Tarjonnassa ei kyllä ollut paljoakaan hurraamista, myynnissä olleet pelit olivat melkoisen vanhoja (kuten Veivireisi, Pikmin 1, Dave Mirra 2, Harry Potter ja joitakin kauden 2002 urheilupelejä). Niin ja se Tony Hawk oli kolmosversio.

Mukaviahan dumppausmyynnit sinänsä ovat, mutta taas yksi uusi poistomyynti puhuu kyllä karua kieltä Cuben suosiosta.
 
Re: Kuutiopelit taas kerran poistomyynnissä

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Xbugs
Mukaviahan dumppausmyynnit sinänsä ovat, mutta taas yksi uusi poistomyynti puhuu kyllä karua kieltä Cuben suosiosta.

Tänään Lohjan City Sokoksessa käydessäni huomasin että siellä on _kaikki_ Nintendo GameCuben pelit -50 % hinnalla. Lopun alkua... ?!
 
En sanoisi kyllä lopun alkua, mutta KeimKuuppi on jo pitkään ollut siirtymässä enemmäkin pelikauppojen tuotteeksi. Siis näin pienillä voitoilla minkään Spitarin, Junttilan tai Sököksen ei yksinkertaisesti kannata pitää niitä pelejä hyllyissä. Pelikaupoille ne taas ovat tärkeä tienesti siinä missä mikä tahansa muukin konsoli.
 
Tarjouksia

Halpoja pelejä etsiessäni olen viimeeksi törmännyt seuraaviin itseäni kiinnostaviin tarjouksiin ja tässäpä kaikelle kansalle tiedoksi jos sattuvat kyseiset pelit kiinnostamaan ja tarjoukset jääneet huomaamatta.

Gigantin tarjouslehti:
(Tampereen Kalevan Gigantissa näitä ei ollut yhtään jäljellä)
Soul Calibur 2 ... 22e
The Sims ... 19e

Play.com
Mortal Kombat DA ... 15e (postikuluineen)
 
Re: Tarjouksia

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Reppumies
Gigantin tarjouslehti:
(Tampereen Kalevan Gigantissa näitä ei ollut yhtään jäljellä)
Soul Calibur 2 ... 22e

Sama Oulussa, kuulemma. Lieköpä Gigantilla ko. peliä ollutkaan?
 
Perjantaina ei ollut Vantaan, Espoon eikä Hesan Itiksen giganteissa tuota. Tarjous loppuu lautantaina 14.2. sanottiin puhelimessa.
 
Espoossa oli ainakin 2 kappaletta. Tosin itse olin paikalla 10.01 ja ostin ensimmäisen ja jonossani takana olleella toinen klo.10.02 eli pelejä riitti huikeat 2 minuuttia
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pepe90
Espoossa oli ainakin 2 kappaletta. Tosin itse olin paikalla 10.01 ja ostin ensimmäisen ja jonossani takana olleella toinen klo.10.02 eli pelejä riitti huikeat 2 minuuttia

PERSE! Kävin siellä 11:00, ja ihme ja gumma niitä ei ollu.
 
Kanadalainen Video Games Plus -verkkokauppa:

Animal Crossing + muistikortti 23.66
Beyond Good & Evil 17.74
Final Fantasy Crystal Chronicles 35.49
Harvest Moon A Wonderful Life 32.53
Metal Gear Solid The Twin Snakes + muistikortti 34.31
P.N.03 11.83
R: Racing Evolution + PAC-MAN VS. 29.58
Star Wars Rebel Strike 18.93
Viewtiful Joe 32.53
XIII 23.66
jne...

+ postikulut n. 3 per peli

NTSC-pelien toimivuuden PAL-GameCubella FreeLoaderin avulla voit tarkistaa täältä.
 
Soul Calibur 2:sia oli 4 zipaletta Espoon Suomenojan Gigantissa maanantaina 23.2. klo 16:00. 3 jäi vielä hyllyyn, hintana se 22 euroa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Teppo_Holmqvist
En sanoisi kyllä lopun alkua, mutta KeimKuuppi on jo pitkään ollut siirtymässä enemmäkin pelikauppojen tuotteeksi. Siis näin pienillä voitoilla minkään Spitarin, Junttilan tai Sököksen ei yksinkertaisesti kannata pitää niitä pelejä hyllyissä. Pelikaupoille ne taas ovat tärkeä tienesti siinä missä mikä tahansa muukin konsoli.

Ei ole kuule pelikaupoille tärkeä tienesti ikävä kyllä, Torniossa ja Kemissä yksi peliliikeketju lopetti cuben ja sen pelejen myynnin tyystin.

[ja olen huomannu muuallaki että pelejä ei myydä kuin "tuottaville" koneille
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan maunomonni
Soul Calibur 2:sia oli 4 zipaletta Espoon Suomenojan Gigantissa maanantaina 23.2. klo 16:00. 3 jäi vielä hyllyyn, hintana se 22 euroa.

Kiitos vinkistä, tässä rahatilanteessa tuli hyvään saumaan. Kävin illalla hakemassa ja hyllyyn jäi enää yksi ainoa.
 
Espoon Suomenojan Gigantissa 25.2. klo 12:00 2 kipaletta Zelda Windwakeria 55 euroa /kipale.

EDIT: ja myös NFS Undergroundia oli hyllyssä 49e kipale.
 
SC2 = 22 edelleen

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ShereKhan
Kävin illalla hakemassa ja hyllyyn jäi enää yksi ainoa.

Kävin tänään päivällä Espoon Gigantissa ja vielä löytyi Soul Calibur II:ta hyllystä 22 euron hintaan useampia kappaleita. Siihen hyllyyn ei vaan mahdu kutakin peliä kovin montaa koteloa kerralla.

Samoin kuun alussa tarjouksessa olleita Xbox-pelejä näköjään myytiin edelleen tarjoushintaan.
 
Ylös Bottom