Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mistä halvimmat pelit Cubelle?

Play.comissa näyttäisi olevan pääsiäiäistarjouksessa mm. crazy taxi 5.99£ ja hitman2 7.99£. Eipä noita pelejä cubelle taida ainakaan mistään paljon halvemmalla saada! Itse laitoin samantien crazy taxin tilaukseen, oli niin vastustamaton tarjous
 
itelle lähti tuolta Play.comin pääiäis tarjouksista
GC:
Hitman 2 £7.99
Timesplitters 2 £7.99
Mario Party 4 £9.99

niin halpoja ovat että pakko ne oli mennä tilamaan :p,
tällästen tarjousten takia piti lykätä muutaman DVD ostoa ens kuukauteen :(
 
Tomiiko tämä hintatakuu juttu silleen, että jos vaikka anttilassa myytäisiin nintendon 59 paikkaista muistikorttia hintaan 20e ja gigantissa se maksaisi 25e niin saisin sen kuitenkin 20eurolla jos kertoisin kassalla anttilan hinnasta. Vai toimiiko se vain silleen, että jos Oulun gigantissa se maksaisi 20e ja Kuopion gigantissa 25e niin saisin vaan silloin 5e halvemmalla sen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Dr-Lemu
Tomiiko tämä hintatakuu juttu silleen, että jos vaikka anttilassa myytäisiin nintendon 59 paikkaista muistikorttia hintaan 20e ja gigantissa se maksaisi 25e niin saisin sen kuitenkin 20eurolla jos kertoisin kassalla anttilan hinnasta.
Kyllä, mikäli anttilan 20e on normaali myyntihinta eikä mikään tarjous.

Oulun gigantissa on läjäpäin pelejä Xboxille ja gamecubelle 10e/kpl. mm:
Freakstyle
Agressive Inline
Tony Hawk 4
SSX Tricky
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dasboot
Kyllä, mikäli anttilan 20e on normaali myyntihinta eikä mikään tarjous.

Kyllä se saa olla tarjous, kunhan se on saatavana kyseiseen hintaan kaikille asiakkaille (eikä esim. vain bonuskortin omistajille).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Xbugs
Kyllä se saa olla tarjous, kunhan se on saatavana kyseiseen hintaan kaikille asiakkaille (eikä esim. vain bonuskortin omistajille).
Mjaa, mulle on sanottu kyllä että vain normaalihintaisista tuotteista. Ei tarjouksista.
 
Gigantin "hintatakuu"

Pakko avautua tuosta Gigantin hintatakuusta, kun ei enää pysty olemaan hiljaa: Se homma toimii niin, että menet sinne Giganttiin selittämään ja myyjät eivät tunnu tietävän koko hommasta mitään. Aikaa kuluu ja kukaan ei tajua mitä haluat. Epäilen, että tuntipalkalle valittamisessa on aika mahdotonta päästä.

Lopputuloksena sinulla on peli tanska/norja -ohjeilla ja samalla hinnalla kuin jossakin toisessa kaupassa. Lisäksi olet auttanut Giganttia markkinatutkimuksessa. Kannattiko? Eikö olisi kannattanut hakea siitä toisesta kaupasta? Kyllä siihen on ihan syy, miksi tuo "hintatakuu" on laiton (siksi kai sitä ei mainostetakaan).

Jos jollain on päinvastaisia kokemuksia, niin olen kiinnostunut kuulemaan. Minä kyllä menen tarjouksen nähdessäni siihen kauppaan, missä se tarjous on, enkä todellakaan Giganttiin.
 
Re: Gigantin "hintatakuu"

Jos jollain on päinvastaisia kokemuksia, niin olen kiinnostunut kuulemaan. Minä kyllä menen tarjouksen nähdessäni siihen kauppaan, missä se tarjous on, enkä todellakaan Giganttiin. [/B]

niin, gigantin "hintatakuuhan" ei koske tarjoustuotteita eikä esim nettikauppojen hintoja. itselläni ei kokemuksia tuosta hintatakuun käytöstä, mainostuksesta sen verran, että giganttihan mainosti sitä jonkin aikaa tultuaan suomeen mutta kuluttajavirasto kävi asiaan kiinni:

http://www.kuluttajavirasto.fi/user_nf/default.asp?id=7009&tmf=7418&mode=readdoc

http://www.oikeus.fi/markkinaoikeus/tulostus/13303.htm

enempi keskustelua gigantin hinnoista voi lukea esim täältä
http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?p=310249

--
niko
 
Onkohan kenelläkään kokemusta tuosta play.comista ja Osuuspankin Visa Elektronilla tilaamisesta? Voiko edes tilata? Kyllä se antoi minun kirjautua sisälle elektronin tiedoilla, mutta sehän nyt ei välttämättä takaa sitä että saan sitten tilattua sieltä...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kanbela
Onkohan kenelläkään kokemusta tuosta play.comista ja Osuuspankin Visa Elektronilla tilaamisesta? Voiko edes tilata? Kyllä se antoi minun kirjautua sisälle elektronin tiedoilla, mutta sehän nyt ei välttämättä takaa sitä että saan sitten tilattua sieltä...

Sampo Visa electron toimii joissain netti kaupoissa, kuten juuri Playssa. Muut ei, mutta ainahan voi kokeilla jos ne vaikka yht'äkkiä toimiskin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80
Sampo Visa electron toimii joissain netti kaupoissa, kuten juuri Playssa. Muut ei, mutta ainahan voi kokeilla jos ne vaikka yht'äkkiä toimiskin.

antaako play.com sitten kirjautua sisälle, vaikka kortti ei kelpaisikaan? kuulostaisi kyllä aika omituiselle, mutta mistä näitä sitten oikein tietää...
 
Re: Re: Gigantin "hintatakuu"

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nnynas
enempi keskustelua gigantin hinnoista voi lukea esim täältä
http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?p=310249

Aivan - ja kuten vaikkapa juuri tuon linkin takaa voi lukea, hintatakuu koskee koko maan kaikkia liikkeitä (myös netissä) ja myös tarjouksia. Hintatakuun idea on se, että jos maksaa ensin Gigantin pyytämän hinnan ja ilmoittaa sitten halvemman paikan, saa erotuksen 125-prosenttisena takaisin. Tätä tosin eivät Gigantin myyjät ole aina tietävinään ja yrittävät muutenkin viilata asiakasta linssiin minkä pystyvät. Mutta hintatakuun todelliset ehdot ovat siis nuo edellä mainitsemani.

Muuten olen kyllä sitä mieltä, että rahojaan ei kannata kantaa kauppaan, jonka liikeidea perustuu asiakkaille valehtelemiseen.
 
Re: Re: Re: Gigantin "hintatakuu"

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Xbugs
Aivan - ja kuten vaikkapa juuri tuon linkin takaa voi lukea, hintatakuu koskee koko maan kaikkia liikkeitä (myös netissä) ja myös tarjouksia. --- cut cut cut ---

joo näin luin itsekin tuolta jälkikäteen. en vaan oo missään nähny mustaa valkoisella tuosta 'hinta-takuusta' että mitä se koskee, jostain saanu sellasen käsityksen kuitenkin ettei koskisi nuita, mutta kai se on hyvä jos näin on :)

enivei, ei sinne giganttiin jaksa vaivautua ruinaamaan halvemmalla aina: ostaa mielummin tosiaan sieltä tarjouksesta niinku joku mainitsi aiemmin.

--
niko
 
Olen itse käyttänyt Gigantin hintatakuuta aika monta kertaa. Homma menee niin, että tavara pitää olla yleisesti saatavilla normaalisti kuluttajalle (ei kanta-asiakas tarjouksia) ja sitä pitää olla siellä halvemman kaupan hyllyssä heti saatavan.

Gigantissa viimeksi menin hakemaan jotain GC peliä, ja sanoin että jossain Oulun gigantissa oli sama peli halvemmalla. Kundi sanoi "jaha" soitti ouluun ja totes että niipäs onkin. Nytten tämä maksaa täällä sitten sulle saman verran, tossa lappu kassalle.

Tässä tapauksessa Espoon gigantin hintatakuu peittosi matkan Ouluun.
 
En viitsinyt aloittaa uutta ketjua tämän takia joten jos vähä sivusta kysyisin että kauan yleensä kestää DVDBoxoffice.comin tilauksien saapuminen?

Ja jos tilaa pari GC peliä niin jääkö ne tulliin?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nallet
...kauan yleensä kestää DVDBoxoffice.comin tilauksien saapuminen?
1-4 viikkoa.

Ja jos tilaa pari GC peliä niin jääkö ne tulliin?
Tulee toisen EU maan kautta ja taitaapi tulla eri paketeissa vaikka tilaisit kaikki samassa (näin muisti sanoo). Joten eivät todennäköisesti jää, aina on toki mahdollisuus huonoon onneen (olettaen että ovat yli tullirajan).
 
Playn kesäale

Nyt kannattaa käydä vilkaisemassa, josko Play.comin kesäalesta löytyisi jotain kiinnostavaa. Omissa silmissäni Kuution aletarjonta oli kyllä selvästi X-laatikon ja Possukakkosen valikoimaa heikompilaatuista, mutta ehkä tilanne lähipäivinä vielä korjaantuu.
 
Ylös Bottom