Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mistä halvimmat pelit Cubelle?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Little Girl
Itse meinasin myös tilata tuon Super Monkeyball 2:sen Multitronicista, mutta postit olivat 14!

Tilasin pelin toisesta liikeestä ja säästin 12 postikulujen vuoksi. Loppuhinta 23.

Viisastuin ja en myöskään tilannut tuolta Multitronicilta... on iloa säästää 11-12:a posteissa. Tilasin Monkeyball 2:sen mukaan Madden NFL 2003 kun oli myös 20:n kieppeillä. Kokonaishinnan pitäisi olla jotain 46:a, toisin kuin multilta jossa hinta olisi jotain 56:a.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Little Girl
Itse meinasin myös tilata tuon Super Monkeyball 2:sen Multitronicista, mutta postit olivat 14!

Tilasin pelin toisesta liikeestä ja säästin 12 postikulujen vuoksi. Loppuhinta 23.

Oi mistä, oi mistä? Allekirjoittunut on odotellut kyseistä + muita pelejä jo liian kauan Iqs:än kautta, joten liikkeen vaihto olisi ajankohtaista.
 
Maxi poistaa Cube-pelejä

Maxissa on kaikki kuutiopelit -20 % tarjouksessa - tämä saattaa ennakoida niiden poistumista puljun valikoimista. (Näin ainakin Espoossa.)
 
KODIN ANTTILA!
ainakin tampere myi mm.mario party 4:sen (kuulemma aivan paska)
Mario Sunshinen, Metroid Primen ja monia muita mitä nyt ei nyt mieleen tule hintaan 32E /kpl!!

Sinne kaikki yhdessä jonottamaan!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tropic
KODIN ANTTILA!
ainakin tampere myi mm.mario party 4:sen (kuulemma aivan paska)
Mario Sunshinen, Metroid Primen ja monia muita mitä nyt ei nyt mieleen tule hintaan 32E /kpl!!

Sinne kaikki yhdessä jonottamaan!
Olivat varmaan noita Player's Choice -versioita... Em pelien lisäksihän SFA ja SSBM saivat rumempikantiset versionsa 17.10. joten ei niitä kannata tuon kalliimmalla ostaakaan. Enkä minä muuten tähän olisi vastannutkaan, mutta Anttila on mielestäni yleisesti ottaen kallein GC-pelien myyjä, eikä ansaitse yhtään mainostusta täällä. :mad: :D
 
NYT MYÖS NORDEAN VISA ELECTRONILLA NETISSÄ MAKSAMISEN MAHDOLLISUUS

Verified by Visa -verkkomaksaminen

Nordea avasi täysi-ikäisille Visa Electron -asiakkailleen mahdollisuuden turvalliseen verkkomaksamiseen Internetissä 13.10.2003 alkaen.

Voit valita, haluatko korttiisi maksuominaisuuden vai käytätkö korttia vain automaateilla. Ilmoitat siitä helposti Solo-tunnuksia käyttäen Solon Postilla, soittamalla Nordea Asiakaspalveluun 0200 3000 (pvm/mpm) ma-pe 8-21 tai konttorin kautta.

Myös alaikäinen (11-17-vuotias) voi saada Visa Electron -kortin edunvalvojien luvalla.

Alle 26-vuotiaalle Visa Electron on maksuton!

Korttisi sisältää aina sirun, jolta voit maksaa pikkuostoksia sekä ladata ja palauttaa rahaa Otto.-automaattien sinisessä kortinlukijassa. Uudessa ja uusitussa Visa Electron -kortissa on nyt kansainvälinen EMV-siru!

Lähde: http://www.nordea.fi/fin/hen/kortit/visa_electron.asp?navi=kortit&item=electron
 
Minä näin muuten eilen Prismassa Player`s choise pelejä, joita ei oltu pilattu rumemmilla kansilla! Päälle oli vain lätkäisty Player`s Choise-tarra...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan sami_k2
Minä näin muuten eilen Prismassa Player`s choise pelejä, joita ei oltu pilattu rumemmilla kansilla! Päälle oli vain lätkäisty Player`s Choise-tarra...

Mä olen myös nähnyt näitä ja luulenkin, että Suomessa on ainakin toistaiseksi tämä käytäntö. Liekö varastonpohjilla vielä alkuperäiskantisia pelejä.

Itse menin viime viikolla tilaamaan Metroidin Briteistä ja luulisin saavani juuri tuon rumemman kannen :). Syy oli tietysti hinta, eli yli kuusi euroa vähemmän merkitsee enemmän kuin kannen väri. Peli ei siis vielä ole tullut, joten en tiedä mikä hirvitys on kyseessä - nyt mulla on lainassa peli kaverilta ja odottelen omaa versiota - järkevää:).

Tosin Nintendolla myös esim. N64:llä kansilla ei niin paljon ollut eroa, koska vain mustat raunat olivat hopeiset ja se Player's Choice -logo lisättynä. Samantyylinen ratkaisu taitaa olla GC:llä eli reunat ovat kultaiset tai hopeiset (?) ja ylhäällä tuo teksti.

Kuva on siis sama ja samankokoinen toisin kuin PS2-platinumeissa, joissa usein hieno kuva on kutistettu huomattavasti ja paksut reunat ympärillä. Eli jos halpisversion meinaa ostaa ja kansilla on väliä niin GC:llä on paremmin.
 
http://kauppa.iqs.fi tuntuu olevan halvempi vielä Konsolinettiä.

Esimerkki:
Viewtiful Joe
Konsolinet: 59
IQs: 52.60

Lisäksi IQ'sin tavaranhakupaikka on Hakaniemessä, jonne pääsee helposti. Kirjemaksut 1-5
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
IQS:ää en suosittele, ellei pääse itse hakemaan tavaraa sieltä. Pari kertaa on ennakkoon maksettu tavara jäänyt kokonaan tulematta ja firman asiakaspalvelu on tällaisia tapauksia ajatellen luvattoman kehnoa: sähköposteihini ei ole vastattu kertaakaan, vaikka viestini ovat olleet aivan asiallisia, ja puhelinaikoina (joita on muutama tunti viikossa) myynnin numero on koko ajan varattu :mad:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tropic
KODIN ANTTILA!
ainakin tampere myi mm.mario party 4:sen (kuulemma aivan paska)
Mario Sunshinen, Metroid Primen ja monia muita mitä nyt ei nyt mieleen tule hintaan 32E /kpl!!

Sinne kaikki yhdessä jonottamaan!


Nuo ovat players Choice pelejä..
Espoon kodin Anttilassa pelit ovat huikeat 74.90 aivan liikaa!
 
Joo tota olisi tarkoitus pari joululahja peliä tilata DVD-Cravesta.
Kysyn siis onko kellään kokemusta kyseisestä kaupasta. DVD-Crave

1. Voiko tilata ilman luottokorttia?
2. Toimitusaika?
3. Kalliit postimaksut?

Halvalla sieltä saisi PAL Animal Crossingin :cool: ja muita pelejä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kirby

1. Voiko tilata ilman luottokorttia?
2. Toimitusaika?
3. Kalliit postimaksut?

1. Ei tietääkseni. Kannattaisi kyllä hankkia Electron, koska sitä voi käyttää todella monissa kaupoissa.

2. Noin viikko

3. Riippuu tietenkin tuotteesta. Pelien toimitus on tällä hetkellä 3,95 Australian dollaria eli noin pari euroa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kanis
1. Ei tietääkseni. Kannattaisi kyllä hankkia Electron, koska sitä voi käyttää todella monissa kaupoissa.

2. Noin viikko

3. Riippuu tietenkin tuotteesta. Pelien toimitus on tällä hetkellä 3,95 Australian dollaria eli noin pari euroa.

No niin mutta ---> :mad: :(

"Nordea avasi täysi-ikäisille Visa Electron -asiakkailleen mahdollisuuden turvalliseen verkkomaksamiseen Internetissä 13.10.2003 alkaen.
"
ja ikäähän ei löydy vielä 18-vuotta
 
Ylös Bottom