Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mistä helppo platinum?

Vastaus: Mistä helppo platinum?

Ratchet & Clank: Crack in Time: suht helppo platina. Meni pari päivää tahkotessa.
God of War 1: Muuten helppo, mutta ne titaanien haasteet oli aika vaikeita.
Tekken 6: Muuten helppo, paitsi viimeiseksi avattava kenttä, jossa pomona Devil Jin on melko haastava.
Battlefield Bad Company 2: Muuten helppo, mutta surullisen kuuluisat Destruction 2.0 ja Sinäkin Brutukseni (Et tu Brute) melko vaikea saada legitisti.
Socom Confrontation: Unohda, ellet halua kikkailla gamesaveilla!
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Borderlandsissa saa aika helposti, ei kyllä helpointen. Kaikki trophyt kohtuullisen helppoja, tosin pelistä täytyy olla kiinnostunut ja ilman peliseuraa se voi kuivattaa.
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

50. platinapysti napsahti tilille Where the Wild Things Are-pelistä, ja olihan se yksi helpoimmista. Keräiltävää tosin on todella paljon, eli tosi tarkkana täytyy olla jos ei käytä guidea apunaan. Muuta vaikeaa pelissä ei sitten olekaan, vaikein vaikeusaste on todella helppo ja ne muutamat sekalaiset trophyt tulee todennäköisesti pelin lomassa erikseen yrittämättäkin.
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

50. platinapysti napsahti tilille Where the Wild Things Are-pelistä, ja olihan se yksi helpoimmista. Keräiltävää tosin on todella paljon, eli tosi tarkkana täytyy olla jos ei käytä guidea apunaan. Muuta vaikeaa pelissä ei sitten olekaan, vaikein vaikeusaste on todella helppo ja ne muutamat sekalaiset trophyt tulee todennäköisesti pelin lomassa erikseen yrittämättäkin.
Komppaan, keräiltävää on paljon ja muutama leveli piti ottaa uusiksi vaikka guidea käytinkin keräilyssä apuna. Yksi ruohikossa ollut esine jäi vain havaitsematta, 2 muuta esinettä glitchaantui kun kuolin ja tuli checkpoint (esineet katosivat). Ja ne joenlasku/metsässä juoksut piti muutenkin ottaa pariin kertaan, jokiosuuden laskin ainakin 5 kertaa pelkkien keräilyjen takia kun 1 tähti oli sen verran piilossa kiven takana.

Niin ja Commodore & Captain trophyjä varten piti kyllä suorittaa molempia leveleitä useampikin kerta, metsässä juoksua hankaloitti että näytön päivitys pätkähti n. 0.3 sekunnin ajaksi ja sitten lähti yhtäkkiä rullaamaan taas jotenkin nopeutettuna, en tiedä oliko bugi vai mitä... :(
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Sly Trilogia
Prince of Persia: The Forgotten Sands
God of War

Kaikki helppoja Platinoita. Sly-peleissä menee hiukan aikaa, mutta muut menevät yhdessä läpipeluu kerrassa.
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Riittääkö tuossa terminator salvationissa suoraan, jos pelaa hardilla lävitse että saa platiumin, vai vaatiiko tuo kaksi läpiipelua eli normaalilla ja hardilla ?

Seasoned Commander
Complete the Game - Become a commander on Medium difficulty
Veteran Commander
Complete the Game -Become a commander on Hard difficulty

Tollaiset ovat viimeisimmät trophyt.
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Riittääkö tuossa terminator salvationissa suoraan, jos pelaa hardilla lävitse että saa platiumin, vai vaatiiko tuo kaksi läpiipelua eli normaalilla ja hardilla ?
Riittää, että pelaat hardilla läpi. Nimim. Been there, done that. :)
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Riittää, että pelaat hardilla läpi. Nimim. Been there, done that. :)

Tunnustan. ;) Olihan se aikamoista junnausta, eli lähinnä sitä kökkii suojan takana ja listii samoja vihuja kerta toisensa jälkeen. Muistan hardilla, että oli vain yksi hieman vaikeampi kohta (varasto tms on avoimempi ja pitää suojella jotain heppua joka häärää).
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Joo oli toi Terminator kyllä peli... Vaikka oli helpoin hankkimani platsku Hannah Montanan ja Burnout Paradisen jälkeen niin meni siinä neljä kuukautta etten pelannut peliä ollenkaan koska se oli niin paska. Sit yhtenä päivänä päätin vetää sen frendin kanssa kaljotellen loppuun. Mutta se oli siis todellakin aivan kamala kokemus. Hannah Montanan pelasi sentään kerralla loppuun ihan mielellään, itse asiassa jopa pidin siitä pelistä.:eek:
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

...itse asiassa jopa pidin siitä pelistä.:eek:

:eek:Vau... Hannah... oikeesti...??? :rolleyes: itse pidän tv-sarjasta enemmän... kun joskus tulee katottua... :D

ja helppo platina vaikka pitkä (n.10-15h) Toy Story 3 ja (omasta mielestä helppo) Dead to Rights:Retribution
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Mun mielestä ainakin NFS:Hot Pursuitista tulee aika helppo platina, toki jos jaksaa pelata niitä yksinpelipelejä. Toki netissäkin voi pelata, mutta taso-xp:tä saa hitaammin.

E: Siihen pitää saada vaan perusosan trophyt, eli ei tarvi lisäosien trophyja.

Lisäksi ainakin Iron Man ja Godzilla-trophyt glitchaavat, riittää kun saa kisat jollain pirssillä kultaan ja sitten vetää vaikka wreckit R8/GTR oikeissa kisoissa.
Iron Mania kerätessä taisin saada yhden kolmesta kisasta Audilla kullalle, 1 hopealle ja 1 wreck, Godzilla päättyi wreckiin GTR:llä. Molemmat urat olivat 100% kullattuja kun lähdin näitä keräämään.
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Call Of Duty Black Ops: 50% trophyista ensimmäisellä läpipeluukerralla (ehkä enemmänkin) ja toiset 50% + zombie trophyt ja muistaakseni 2 online trophya.
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Itse olen ainoan platinan saanut pelistä nimeltä Anarchy: rush hour. Se on ps storesta seittemällä eurolla saatava need for speed tyylinen ajopeli. Jos noudattaa jotain trophy guidea niin no problem! Ainoa vaan että en ole varma toimiiko siinä online. 2 online trophya, mutta melkein kukaan ei pelaa sitä online. Pelin tekijät ovat voineet sulkea servut...
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Itse olen ainoan platinan saanut pelistä nimeltä Anarchy: rush hour. Se on ps storesta seittemällä eurolla saatava need for speed tyylinen ajopeli. Jos noudattaa jotain trophy guidea niin no problem! Ainoa vaan että en ole varma toimiiko siinä online. 2 online trophya, mutta melkein kukaan ei pelaa sitä online. Pelin tekijät ovat voineet sulkea servut...

Ei ole suljettu. PS3trophies.orgin foorumilta löytyy ketju, jossa on lueteltu pelit, joista platina on mahdotonta saada juuri suljettujen servereiden yms. takia.
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Ei ole suljettu. PS3trophies.orgin foorumilta löytyy ketju, jossa on lueteltu pelit, joista platina on mahdotonta saada juuri suljettujen servereiden yms. takia.

Jossain muistan nähneeni tosiaan listan noista platinoista, joita ei voi saada. Hyvä, että pistit linkin.

Samaisella sivulla pitäisi olla guide tohon rush houriin. Jos joku omistaa pelin ja tarvii apua online trophyissä, pistä vaan yksityisviestiä mulle.:)
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Tuli taas pelaitua helpohko platina... :eek: Last Rebellion. RPG-peli, ei mikään laadukas mutta ihan viihdyttävä.
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Monster Jam: Path of Destruction

Yhtä ärsyttävää trophya lukuunottamatta tosi helppo platina kyseessä. Tuolla mun tube kannulla on testi videoo pelistä.
 
Ylös Bottom