Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mistä helppo platinum?

Vastaus: Mistä helppo platinum?

Jatketaan samassa sarjassa eli Green Lantern: Rise of the Manhunters. Tähän pätee melkein kaikki mitä tuossa Termoz mainitsee Captain Americasta. Chapter select on ja sitä kautta pääsee keräämään puuttuvat jutut. Ainoana erona taitaa olla, että joudut pelaamaan pelin vaikeimmalla tasolla läpi(joka ei sekään mikään älyvaikea ole+siinä voit tarvittaessa avustaa toisella ohjaimella).
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Dante's Inferno on aika helppo, riippuen toki, miten vaikealla sitä haluaa pelata. Ihan ok mäiskyttelyä muutenkin noin viikonlopun krapula-aamun viihteenä.
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

No nytpä väitän, että on löytynyt taas se "helpoin platina". Eli Megamind: Ultimate Showdown.

Kaveri veti rennolla peluulla 2h50min platinalle.

EDIT: Ja itse 2,5h platinalle.

Megamindin valtakausi helpoimpana(nopeimpana?) platinoitava pelinä on tainnut päättyä.

Cabelas Adventure Camp rikkoo rajat jopa hiukan yli tunnin platinoimis mahdollisuudella. Kyseessä on move peli eli kapulan heiluttelun pitää onnistua. Kaverin aika näyttää olevan 1h 51min. Pitänee katsoa mihin itse pystyy kunhan tuon käsiin saa.


EDIT: 1h57min itsellä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Assassin's Creed: Revelations tarjoaa tähän mennessä sarjan helpoimman ja nopeimman platinan. Kerättävät on helppo löytyää ilman oppaita, kun keräämällä puolet Animus data fragmenteista (näillä korvattiin edellisten pelien sulat) - eli 50 kappaletta -, ilmestyy karttaan näkyviin loput 50 fragmenttia. Ishak Pashan päiväkirjan sivuja on kerättävänä 10 kappaletta ja näille on ostettavissa pelissä kartta, jolloin niiden tarkat sijainnit ilmestyvät näkyviin. Kaikki muut randomit trophyt on todella perus "tapa 5 vihollista 5 sekunnissa" ym. hauskaa. Moninpelitrophyt saa boostamatta hoidettua noin ~5 tunnissa, joten ei tarvitse moninpelin puolellakaan kauaa viettää, jos platinaa halajaa. Antaisin difficultyksi 3/10: vaikeutta lisää tasan kaksi tehtävää, joista piti saada 100 % synch, mutta nekin meni helposti, kun huomasi oikeat jipot.
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Assassin's Creed: Revelations tarjoaa tähän mennessä sarjan helpoimman ja nopeimman platinan. Kerättävät on helppo löytyää ilman oppaita, kun keräämällä puolet Animus data fragmenteista (näillä korvattiin edellisten pelien sulat) - eli 50 kappaletta -, ilmestyy karttaan näkyviin loput 50 fragmenttia. Ishak Pashan päiväkirjan sivuja on kerättävänä 10 kappaletta ja näille on ostettavissa pelissä kartta, jolloin niiden tarkat sijainnit ilmestyvät näkyviin. Kaikki muut randomit trophyt on todella perus "tapa 5 vihollista 5 sekunnissa" ym. hauskaa. Moninpelitrophyt saa boostamatta hoidettua noin ~5 tunnissa, joten ei tarvitse moninpelin puolellakaan kauaa viettää, jos platinaa halajaa. Antaisin difficultyksi 3/10: vaikeutta lisää tasan kaksi tehtävää, joista piti saada 100 % synch, mutta nekin meni helposti, kun huomasi oikeat jipot.

Jipii! Tämä onkin sattumoisin seuraava hankintani :)
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

ihan perseestä kun olin multiplayerissäkin lvl jotain, aika isolla. T: warisgood123 on id.

Multiplayer ottaa etenemisen suoraan webistä joka kerta kun pelaat samalla psn-accountilla. Vaikka ei olisi koko tallennustiedostoa koneella, voinet siis aina jatkaa etenemistä siitä rankista mihin jäit.
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

NCIS The Game. Eli NCIS tv-sarjaan perustuva peli. Jos oli CSI:ssä helppo platina niin tämä oli jopa vielä helpompi. Itse pelihän ei ole mikään erityisen hyvä, mutta se tuskin tulee suurena yllätyksenä.
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Ei ole tullut pelattua näitä store pelejä pahemmin, enkä todellakaan lähtisi ostamaan pelkän platinumin takia. Joskus tulee kuitenkin jäätyä kiinni johonkin peliin niin pahasti, että tekee mieli hankkia platinum.

Trine 2 on vastaukseni. Peli on saatavilla storesta. Muistaakseni peliin sisältyi 13 kulta trophyä, 1 hopea trophy ja 1 platinumi. Aivan järjetön trophy lista siis! Kuulin että platinumin voi saada jopa ennen pelin läpäisemistä. Itelläni on tää vielä hankkimatta, mutta ensimmäisestä Trinestä jaksoin aikoinaan hakata platinumin itselleni. Sekin oli suhteellisen helppo.
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Ei ehkä kaikkein nopein, mutta kyl skyrimista saa melko helposti platinan.
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Trine 2 tuli ladattua storesta ilmaiseksi ja platina tuli n.4 tunnin pelaamisen jälkeen :D
Eikä tarvinu pelata kun puoleenväliin :)
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

En ole todellakaan mikään hardcore-supertaitoinen pelaaja, mutta platinumit on peleistä The Saboteur, L.A. Noire ja Dead Island. Aikaa vieviä toki olivat, mutta varmasti helppoja jos kerta itsekin ne nappasin. :D

Edit: inFamous vaikuttaa myös aika helpolta platinumilta. Toki "joutuu" pelaamaan läpi kahdesti, hyvänä ja pahana. Aattelin että tökkää tuohon Hard Finish trophyyn mutta hardilla meni yllättävän helposti läpi, joskin loppis oli melkoisesti pahempi kuin normaalilla tasolla. Vielä aikaa vievää blast shardejen keräilyä ja yks platinum lisää. :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Splinter Cell HD. Platina kohta taskussa, enää Normal-pelikerta jäljellä (piti pelata erikseen Hardilla ja Normilla... tiedän, typerää) siten ettei tule kuin maksimissaan 3 kuolonuhria per kenttä (ja tein jo tuon, mutta nähtävästi se bugitti jotenkin, joten en trophyä saanut, niin pitää uusiksi vetää, helpohko tuo on kuitenkin). Pelin vaikeustasoksi on äänestetty PS3Trophies.org-sivustolla yli 8/10, enkä kyllä ymmärrä miksi. Tää on kuin Mirror's Edge, eli platinaan menee aikaa vain joku 20 tuntia, mutta se on kuitenkin haastava. Ne jotka osaa, kokee tämän helpoksi. Noh, Mirror's Edge ei kyllä ollut helppo, sen voin sanoa. Nautin silti niistä time trialeista ja muista. Mut Splinter Cell on niin mun peli, just tällaista hiippailupeliä oon aina kaivannut ja aikoinani missasin nämä pelit PS2:lla (tai no tuli kaverin luona testailtua sillon tällön). Aivan loistava tämä eka peli ja platina oli todella nautittava. Vaikein tehtävä on päästä peli läpi ilman hälytyksiä, kuolematta, käyttämättä Med Kittejä ja ilman noita liiallisia kuolonuhreja (ks. ylempää). Nuo kun tekee samalla pelikerralla ja vielä Hard-vaikeustasolla, niin onhan siinä ihan kivasti haastetta, mutta kun malttaa hiipiä ja tietää mitä tekee, niin tuo on todella nautittava ja kohtuullisen helppo platina. En siis ymmärrä tuota ~8.20:n vaikeustasoa tuolla PS3Trophies.org:issa. Itse antaisin maksimissaan 7:n, 6:kin voisi olla sopiva, mutta kun miettii, niin kyllä niitä vaikeampiakin platinoita löytyy, joten 7 on ihan sopiva. Ei tässä kuitenkaan mitään kovin vaikeaa ole, kun tietää mitä tekee. Ärsyttää vaan nuo jotkut grindaus-trophyt, jotka vaatii tiettyjen tehtävien uudelleenpeluuta vain sen puhtaan grindaamisen vuoksi. Puuduttavaa, mutta eipä noihin onneksi yltiökauan mene.

Jos tykkää hiippailupeleistä, niin tää platina on mielestäni melko helppo. Selvästi yläkanttiin arvioitu tämän vaikeustaso, tai sitten kukaan ei vaan osaa pelata tätä.


(Tuli kyl vähän sekava viesti näin lauantai-illan nousuissa, mut koittakaa ottaa selvää.)

EDIT: Ei jumalauta miten sekava viesti. Hyvä minä. No en jaksa nyt alkaa sitä muokkailemaan.
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Jos itse arvioi pelin vaikeudeksi 6/10 tai 7/10 niin ei se helppo voi olla. Ymmärrän itse helpoksi jos arvioi vaikeudeksi 1...3/10.

Ettei menisi off topiciksi niin NCIS on helppo platina, platina tulee kun pelaa pelin läpi ja tarina on 100% putki - et pääse etenemään tarinassa ennenkuin teet kulloisenkin tehtävän loppuun. Ja tehtävät saa loppuun viimeistään yrityksen&erehdyksen kautta.
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Assassin's Creed II

Jos tätä lähtee kokeileen niin varmistaa vaan sen, että failaa sen da' vincin lentohärvelitehtävän niin monta kertaa, että saa potkastua tarpeeks monta vartijaa alas katoilta. Pelissä ei ole replay mahdollisuutta. Muuten peliä voi pelailla miten tykkää ja trophyt on tosi helppoja. Tää on mun AINOA platina :D
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

^ Tohon kyllä menee aika kauan, enkä itte edes jaksanut pelaa sitä loppuun asti. :D Ja pitää potkasta vaan yhtä vartijaa ni se trophy tulee. Nyt kolme platinaa mulla ja ehdottomasti helpoin oli MX vs ATV Alive platina. Mulla meni siihen 5vuorokautta, eikä tuottanu yhtään tuskaa, vaan kaikki trophyt muutamaa helppoa lukuunottamatta tuli kun vaan pelasi sitä. Tais tulla 25% trophyista jo siinä ku heti ekaks pelleiltii kaverin kaa freeridessa.
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Assassin's Creed II - Jos tätä lähtee kokeileen niin varmistaa vaan sen, että failaa sen da' vincin lentohärvelitehtävän niin monta kertaa, että saa potkastua tarpeeks monta vartijaa alas katoilta. Pelissä ei ole replay mahdollisuutta.

...paitsi jos hommaa "Battle of Forli" DLC:n. Siinä lentohärvelillä voi lentää suht vapaasti.
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Uudessa Port Royale 3 näyttää olevan hieman liiankin helpot trophyt vaikka itse en trophyjen takia pelejä valkkaile.
 
Ylös Bottom