Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mistä helppo platinum?

Vastaus: Mistä helppo platinum?

OP Flashpoint: Red riveristä saa suhteellisen helposti platinan, jos vaan jaksaa hankkia sen core skill gold trophyn.
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

CSI: Fatal Conspiracy. Oli jopa mulle naurettavan helppo platina. Muutamassa tunnissa peli läpi, platina taskuun.
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Modern Warfare 2:sta aika helposti tuli.

Niinpä. ps3trophies.org-sivustollakin kaikki hehkuttaa tätä niin vaikeaksi platinaksi ja sille on äänestetty vaikeustasoksi muistaakseni joku 7/10. Itse antaisin kyllä ennemmin jonkun 5/10. Ei se kyllä yksi helpoimmista ole, mitä tässä aiheessa haeskellaan, mutta ei se silti kauhean haastavakaan ollut.
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Niinpä. ps3trophies.org-sivustollakin kaikki hehkuttaa tätä niin vaikeaksi platinaksi ja sille on äänestetty vaikeustasoksi muistaakseni joku 7/10. Itse antaisin kyllä ennemmin jonkun 5/10. Ei se kyllä yksi helpoimmista ole, mitä tässä aiheessa haeskellaan, mutta ei se silti kauhean haastavakaan ollut.

ainaki mulla ja serkulla on vaikeaa ku lagaa ihan älysti toi co-oppi. ollaan koitettu kaikkii netti asetuksiiki vaihtaa. Ja sit taas ei kiinnostais split screeninä tehä niit :(
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Enpä muista onko tullut aiemmin postailtua tähän ketjuun, mutta listaillaanpas nyt oman trophylistan helpoimmat platinat (aakkosjärjestyksessä):
  • Assassin's Creed II
  • James Cameron's Avatar
  • Prince of Persia
  • Quantum of Solace
  • Spider-Man: Shattered Dimensions
  • Star Wars: The Force Unleashed (I & II)
  • Tomb Raider: Underworld
  • Trine
  • X-Men Origins: Wolverine
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Lisäillään sitte viä (vaikeus 1-5/10)

Kung Fu Panda 2
Transformers: Dark of the Moon
Ben 10 Ultimate Alien: Cosmic Destruction
Rango
Ratchet & Clank: A Crack in Time
The Lord of the Rings: Aragorn's Quest
Bakugan: Defenders of the Core
LEGO Harry Potter: Years 1-4 + kaikkimuut LEGO pelit (-LEGO Rock Band)
MySims SkyHeroes
FAMILY GAME NIGHT 3
L.A. Noire
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Mistäs sivustolta näkisi trophyjen helppousasteen? Siis aakkosellisessa järjestyksessä.
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Ei ole järjestyksessä, mutta joitain helpohkoja:

Killzone 3
Duke Nukem Forever
Anarchy: Rush Hour (odottaa vuoroaan mut pakko sen on helppo olla :D)
Ratchet & Clank: A Crack In Time
God of War: Collection (varsinkin kakkososa)

...ja yllämainittu Modern Warfare 2
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Ei ole järjestyksessä, mutta joitain helpohkoja:

Killzone 3
Duke Nukem Forever
Anarchy: Rush Hour (odottaa vuoroaan mut pakko sen on helppo olla :D)
Ratchet & Clank: A Crack In Time
God of War: Collection (varsinkin kakkososa)

...ja yllämainittu Modern Warfare 2

Olin vetäny KZ3 kerra läpi sitten vedin kaverin kaa kahdella ohjaimella läpi, PS3 tilttas ja sammutin niin kaikki tiedot oli hävinny ihan perseestä kun olin multiplayerissäkin lvl jotain, aika isolla. T: warisgood123 on id.
 
Vastaus: Mistä helppo platinum?

Captain America: Super Soldier tarjoili melko helpon platinatrophyn. Suurimman osan pysteistä voi tienata ensimmäisellä läpipeluukerralla, eikä vaikeustasoon sidottuja saavutuksia ole lainkaan. Pyttyjä tienataan lisäksi muutamassa haastetehtävässa, jotka ovat hyvin yksinkertaisia. Jäljelle jää enää kerättävän krääsän kerääminen (kentissä pääsee seikkailemaan myös läpipeluun jälkeen). Keräämättömät esineet näkyvät kartassa, joten homma on nopeasti taputeltu.

Eikä pelikään mikään umpisurkea ole.
 
Ylös Bottom