Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mistä rahat?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Diamond-Dog
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Töitä tekemällä noi tulee ostettua,sevverra kaua ollu jo täysikänen että alkaa pelottaa toi lähestyvä 30 kriisi :cool:
 
Ps2:n ostin rippijuhla rahoilla. Isäni osti muistikortin ja ensimmäisen pelin motogp :D
Tällä hetkellä ostan pelit itse, n.16 peliä omistan.
Kesätyö rahoilla olisi tarkoitus ostaa cube syksyllä.
 
No koska olen vasta "kohta" kevari-iässä niin ruokaan ja muuhun ei mene rahaa joten Kesätöiden palkat muiden töiden palkat menevät konsoleihin. Hyllyssä Ps2, Cube, Xbox (itse maksettuna)
Juuri pari viikkoa sitten sain tilin ja marssin kauppaan ja hain itselleni Cuben ja uuden Television.
 
19 v (kohta 20) ja kaikki on ostettu itse kun muutin omaan asuntoon mutta onneksi avovaimo auttaa muissa kuluissa, Cube tuli ostettua kun siinä on pelit omaan mieleen ja se oli halvin myös ;). Kyllähän varmaankin tuo Xbox tulisi huusholliin mutta pitää ajatella realistisesti kuitenkin.
 
PS2, Xbox ja GC on hankittu omasta pussista. Töitä on tehty ankarasti niiden eteen. Pelit ostan myös itse.
 
Vanhemmat ei ole koskaan sponsoroineet konsoleiden, tietokone- tai konsolipelien hankkimista mitenkaan. Itseasiassa hyva niin, koska ei kuulu vanhempien rahoittaa konsoli-/tietokonepeliharrastusta.

Itseasiassa ostan peleja todella vahan. GC:lle loytyy tallahetkella ainoastaan se Star Wars peli. Joskus loppu syksysta voisi ostaa jonkun uuden pelin. Konsolipelit ovat niin jarjettoman kalliita, etta ei tule ostettua niita kovinkaan paljon. Yleensakin pelaan erittain vahan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Inertia
Vanhemmat ei ole koskaan sponsoroineet konsoleiden, tietokone- tai konsolipelien hankkimista mitenkaan. Itseasiassa hyva niin, koska ei kuulu vanhempien rahoittaa konsoli-/tietokonepeliharrastusta.

Itseasiassa ostan peleja todella vahan. GC:lle loytyy tallahetkella ainoastaan se Star Wars peli. Joskus loppu syksysta voisi ostaa jonkun uuden pelin. Konsolipelit ovat niin jarjettoman kalliita, etta ei tule ostettua niita kovinkaan paljon. Yleensakin pelaan erittain vahan.
Olen miettinyt, että suurin osa nört..ögh sivistyneistä nuorista tykkää D&D tai P&P peleistä(dungeons&dragons, Pen&paper) mites sä, inertia? iskeekö neverwinter nights, baldurs gate..ym

Nykyään ostan kaikki pelit itse, mutta rahat tulee vanhemmilta..aika ironista?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
Olen miettinyt, että suurin osa nört..ögh sivistyneistä nuorista tykkää D&D tai P&P peleistä(dungeons&dragons, Pen&paper) mites sä, inertia? iskeekö neverwinter nights, baldurs gate..ym

Advanced Dungeons & Dragons Cloydy Mountain (1982) on varmaan yksi kaikkien aikojen parhaista peleista. Tuli 80-alussa pelattua tuota aika paljon.

Eniten markkoja on kulunut varmaan Battlezone kolikkopeliin joskus 81-83.

Oikeastaan ainoa uusi peli joka todella savayttanyt on DC:n Chu Chu Rocket, koska on simppeli ja todella hauska.

System Shock kuuluu ehdottomiin suosikkeihini.

Nykyaan pelaan lahinna epasaannolisesti joskus konsoleila.
Pelaaminen ei kiinnosta enaa samalla tavalla, kuin joskus 80-luvun alussa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Inertia


Advanced Dungeons & Dragons Cloydy Mountain (1982) on varmaan yksi kaikkien aikojen parhaista peleista. Tuli 80-alussa pelattua tuota aika paljon.

Eniten markkoja on kulunut varmaan Battlezone kolikkopeliin joskus 81-83.

Oikeastaan ainoa uusi peli joka todella savayttanyt on DC:n Chu Chu Rocket, koska on simppeli ja todella hauska.

System Shock kuuluu ehdottomiin suosikkeihini.

Nykyaan pelaan lahinna epasaannolisesti joskus konsoleila.
Pelaaminen ei kiinnosta enaa samalla tavalla, kuin joskus 80-luvun alussa.
Jaahas. Sääli sinänsä, sillä Baldurit ha NWN on todellista herkku nannaa..
 
Kyllä minulla on ollut tapana ostaa kaikki pelit ihan omilla rahoilla ja keinoilla. Mistä sitä rahaa taas revin, onkin eri juttu. Olen vielä nuori, joten kesätöistä ei oikein voi puhua. Tarpeen vaatiessa myyn vanhoja pelejä, joita en tarvitse, pois, ja esimerkiksi pelilehdet kera some ancient technology menevät hyvin kaupaksi kirpparilla. Ja aina välillä tulee leikattua naapureiden nurmikot. *nolo*

En saa minkäänlaista viikko- tai kuukausirahaa vanhemmiltani, mutta ei se tunnu menoa haittaavan. Eli tämmöisen paketin olen omilla säästöilläni hankkinut:

- Gamecube + ohjain + piuhat sun muut 209e
- Muistikortti 22e
- Pikmin 69e
- Super Smash Bros. Melee 69e

Lisäohjaimen on ostanut pikkusiskoni omaan käyttöönsä. Nyt on hyvä aika säästellä rahaa, kun kiinnostavat pelit Cubelle tulevat vasta syyskussa -- ja silloin on syntymäpäivätkin vielä.
 
Ylläpidon setäosastoon kuuluvan tietysti olen ostelllut PS2:n, lisävarusteet sekä kotiteatterikamat palkkatuloilla. Pelejä kierrätän aktiivisesti, eli ostan käytettynä paljon ja myyn pois (olen siis pihi). Eli viiden ensimmäisen pelin oston jälkeen ei kauheasti rahaa ole mennyt, kun en kerää pelejä hyllyyn pölyttymään.

Osaan peleistä saan pärstä-alennusta kaupoista ja olen saanut kokonaista neljä (!) ilmaista rääppiäispeliä arvostelijoiden jäljiltä, kun extrakappaleita on tullut. Sitten kierrätetään pelejä kavereiden / ylläpidon kanssa. Näin saa vähällä rahalla testattua hirmuisen määrän pelejä, eikä rahaa makaa pelihyllyssä turhaan...
 
Ylös Bottom