Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mitä arvostat pelikoneessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keiu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Groover

On se nyt hieman huvittavaa, kun ensin mainostat GC:tä sen halvalla hinnalla ja sitten kun todetaan sen pelien olevan kalliimpia, niin sillä ei sitten olekaan mitään väliä :D

Enemmän sitä rahaa niihin peleihin menee kuin konsoliin, ainakin jos ei osta joka ikistä konetta joka julkaistaan.

Onko näin Outlaw, että GC:lle on mielestäsi enemmän hyviä pelejä kuin PS2:lle?

Tarkoitin sillä "ei niin väliä"-heitolla lähinnä sitä, että voisin melkein lyödä vetoa että pelien hinnat asettuvat aika piankin PS2-pelien tuntumaan. Ja minun tapauksessani sillä pelien hinnalla ei todellakaan ole väliä. Ja maksoinhan aikanaan laatu-N64-peleistäkin kilkkeän hinnan, mutta olivat sen väärti!

Varmasti menee enemmän rahaa peleihin kun koneeseen, sanotaanko nyt vain että en mieti rahanmenoa niin pitkälle :D
(ehkä pitäisi.) Pari euroa enemmän per peli ei tunnu yhtä pahalta kuin suuri kertasijoitus. Nahmean?

Enkä sanonut GC:lle olevan enemmän hyviä pelejä kuin PS2:lle, vai sanoinko? Sanoin vain PS2:n olevan paska :D Mutta nyt kun kysyit, niin kyllä, GC:lle on tulossa paljon enemmän minua kiinnostavia pelejä kuin PS2:lle on saatavilla.

Kyllä ne pelit ratkaisee. PS2 on valintani, jos perusteena on tämä.
DVD-ominaisuudet ovat myös minulle hyödylliset.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Outlaw

Tarkoitin sillä "ei niin väliä"-heitolla lähinnä sitä, että voisin melkein lyödä vetoa että pelien hinnat asettuvat aika piankin PS2-pelien tuntumaan. Ja minun tapauksessani sillä pelien hinnalla ei todellakaan ole väliä. Ja maksoinhan aikanaan laatu-N64-peleistäkin kilkkeän hinnan, mutta olivat sen väärti!

Varmasti menee enemmän rahaa peleihin kun koneeseen, sanotaanko nyt vain että en mieti rahanmenoa niin pitkälle :D
(ehkä pitäisi.) Pari euroa enemmän per peli ei tunnu yhtä pahalta kuin suuri kertasijoitus. Nahmean?

Enkä sanonut GC:lle olevan enemmän hyviä pelejä kuin PS2:lle, vai sanoinko? Sanoin vain PS2:n olevan paska :D Mutta nyt kun kysyit, niin kyllä, GC:lle on tulossa paljon enemmän minua kiinnostavia pelejä kuin PS2:lle on saatavilla.

Ehkä ei sitten kannata ottaa hintaa keskusteluun mukaan, jos ei sitä kerran ajattele (järkevästi)

Pelien suhteen makunsa kullakin... Taidat kuitenkin kuulua vähemmistöön.

GC kyllä muodostuu ihan harkittavaksi vaihtoehdoksi sen naurettavan halvan hinnan vuoksi, jos vertaa XBoxiin. Pelitarjontakin sille saattaa olla ainakin PS2-perspektiivistä katsottuna mielenkiintoisempaa sillä XBoxille tulee varmasti saman tyylisiä pelejä kuin PS2:lle. Nintendolle tulee sitten hieman eri tyylisiä (lasten :D )pelejä joista saa enemmän lisäarvoa ja vaihtelua.

Ehkä ei sitten kannata ottaa hintaa keskusteluun mukaan, jos ei sitä kerran ajattele (järkevästi)..

Hey, jollekin toiselle halpa hinta voi olla tärkeäkin asia. Mä olen kuitenkin TYÖMIES, joten hinta on sivuseikka. Tai jotain :D

Pelien suhteen makunsa kullakin... Taidat kuitenkin kuulua vähemmistöön.

Käytkö väittämään, että uudet Zeldat, Mariot, Star Fox Adventures, Resident Evilit, jne. exclusiivit eivät kiinnostaisi jengiä? Puhumattakaan siitä tukusta perinteistä lisenssiroskaa, joka tulee myös GameCubelle PS2:n ja Xboxin lisäksi. Valitettavasti. GameCubella taitaa olla kuitenkin eniten noita yksinoikeuspelejä, joita ei muilla koneilla nähdä, joten nuolkaa näppejänne! Muahahahaha!! :)

Nintendolle tulee sitten hieman eri tyylisiä (lasten )pelejä joista saa enemmän lisäarvoa ja vaihtelua..

Mua käy ärsyttämään tuo termi. Jos jaksat, niin lukaisepa viestini asiaa koskien Cube-foorumista ja kommentoi, niin tapellaan oikein kunnolla! :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Outlaw

Hey, jollekin toiselle halpa hinta voi olla tärkeäkin asia. Mä olen kuitenkin TYÖMIES, joten hinta on sivuseikka. Tai jotain :D

Käytkö väittämään, että uudet Zeldat, Mariot, Star Fox Adventures, Resident Evilit, jne. exclusiivit eivät kiinnostaisi jengiä? Puhumattakaan siitä tukusta perinteistä lisenssiroskaa, joka tulee myös GameCubelle PS2:n ja Xboxin lisäksi. Valitettavasti. GameCubella taitaa olla kuitenkin eniten noita yksinoikeuspelejä, joita ei muilla koneilla nähdä, joten nuolkaa näppejänne! Muahahahaha!! :)

Mua käy ärsyttämään tuo termi. Jos jaksat, niin lukaisepa viestini asiaa koskien Cube-foorumista ja kommentoi, niin tapellaan oikein kunnolla! :D

Toi lasten -juttu nyt olikin tarkoitettu vähän niin ku piikiks ; )

Hinnan otit aluksi itse esiin, niin perustelin vaan miksi PS2 tulee edullisimmaksi pidemmällä tähtäimellä (uudet, käytetyt, platinum...).

Mulla on varmaan aikaa odottaa että noi pelit ilmestyy GC:lle, vielähän niitä ei ole saatavissa. Kuten jo aiemmin sanoin, on sille rahalle muutakin käyttöä kuin pelikonsolit. Sillä GC:n hinnallakin saan jo kuus peliä PS2:lle, niitä pelailee aika pitkään.

Ja yksinoikeuspelejä tulee kyllä varmasti PS2:lle kaikkein eniten. Sen takaa ne paskan suoltajat, jotka ovat mukana vain rahastaakseen suurimmalla konsolisegmentillä : (

Uskon silti myös että parhaat pelit tulee PS2:lle, ei siinä mitään. Lisäksi tykkään myös elää nykypäivässä eli maailmassa, jossa PS2:n laatupelien määrä ylittää XBoxin ja GC:n vastaavien määrän moninkertaisesti!

Uskon silti myös että parhaat pelit tulee PS2:lle, ei siinä mitään. Lisäksi tykkään myös elää nykypäivässä eli maailmassa, jossa PS2:n laatupelien määrä ylittää XBoxin ja GC:n vastaavien määrän moninkertaisesti!
Aika yllätys. Onhan PS2 ollut hieman kauemmin markkinoilla kuin Xbox. Cubesta nyt puhumattakaan.

Siispä katotaanpas asiaa uudelleen vuoden päästä!

Toi lasten -juttu nyt olikin tarkoitettu vähän niin ku piikiks ; )
Joo mä arvasin, piti vaan päästä mainostamaan mun hienoa lastenpeli/aikuistenpeli-postia toisesta foorumista :D

Sillä GC:n hinnallakin saan jo kuus peliä PS2:lle, niitä pelailee aika pitkään.
Joo, tai miljoona shareware/freeware-kokoelmaa PC:lle, niitä pelailee vielä pidempään! Mutta ei siinä mitään, jos PS2:n pelit kiinnostaa enemmän kuin GameCuben pelit, osta rahoillasi mitä haluat! :) Taidat muuten viitata Platinum-sarjaan, tuskin kuutta täyshintaista peliä PS2:lle saat GC:n hinnalla? Tiesitkö, että Platinum-sarjaa vastaava sarja on tuloillaan myös GC:lle?

Ja yksinoikeuspelejä tulee kyllä varmasti PS2:lle kaikkein eniten. Sen takaa ne paskan suoltajat, jotka ovat mukana vain rahastaakseen suurimmalla konsolisegmentillä : (

Voiko niitä edes sanoa peleiksi?

Lisäksi tykkään myös elää nykypäivässä eli maailmassa, jossa PS2:n laatupelien määrä ylittää XBoxin ja GC:n vastaavien määrän moninkertaisesti!

Nojoo.. toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä. Ja kolmas GoDai Elemental Forcesta ja RC Revenge Prosta :D

Ylös Bottom