Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mitä internet-selainta käytätte?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jiikax
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Mitä internetselainta käytätte?

Kuulun vähemmistöön, Operaa olen käyttänyt jo useammaan vuoden. Töissä käytän tosin IE:tä, niinkun nytkin.
 
Vastaus: Mitä internetselainta käytätte?

Mozilla Firefox:ia on tullut käytettyy jo muutaman vuoden ja se tuntuu vaan sopivan mun käteen paremmin kun IE.
 
Vastaus: Mitä internetselainta käytätte?

Firefox löytyy koneelta, mutta se on jotenkin liian tönkkö ulkonäöltään, joten sitä tulee käytettyä vain tosi harvoin. Sen sijaan Safarilla surffaan lähes aina.
 
Vastaus: Mitä internetselainta käytätte?

M. Pajulahti sanoi:
Firefox löytyy koneelta, mutta se on jotenkin liian tönkkö ulkonäöltään, joten sitä tulee käytettyä vain tosi harvoin.

No hei, sitten vain oikeat pluginit ja skinit käyttöön!

Omasta puolestani käytän Tulikettua kun tarvitsen ominaisuuksiltaan vertaansa vailla olevaa sekä laajasti muokattavaa selainta ja Oopperaa, kun nopeus ja muistin säästäminen ovat valttia.
 
Vastaus: Mitä internetselainta käytätte?

Firefoxia pääasiassa. Operaa joskus, koska sille on asennettu välillä tarvitsemani proxy-asetukset. Liikkeellä ollessa homman hoitaa Noksun kännyselain. Mikäköhän sen nimi edes on?

IE on marginaalikäytössä Yesasia-ostoksia tehdessä ja muutamassa muussa paikassa. Ihan kaikki kun ei toimi Firefoxilla.
 
Vastaus: Mitä internetselainta käytätte?

Riippuu mitä konettaa käyttää.

Tällä "ykkös koneella" Firefoxia (Melkein aina tämä)
"Kakkos koneella" Internet exploreria. (Todella harvoin)
 
Vastaus: Mitä internetselainta käytätte?

M. Pajulahti sanoi:
Heh. Mitä järkeä tehdä firefoxista safarin näköinen, jos on ihan oikea safarikin? :rolleyes:

Se, ettei selain ole reikäinen eikä kaatuile? :confused:

Itsehän edellä nimesit ulkonäon keskeiseksi selainvalinnan perusteeksi...
 
Vastaus: Mitä internetselainta käytätte?

Operalla jo parisen vuotta, sitä ennen pari vuotta oli Firefox kun sekin oli vielä turvallinen.
 
Vastaus: Mitä internetselainta käytätte?

Firefoxia.

(ja duunin puitteissa tulee usein toivottua, että kaikki muutkin käyttäisivät sitä...)
 
Vastaus: Mitä internetselainta käytätte?

Operoin itse.
 
Vastaus: Mitä internetselainta käytätte?

IE7 on käytössä, niin oon tottunu IE:hen et en osaa enää sitä vaihtaa.
 
Vastaus: Mitä internetselainta käytätte?

Firefox + plugineinä Adblock Plus + NoScript <3
 
Vastaus: Mitä internetselainta käytätte?

Xbugs sanoi:
Se, ettei selain ole reikäinen eikä kaatuile? :confused:

Itsehän edellä nimesit ulkonäon keskeiseksi selainvalinnan perusteeksi...
Nimesinkö? No kieltämättä se taisi kuulostaa siltä. Kyllä se käytettävyyskin merkitsee, mutta toki ulkonäkökin. Kyllähän Safarikin saattaa välillä kaatua kun on 15 välilehteä auki ja jokaisella viikon välimuisti pyörimässä, mutta ei se haittaa.
 
Ylös Bottom