Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mitä internet-selainta käytätte?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jiikax
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Mitä internetselainta käytätte?

Nuvi sanoi:
Safarilla on tullut selailtua ja vertailun vuoksi FF:ää joskus satunnaisesti. Uuden Safarin (Mac versio) myötä olen puhtaasti siirtynyt Safarin käyttäjäksi.

Samoilla linjoilla.
Alkuun käytin kyllä tuttua ja turvallista firefoxia kun mäkin hommasin. Safari tuntui huonolta.
Nyttemmin uuden version tultua käytän pelkästään safaria.
 
Vastaus: Mitä internetselainta käytätte?

Internet Explorerillä nettiä selailen. Tarpeeksi hyvä minulle, vaikka se Firefox onkin kuulemma paljon parempi (ja niin näyttää olevankin kun katsoo tämän äänestyksen tuloksia).
 
Vastaus: Mitä internetselainta käytätte?

Slash80 sanoi:
Safaria on tullut käytettyä enkä ole moittimista löytänyt.

Samat sanat, mäkki on hyvä peli - nettikäytön ja työt teen mäkillä. Safari on toiminut suht luotettavasti ja ominaisuuksiakin löytyy.

Yllättävän moni käytti yä Internet exploreria...:eek:
 
Vastaus: Mitä internetselainta käytätte?

Ai niin, ihan unohtu opera jota käytän kännykällä (opera mini). Kuvitelkaa operan kohdalle 1 enemmän.
 
Vastaus: Mitä internetselainta käytätte?

Itse käytin pitkän aikaa Internet Exploreria, mutta olen saanut vaihdettua sen Mozilla Firefoxiin, joka on minusta paljon kätevämpi. Jostain syystä Messengerin sähköpostit aukeavat kuitenkin vielä Explorerissa, vaikka oletusselain onkin vaihdettu. Joskus siis tulee huomaamattakin käytettyä IE:tä.
Eli siis Mozilla Firefox.
 
Vastaus: Mitä internetselainta käytätte?

DarkNorik sanoi:
Itse käytin pitkän aikaa Internet Exploreria, mutta olen saanut vaihdettua sen Mozilla Firefoxiin, joka on minusta paljon kätevämpi. Jostain syystä Messengerin sähköpostit aukeavat kuitenkin vielä Explorerissa, vaikka oletusselain onkin vaihdettu. Joskus siis tulee huomaamattakin käytettyä IE:tä.
Eli siis Mozilla Firefox.

Juurikin näin...harmittaa vaan kun en saa vaihettua tota s-postin lukua sinne mozillaan...ainakin mun IE käy niiiiin hitaalla että hermot menee..mozillan kanssa ei suurempia ongelmia.
 
Vastaus: Mitä internetselainta käytätte?

Kyllä kohta taidan minäkin vaihtaa Mozillaan, ei tätä IE:tä jaksa kun kaatuilee kokoajan :mad:
 
Vastaus: Mitä internetselainta käytätte?

Joe sanoi:
Kyllä kohta taidan minäkin vaihtaa Mozillaan, ei tätä IE:tä jaksa kun kaatuilee kokoajan :mad:
Koko ajan? Mulla tää kaatuu vaan 2-3 kertaa viikossa.
 
Vastaus: Mitä internetselainta käytätte?

Tässäpä lista edellisen vuorokauden aikana KonsoliFINissä käyneistä selaimista (Wii-käyttäjät (22 kävijää) ovat ilmeisesti Opera 9:n joukossa):
 
Vastaus: Mitä internetselainta käytätte?

Koneella on IE, Firefox ja Opera, mutta Firefoxia käytän ehkä eniten. Operaakin käytän paljon mutta IE:tä en ikinä.

E: Käytän myös todella paljon PS3:n selainta.
 
Vastaus: Mitä internetselainta käytätte?

Aina Foxilla kotona, mutta koulussa pitää IE:tä käyttää (ja vielä versiota 6).
 
Vastaus: Mitä internetselainta käytätte?

USB-tikulta tällä hetkellä pääasiassa seuraavia:
Firefox Musume 2.0.0.6.pre (2007072809)
FIrefox 3.0a8pre (Minefield 2007081505)
Opera 9.23.8808 (OperaTor)
Maxthon 1.5.6.42
Maxthon 2.0.2.2961
K-Meleon 1.0.2.0
hv3 (Tkhtml3)

Koti-koneella oikein varsinaisesti asennettuna / vanhalta tai vielä vanhemmalta koneelta kopioitu:
Muutama muu MyIE2/Maxthon 1.x ja 2.x versio
Networker 2.70 ja Scope 2.0
GreenBrowser
TheWorld 2.0
Opera versiot 2-8 , väh. yksi jokaista
OffByOne
Mozilla Firebird 0.7
Mozilla 1.3
Lynx
AmayaWX
Act10
Orca ja Avant
Oracle PowerBrowser
MadFox
Safari 3.0.3 ja Swift

Asentamatta tai jo poistettuna muutama Netcape 2.x ja 3.x versio sekä muita browsers.evolt.org:sta ladattuja.

Nuo siis ne Windows-koneella olevat.
C128:een ja C64:een on Contiki jäänyt asentamatta,
*nix koneissa Opera, Firefox ja Konqueror (where possible), Amigoissa luonnollisesti Aweb , Ibrowse ja Voyager.

Kännykässä vain ja ainoastaan Opera ja Opera Mini.
OT: ja pari SSH-clienttiä sekä MOD,SID,XM,OGG ja DIVX/XVID soittimet.

--
bugmenot user
 
Ylös Bottom