Petteri: ovatko arvostelijat tonttuja, jos niiden mielipiteet eivät ole samoja kuin sinun?
Minä arvostelisin näin:
Subido: 2/10
Karmeinta potaskaa mitä ikinä olen nähnyt. Nämä "pelaajat" eivät tiedä peleistä (tuskin mistään muustakaan) yhtään mitään. Ehkä ohjelman nimi pitäisi olla Stupido.... Ihan kamalaa ja ärsyttävää...
MoonTV yleensä: 8/10
Itseasiassa aika vakuuttava. Peleistä oikeasti tiedetään jotain ja se näkyy. Muutama jakso on jäänyt ihan erityisesti mieleen... Melko peruskamaa silti...
Tilt: 5/10
Okei, kaikkien haukkuma Tilt ei olekaan niin huono. Ehkä jotkut peliarvostelut eivät välttämättä mene yksiin minun mielipiteideni kanssa, eikä siinä mitään pahaa, mutta joskus tulee mieleen, että ovatkohan he pelanneet tätä peliä ollenkaan.
Lehdet:
Pelit: 6/10
Peliasema oli ihan asia lehti, mutta kun Peliasema ja Pelit yhdistyivät tilalle ei jäänyt kuin lehti, joka on kyllä monipuolinen ja arvostelijat ovat hyvin perillä peleistä, mutta on väistämätöntä, että PC pelaajat eivät sitä lue, tai jos lukevat, niin etsivät vain siitä konsolien huonot puolet, jotta pääsevät haukkumaan näitä. Muutenkin lehti taitaa olla hieman PC painotteinen...
Pleikkari2: 8/10
Okei ihan peruskamaa. Ei mikään niin huippuhyvä, mutta eipä ole näistä muistakaan vaihtoehdoista yhtään parempi. Lehti käsittelee vain Pleikkaria, mikä on hyvä Pleikkarin omistajalle, mutta huono niille, ketkä haikailevat GC:n tai Boxin perään. Silti arvostelut ovat hyviä ja uutiset ajankohtaisia. Haastattelut kivoja.
Pelimestari: 4/10
Pelimestari käsittelee kaikkia koneita PC mukaan lukien. Arvostelut ovat aika mitäänsanomattomia ja välillä lyhyitä. Kuvia on aivan liikaa ja tekstiä liian vähän. Yksi kuva on huonompi kuin tuhat sanaa.