Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mitä odotitte cubelta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mornie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En odottanut juuri mitään koneelta, kun sen hommasin päivää ennen julkaisua. Tuossa pölyttyi muutaman kuukauden kunnes pääsi tositoimiin RE:n kanssa. Kaikki "huiput" on omistuksessa, mutta esim kaikkien hehkuttama Starwars oli todellinen pettymys :(
Lisäksi Melee, odotin tappelupeliä ja se olikin tuommoinen ratiritiralla-peli. Ainoa oikeastaa jota olen useammin kuin 2-3 kertaa pelannut on tuo SMB. Nyt sitten onkin muutaman illan ollut kone jokapäivä päällä :)
Seuraava onkin Sunshine joka saa taipumaan koneen kimppuun muutamaksi päiväksi(toivottavasti), mutta vähän kyllä vaikuttaa "epäilyttävältä" esivilkuilujen perusteella. Zeldakin on toivottavasti hyvä ulkonäöstään huolimatta. Metroid kai myös toimii mikäli ei ole iänikuinen FPS. Siinä tapauksessa jää hankkimatta. Vähän kyllä nuo arveluttaa mutta kai ne tulee hommattua ennemmin tai myöhemmin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mornie
Mitä kaikkea odotitte cubelta, kun ostitte sen? :cool:

SSX Trickyä, Final Fantasy:Crystal Chroniclesia, The Legend of Zeldaa, Super Smash Brothers:Meleetä ja Harvest Moon 3sta.

esim kaikkien hehkuttama Starwars oli todellinen pettymys :(

Niinpä! :(
Yhtä pahasti en pettynyt edes Haloon, vaikka surkea on sekin.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Re: Re: Mitä odotitte cubelta

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jona Asih

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
esim kaikkien hehkuttama Starwars oli todellinen pettymys
--------------------------------------------------------------------------------

Niinpä! :(
Yhtä pahasti en pettynyt edes Haloon, vaikka surkea on sekin.

Haluaisin kysyä, että mitä sitten tuolta Rogue squadronilta odotit? Peli kun tarjoaa uskomattoman aidontuntuisesti toteutettuna vanhaa kunnon star warsia.. Ainoa oleellinen asia joka pelistä mielestäni puuttuu, on moninpeli. Yksinpelinä sen sijaan täyttää ne unelmat joita mulla on ollu siitä lähtien ku pelasin kakarana kolikkopelinä sitä starwarsia missä koko peli oli tehty sillä vihreällä vektorigrafiikalla.. (löytyykö sitä muuten emuloituna, tietääkö kukaan?)

-jmk

Re: Re: Re: Mitä odotitte cubelta

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jmkoo

Yksinpelinä sen sijaan täyttää ne unelmat joita mulla on ollu siitä lähtien ku pelasin kakarana kolikkopelinä sitä starwarsia missä koko peli oli tehty sillä vihreällä vektorigrafiikalla.. (löytyykö sitä muuten emuloituna, tietääkö kukaan?)

-jmk

Hmm luulen, että tuo peli löytyy C64:slta, netistä kun etsii niin löytää C64 emulaattoreita ja sen pelejä...tuo SW peli oli kyllä klassikko :D

Re: Re: Re: Re: Mitä odotitte cubelta

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan qbas

Hmm luulen, että tuo peli löytyy C64:slta, netistä kun etsii niin löytää C64 emulaattoreita ja sen pelejä...tuo SW peli oli kyllä klassikko :D

En tarkoita C64-starwarsia, muistaakseni tämä jota tarkoitan käytti kyllä jo sen luokan vektorigrafiikkaa että kuusnepan tehot eivät olisi ehkä riittäneet. Tarkoitan sitä star warsia joka löytyi useista pelihalleista (mm. Linnanmäellä oli tälläinen), peliä mentiin pelaamaan "kopin" sisään joka muistaakseni liikkui pelaajan mukaan ja tunnelma todella oli korkealla.. hih kun tän sais emulle muistaakseni pelattavuuskin oli todella addiktiivinen..

Re: Re: Re: Re: Re: Mitä odotitte cubelta

Tarkoitan sitä star warsia joka löytyi useista pelihalleista (mm. Linnanmäellä oli tälläinen), peliä mentiin pelaamaan "kopin" sisään joka muistaakseni liikkui pelaajan mukaan ja tunnelma todella oli korkealla.. hih kun tän sais emulle muistaakseni pelattavuuskin oli todella addiktiivinen..

Tätä kai tarkoitat ->linkki

Tuli tuota kyllä juniorina väännettyä paikallisessa pelihallissa :)

Mamellahan tuota kai pääsee pelaamaan.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mitä odotitte cubelta

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Samppa

Tätä kai tarkoitat ->linkki

Tuli tuota kyllä juniorina väännettyä paikallisessa pelihallissa :)

Mamellahan tuota kai pääsee pelaamaan.

Jos nyt oikein muistan niin kyllä tuo oli C64:llakin vuonna 1983 Parker Brothersin julkaisemana.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Razoc
Mitä vitsin enemmän?.Cubessahan on Kaikki!.Ensinnäkin Rouge Leader ja Super smash bros Melee ovat yksiä ainoita syitä hankkia Gamecube.Pelatkaapa jotain X-wing aliancea tai rouge squadron ykköstä niin älyätte eron.Tuleehan Gamecubelle muitakin loistavia pelejä,Legend of Zelda,Metroid Prime yms.
Mitä enenmpää voi Gamecubelta toivoa.Jotain Himputin kahvinkeitintä ja kylpyämmetta vai?.Ei dvd-soittimen puute tee pelikoneesta huonoa vaan sen puute tekee todellisen pelikoneen.
Konsoli on tarkoitettu pelaamiseen eikä mihinkään muuhun:D.

Silti...kaikilla on oma mielipiteensä:)

X-Wing Alliancea ei ole syytä vähätellä. Kyseessä on ehdoton klassikkopeli. Ulkoasultaan se ei pärjää Roguelle, mutta syvyydessä ohittaa sen moninkerroin.

Kyseessä on kuitenkin kaksi eri lajityyppiä. X-Wing Alliancehan on Larry Hollandin Star Wars pelisarjan viimeinen edustaja, mikä tarkoittaa taktista otetta. Rogue sen sijaan on alusta loppuun toimintaa. Kummatkin tottakai hyviä pelejä.

Re: Re: Re: Mitä odotitte cubelta

Yksinpelinä sen sijaan täyttää ne unelmat joita mulla on ollu siitä lähtien ku pelasin kakarana kolikkopelinä sitä starwarsia missä koko peli oli tehty sillä vihreällä vektorigrafiikalla.. (löytyykö sitä muuten emuloituna, tietääkö kukaan?)

-jmk

Tuo vektorigrafiikka-Star Wars löytyy Amigalle; se on ainoa oikea versio kyseisestä pelistä, äänetkin on about identtiset sen arcadeversion kanssa!

T: Onnellinen omistaja :)

mitä _odotan_ cubelta...

Pyhää kolminaisuutta: Super Mario Sunshinea, The Legend Of Zeldaa ja Metroid Primea.

Tottakai kiinnostavat myös Star Fox Adventures, Megamanit ja Sonicit.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan triple_a
X-Wing Alliancea ei ole syytä vähätellä. Kyseessä on ehdoton klassikkopeli. Ulkoasultaan se ei pärjää Roguelle, mutta syvyydessä ohittaa sen moninkerroin.
Itse pelasin aikoinaan X-Wingiä ja TIE Fighteria sekä kaikkia niiden lisälevyjä niin paljon ja hurmiossa, että nämä nykyiset Star Wars -räiskinnät eivät vieläkään iske.

Hitto noissa oli kyllä vaikeustaso välillä aika jumalaton. Erityisesti X-Wingin lisälevyjen joitain tehtäviä tuli yritettyä viikko ennen kuin onnistui.

Muistaako kukaan Korolevia?

Cubelta odoin juuri täsmälleen tätä mitä se on tähän mennessä tarjonnutkin. Laatupelejä ei enempää eikä vähempää.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan triple_a

Kyseessä on kuitenkin kaksi eri lajityyppiä. X-Wing Alliancehan on Larry Hollandin Star Wars pelisarjan viimeinen edustaja, mikä tarkoittaa taktista otetta. Rogue sen sijaan on alusta loppuun toimintaa. Kummatkin tottakai hyviä pelejä.

No joo,Piti vaan keksiä jotakin.Olen itsekin pelannut X-Wing aliancea ja se oli aika hyvä.Mutta Rogue on ehdoton.Molemmissa on hyvät ja huonot puolet.Xwa:ssa on näitä aidontuntuisia juttuja ja Roguessa hyvä Grafiikka.Onhan näitä pelejä.Kaikki loistavia.:).

Itse asiassa petyin koska Wave Race: BS näytti aika surkealta, vaikka peli ihan hyvä onkin. Kun sitten ostin Roguen ja näin liikkuvaa kuvaa RE:stä, oli koko GC ihan toisessa valossa. Itseasiassa, ihmettelen, miksi aina sanotaan, että X-Box on selvästi tehokkain konsoli, vaikka Cuben hienoimmat pelit ovat mielestäni hienomman näköisiä, ainakin tällä hetkellä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Itse asiassa petyin koska Wave Race: BS näytti aika surkealta, vaikka peli ihan hyvä onkin. Kun sitten ostin Roguen ja näin liikkuvaa kuvaa RE:stä, oli koko GC ihan toisessa valossa. Itseasiassa, ihmettelen, miksi aina sanotaan, että X-Box on selvästi tehokkain konsoli, vaikka Cuben hienoimmat pelit ovat mielestäni hienomman näköisiä, ainakin tällä hetkellä.

No on se XboX tehokkaampi mutta GC on myös todella tehokas, se vain jätetään usein huomiotta. GC:n teksturointiominaisuudet ovat peräti XboXia paremmat (aika ironista että GameCuben tarjoamaa mahdollisuutta todella tarkkoihin tekstuureihin ja vaikka anisotrooppiseen suodatukseen ei tosiaan käytetä vielä yhtään missään, edes Resident Evilissä) ja prosessoriteho on selvästi kilpailua parempi. Muilla osa-alueilla XboX vie voiton esimerkiksi muistinsa määrällä ja tehokkailla shadereillaan sekä T&L yksiköllä joka on selvästi ylitse muiden.

Se, että Resident Evil on varmasti tämän hetken hienoin konsolipeli on mielestäni täyttä faktaa. Yksinkertaisesti mitään muuta niin kaunista ei ole.

Itse asiassa petyin koska Wave Race: BS näytti aika surkealta, vaikka peli ihan hyvä onkin.

En ole mikään fanipoika, mutta mielipiteistä voin väitellä ja olen sitä mieltä, että Wave Race: Blue Storm on kaikkea muuta kuin surkean näköinen. Ai niin, surkea grafiikka on tietenkin kaikissa yli kuukauden vanhoissa peleissä, sillä eiväthän viimekuiset pelit enää pärjää tämän päivän tekniikalle! Senkin trolli. :)

Itseasiassa, ihmettelen, miksi aina sanotaan, että X-Box on selvästi tehokkain konsoli, vaikka Cuben hienoimmat pelit ovat mielestäni hienomman näköisiä, ainakin tällä hetkellä.
Xbox on jonkin verran tehokkaampi, mutta GameCuben hienoimmat pelit on tehnyt ammattiäijät. Syy miksi Rogue Leader, Star Fox Adventures, Resident Evil ja Metroid Prime ovat selvästi kauniimpia kuin yksikään julkaistu tai lupailtu Xbox-peli on siis kehittäjässä. Jos REviliä ei lasketa.
Pelottaa ajatella, mitä Rare pystyy Xboxin voimalla tekemään...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan E-Razor

Pelottaa ajatella, mitä Rare pystyy Xboxin voimalla tekemään...

Ilmeisesti ei niin paljoa kuin voisi jos se pitää paikkaansa settä MS vaatii Rarelta viisi peliä seuraavan kahden vuoden sisään. Nyt puhutaan siis Raresta. Kun näen sen firman tekevän edes kaksi peliä kahden vuoden sisään niin olen ihmeissäni.

Toivottavasti MS nyt ei hoputa Rarea. Hiljaa hyvä tulee.

Ylös Bottom