FelisLeo
Gamereactor
Muistan elävästi 8-bittisen NESin aikana, että paras peli oli se, jossa oli paras toiminta ja tarinasta viis. Nyt olen huomannut joskus siedettävienkin pelien jäävän kesken, ellei tarina kiinnosta: kesken jää, jos ei pätkääkään kiinnosta, miten päähenkilölle käy.
Jedi Knight: Jedi Academy jäi kesken, koska tarina ei kiinnostanut. Sen sijaan pelillisesti paljon tylsempi Darkwatch kiinnosti loppuun asti, koska tarina oli kiinnostava.
Paras on tietenkin silloin, kun sekä tarina että pelattavuus (ja toiminta) kohtaavat. Näin esimerkiksi Resident Evil 4:ssa ja Pikmin 2:ssa.
Mitä osa-aluetta arvostat eniten? Miksi? Onko arvostus muuttunut ajan kuluessa? Jos on niin mistä arvelet sen johtuvan?
Jedi Knight: Jedi Academy jäi kesken, koska tarina ei kiinnostanut. Sen sijaan pelillisesti paljon tylsempi Darkwatch kiinnosti loppuun asti, koska tarina oli kiinnostava.
Paras on tietenkin silloin, kun sekä tarina että pelattavuus (ja toiminta) kohtaavat. Näin esimerkiksi Resident Evil 4:ssa ja Pikmin 2:ssa.
Mitä osa-aluetta arvostat eniten? Miksi? Onko arvostus muuttunut ajan kuluessa? Jos on niin mistä arvelet sen johtuvan?