pullonkaula
New Member
Vastaus: Mitä pelejä alle 10v lapsille?
Kyl mä pelasin 10 vuotiaan vice cityy :S
Kyl mä pelasin 10 vuotiaan vice cityy :S
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Pelit antavat yllättävän hyvän motivaation kielen opetteluun, kun eteenpäin ei pääse jos ei opettele jotain vieraskielistä lausetta tai ainakin sen merkitystä. Itse aloitin englannin opiskelun vasta ala-asteen viidennellä luokalla ja sitä ennen oli tullut läpäistyä lähes kaikki Lucas Artsin sen aikaiset seikkailupelit.
Cuphead. super lucky's tale. spyro. crash bandicoot. Lego city. Näitä itse ainakin pelaan lasten kanssa
Ei suju edes itseltä. Mutta hauskaa yrittää on jotenkin niin upea peliNyt on pakko kysyä että miten sujuu cuphead lasten kanssa? Vaikuttaa niin pirun haasteelliselta jo aikuisille
Super lucky's tale löytyy myös switch suosittelen sitä lämpimästi se on nätin näköinen ja oma 4v poika ainakin tykkää tosi paljon.Oman neljävuotiaani kanssa olemme jauhaneet Yoshi's Crafted Worldia. Tyyppi on edistynyt ihan älyttömästi ja en varmasti itse ollut noin hyvä pelailemaan tuon ikäisenä. Lisäksi rohkeutta ja luottamusta omiin taitoihin on myös tullut lisää, sillä alussa tykkäsi pelailla vain demon jaksoa koska jo vähän isommat hypyt tai rotkot jännittivät. Nyt on jo pitkään hyppinyt kuin vanha tekijä vaikeammissakin jaksoissa. Pomot ovat ainoita, joita jännittää eikä halua pelata saati edes välttämättä katsoa.
Nyt olisikin sitten mietinnässä että mitä seuraavaksi? Kaikki on kohta tehty (ja sitä tekemistä olikin paljon) ja Paw Patrol tuli myös pelattua. Lapsi itse pelaili ja oli selvästi helpompi kuin Crafted World. Ei ollut pitkä peli, olisiko ollut yhteensä 5-7 tuntia ja melkein kaikki tehty ja kerätty lapsen itsensä toimesta. Kirjasto lainattiin tuo eikä ainakaan täyttä hintaa kannata maksaa, toisin kuin Crafted Worldista, jossa on rahalle eri tavalla vastinetta. Kaksinpeli myös todella hyvä lisä kun voi olla apuna ja kaverina.
Mariot taitavat mennä jo liian vaikeiksi tai ainakin on sellainen tunne mutta ehkä sinne päin (New Super Mario Bros. U Deluxe tms.) pitää seuraavaksi katsella. Löytyisi kyllä myös Tropical Freezet ja Raymanit mutta noita on turha ihan heti edes ehdotella kun haastetta riittää peruspelaajallekin asti.
Lego city pelataan xbox one joka viikko ja sitä pystyy pelaamaan myös jaetulla ruudulla yhdessä. Suositukset lego cityOlisko Lego City Switchille hyvä? Olen pelannut Wii U versiota ja se tuntui hyvältä.